Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Dębicy, 39-200 Dębica, ul. Rzeczna 1A
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres robót obejmuje:
Budowę instalacji fotowoltaicznej posadowionej na gruncie, nie związaną trwale z gruntem, składającej
się z 288 modułów o mocy 275 W każdy. Łączna moc generatora 79,2kW
Powierzchnia zabudowy: 774 m2
Powierzchnia jednego modułu: 1,64 m2
Kąt nachylenia modułu: 15°
Wysokość konstrukcji wraz z modułem: 1,72 m
V. Dane techniczne modułów fotowoltaicznych:
Moc nominalna modułu - P 260-280 W
Sprawność modułu - 15-17 %
Napięcie obwodu otwartego – Voc 36-39 V
Napięcie mocy maksymalnej – Vmpp 30-32 V
Prąd zwarcia – Isc 8,5-9,5 A
Natężenie prądu mocy maksymalnej – Impp 8,0-9,0 A
Wytrzymałość na obciążenia statyczne -8000 Pa
Gwarancja producenta:
25 lat – 80 % mocy znamionowej
12 lat – 90 % mocy znamionowej
10 lat – na wady ukryte produktu
VI. Dane techniczne inwertera.
Maksymalna moc po stronie DC - Max. DCP 39- 41 kW
Maksymalne napięcie wejściowe - MPPIV 1 000 V
Minimalne napięcie wejściowe - MIV 180- 260 V
Maksymalny prąd wejściowy – MICI 33- 35 A
Moc znamionowa - 35- 37 kW
Maksymalna sprawność - ME98 %
Poziom hałasu -<52 dB(A)
Klasa ochrony -IP65
UWAGA: Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych niż zaprojektowane ilości i mocy
modułów fotowoltaicznych oraz innych elementów instalacji pod następującymi warunkami:
a) Instalacja ma spełnić graniczne wymagania podane powyżej i w dokumentacji.
b) Instalacja ma znajdować się na działce do tego przeznaczonej w dokumentacji.
c) Jeżeli wprowadzane zmiany względem dokumentacji prowadzą do konieczności
zmiany decyzji, pozwoleń i uzgodnień posiadanych przez Zamawiającego Wykonawca
własnym staraniem i na własny koszt musi je wszystkie dokonać i przedstawić
Zamawiającemu.
d) Propozycja zmiany musi zostać uprzednio zaakceptowana przez Zamawiającego.
Zamawiający może nie wyrazić zgody na zmiany jeżeli nie zostaną spełnione łącznie
warunki przedstawione powyżej lub będą niezgodne z wnioskiem o dofinansowanie.

Kod CPV: 
09331200-0
Warunki udziału w postępowaniu : 

9. Warunki udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania:
9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki
udziału w postępowaniu:
9.1.1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie,
wg formuły: spełnia - nie spełnia.
9.1.2. Wiedza i doświadczenie:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w
okresie tym wykaże co najmniej: jedną robotę budowlaną lub dostawę z montażem instalacji
fotowoltaicznej o wartości min. 280 000 zł.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły:
spełnia – nie spełnia.
9.1.3. Potencjał techniczny:
Zamawiający nie wprowadza szczegółowego opisu spełniania tego warunku. Ocena spełniania
niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
9.1.4. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże osoby o kwalifikacjach
zawodowych uprawniających do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
w rozumieniu ustawy z dnia 7.07.1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn.
zm.) lub uprawnionymi do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrębnych przepisów
prawa, tj. posiadającymi uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń do projektowani i kierowania
robotami budowlanymi oraz posiadającymi doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w
specjalności (min. 1 osoba z wymienionych poniżej):
1. Kierownik robót branży elektrycznej posiadający uprawnienia budowlane do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie jako kierownik
budowy/kierownik robót co najmniej 5 lat w tym doświadczenie jako kierownik budowy/kierownik
robót zadania polegającego na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych.
2. Instalator certyfikowany OZE – co najmniej dwie osoby, które posiadają uprawnienia
instalatora OZE certyfikowane przez UDT posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje do montażu
instalacji fotowoltaicznych.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku
zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
9.1.5. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków
udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone
oświadczenie, wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Ocena spełniania warunku
zostanie dokonana w oparciu o dostarczone oświadczenie, wg formuły: spełnia – nie spełnia.
9.2. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

9.2.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego
załącznik nr 2 do niniejszej IDW.
9.2.2. Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i
doświadczenia (pkt. 9.1.2.), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem
ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu
potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej IDW.
9.2.3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
(pkt. 9.1.4.), z także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW,
9.2.4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają
wymagane uprawnienia (pkt. 9.1.4.) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do
niniejszej IDW.
9.3. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi wykazać brak podstaw do
wykluczenia z postępowania poprzez przedstawienie następujących dokumentów:
9.3.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - według wzoru stanowiącego załącznik
nr 6 do niniejszej IDW.
9.3.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
9.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.3, składa dokument lub dokumenty,
wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,
że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert.

