Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Solgam Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
Opis przedmiotu zamówienia: 
  • Przedmiotem zamówienia jest budowa hali produkcyjno – magazynowej w Jaśle, oraz wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac związanych z wykonaniem zadania i uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie oraz poniesienia wszelkich kosztów niezbędnych do jego uzyskania, w tym również komplet dokumentacji wielobranżowej powykonawczej; ilość: 1 komplet
    1. specyfikacja techniczna:
  • budowa obiektu wraz z infrastrukturą towarzyszącą zgodnie z przedmiarami na roboty budowlane, stanowiącymi załącznik do zaproszenia do składania ofert
  • budowa obiektu zgodnie z załączoną dokumentacją projektową
  • dokumentacja projektowa składa się z projektów budowlanych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, przedmiaru robót oraz udostępniona zostaje w zakładzie produkcyjnym Zamawiającego pod adresem: Solgam Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło.
Kod CPV: 
45000000-7
45000000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

- Posiadają potencjał, uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

- posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie prowadzenia budowy podczas pracy zakładu w ruchu w liczbie co najmniej jednej realizacji w okresie ostatnich pięciu lat, potwierdzonych stosownymi referencjami – uwaga: kopia protokołu zdawczo odbiorczego nie stanowi spełnienia przesłanki, zamawiający wymaga referencji potwierdzającej, iż generalny wykonawca zrealizował inwestycję budowlaną z zakładem w ruchu

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

- nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne

- nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki do wszczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego

- wpłacą wadium zgodnie z niniejszym zapytaniem wartości 40 000zł (słownie czterdzieści tysięcy złotych) w terminie do ostatecznego dnia złożenia oferty na rachunek bankowy Zamawiającego

Pekao S.A. o/Jasło konto: 88 1240 2337 1111 0000 3730 8410

Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert wskazanego w pkt. 10 zapytania. Wniesienie wadium będzie skuteczne, jeżeli przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Jeżeli wadium zostanie wniesione Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

- złożą aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert

- wskażą w ofercie imię i nazwisko osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z informacjami na temat posiadanych kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do spełnienia warunków udziału, oraz przedłożą kserokopię uprawnień budowlanych,

- posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia opiewające na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty, ubezpieczenie powinno być potwierdzone stosowną kopią polisy ubezpieczeniowej załączonej do oferty

Kopie składanych dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy (w tym przypadku wymagane pełnomocnictwo lub upoważnienie). Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów

Termin składania ofert: 
czwartek, Marzec 28, 2019 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Termin składania ofert:  28.03.2019 r.  godz. 15:00

Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego 38-200 Jasło, ul. Mickiewicza 108

  1. miejsce składania ofert:  Solgam Sp. z o. o. ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło
  2. forma składania ofert: ofertę należy dostarczyć osobiście, wysłać listem poleconym lub przesyłką kurierską

Ofertę należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie oznaczonej:

„Oferta – Budowa hali produkcyjno - magazynowej.

Nie otwierać do 29.03.2019r. godz. 12:30”

Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 29.03.2019 r. o godz. 12:30 w firmie Zamawiającego pod adresem:  Solgam Sp. z o. o., ul. Mickiewicza 108, 38-200 Jasło

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena brutto – waga punktowa 60 pkt. (60%)

Liczba punktów w kryterium „Cena brutto” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

 

               Najniższa wartość oferty brutto wśród otrzymanych ofert,

                     --------------------------------------------------------------                 x 60

                      Wartość brutto wskazana w badanej ofercie

 

 

Gwarancja w zakresie całości wykonanych robót liczona od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie - waga punktowa - 20 pkt. (20%)

 

 

Liczba punktów w kryterium „Gwarancja”  będzie przyznawana według poniższego wzoru:

 

 

                   Okres gwarancji wskazany w badanej ofercie *

                      --------------------------------------------------------------                       x 20

               Najdłuższy okres gwarancji wśród otrzymanych ofert *

 

 

* Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować Wykonawca to 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesięcy. Wykonawca powinien w formularzu ofertowym wpisać proponowany okres gwarancji w miesiącach (liczba całkowita).

 

 

Termin realizacji

 

Liczba punktów w kryterium „Termin realizacji” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

 

 

                                       Najkrótszy okres wykonania realizacji  *

                               ---------------------------------------------------------                      x 20

                                      Termin wskazany w badanej  ofercie *

 

* Maksymalny okres zakończenia realizacji do dnia 31.12.2019. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres wykonania ( liczba tygodnia) zostanie podstawiona do wzoru powyżej. Wykonawca powinien w formularzu ofertowym wpisać proponowany termin zakończenie realizacji w tygodniach (liczba całkowita).

  1. Łączna ocena obejmie sumę punktów uzyskanych przez ofertę w kryteriach wskazanych w punkcie 1. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania
  2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymogom zawartym w zapytaniu ofertowym i zostanie oceniona w podanym kryterium wyboru jako najkorzystniejsza – uzyskując najwyższą liczbę punktów.
  3. W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.
  4. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że złożone zostały oferty, które uzyskały taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia - w terminie określonym przez Zamawiającego - ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.

 

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Grudzień 31, 2019
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany warunków umowy zawartej z podmiotem wybranym
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:

  1. zaistnienie innych, niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie z zamówieniem,
  2. zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy,
  3. wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści umowy.