 

Termin składania ofert: 
czwartek, Kwiecień 12, 2018 - 13:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

18.1. Ofertę należy złożyć w: siedzibie Zamawiającego w: siedzibie Zamawiającego w: MPEC Sp. z o.o.
w Dębicy, ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica, Sekretariat Prezesa Zarządu, w nieprzekraczalnym terminie:
do dnia 12.04.2018r. do godz. 13:00
18.2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie
(paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.,
ul. Rzeczna 1A, 39-200 Dębica,
Oferta w postępowaniu na:
Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy elektrycznej 79,2 kW.
Nie otwierać przed dniem: 12.04.2018r. godz. 13:15
18.3. Na kopercie(paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Wybór oferty dokonany zostanie przez Zamawiającego wg następujących kryteriów : Lp Nazwa Waga 1 Cena, C 60% 2 Moc zastosowanych modułów fotowoltaicznych, MFOT 20% 3 Europejska sprawność ważona falownika w systemie PV, SFAL 10% 4 Współczynnik wypełnienia, WFOT 5% 5 Gwarancja, G 5% Ad 2. Kryterium „Moc zastosowanych modułów fotowoltaicznych, MFOT” Punkty za kryterium zostaną przyznane w następującego schematu: Zadeklarowana w ofercie moc modułów fotowoltaicznych Ilość punktów 270-280 Wp MFOT=0 pkt 281-290 Wp MFOT=10 pkt 291-299 Wp MFOT=15 pkt od 300 Wp MFOT=20 pkt Ad 3. Kryterium „Europejska sprawność ważona falownika w systemie PV, SFAL” Punkty za kryterium zostaną przyznane w następującego schematu: Zadeklarowana w ofercie Europejska sprawność ważona falownika w systemie PV Ilość punktów od 95,0% do 95,5% SFAL=0 pkt od 95,6% do 96,1% SFAL=2 pkt od 96,2% do 96,7% SFAL=4 pkt od 96,8% do 97,3% SFAL=6 pkt od 97,4% do 97,9% SFAL=8 pkt od 98,0% i powyżej SFAL=10 pkt Ad 4. Kryterium „Współczynnik wypełnienia, WFOT” Punkty za kryterium zostaną przyznane w następującego schematu: Zadeklarowany w ofercie Współczynnik wypełnienia, WFOT Ilość punktów minimum 76,5% WFOT=0 pkt od 76,6% do 78,4% WFOT=1,67 pkt od 78,5% do 79,9% WFOT=3,33 pkt od 80% WFOT=5 pkt Ad 5. Kryterium „Gwarancja, G” Punkty za kryterium zostaną przyznane w następującego schematu: Zadeklarowana w ofercie Gwarancja Ilość punktów minimum 60 miesięcy G=0 pkt od 61 do 72 miesięcy G=2,5 pkt od 73 do 84 miesięcy G=5,0 pkt

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Lipiec 31, 2018
Powiat: 
dębicki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy,
wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zamawiający przewiduje zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie:
1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana:
a) wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w
Dzienniku budowy pod warunkiem wystąpienia przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
b) wstrzymaniem robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.
c) działaniem siły wyższej (np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na
terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których
wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub
przewidzieć, jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu
umowy spowodowanej przez osoby trzecie,
d) warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w
tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów – to jest wystąpienie
średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 7
dni.
e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urządzeń;
f) następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych
przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.;
odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień
na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego,

lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy
zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich – w
tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do
jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy;
g) następstwem czynników technologicznych np. wysoki poziom wilgotności powietrza, który
uniemożliwia prowadzenie robót z przyczyn technologicznych.
Przedłużenia terminu dokonuje się o długość okresu, w jakim roboty były
wstrzymane.
2) zmiany osobowe:
a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne
legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie
Prawo budowlane lub innych ustawach,
b) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których
wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się
doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymogi SIWZ.
3) zmiana płatności:
a) zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a
także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub
wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy;
b) miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich
przepisach kodeksu cywilnego.
4) zmiany zakresu rzeczowego:
a) zmiana technologiczna zaakceptowana przez Zamawiającego.
b) zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi
Zamawiającego.
c) wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie
wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
d) w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w
zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można
było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
e) w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części
przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w
chwili zawarcia umowy.
f) zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant
stwierdzi braku konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości np.
częściowe wykonanie izolacji.
5) pozostałe zmiany:
a) zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT,
b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku
wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający
zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które
Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
c) wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.
d) dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły
prawidłowej realizacji zobowiązań z tytułu zawartej umowy o dofinansowanie w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
3. Wszystkie postanowienia z ust. 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić
zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

Numer projektu: 
RPPK.03.01.00-18- 0505/17