Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
ZAKŁAD POLIGRAFICZNY TECHGRAF PIOTR TEICHMAN, ul. Przemysłowa 7, 37-100 Łańcut
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia są prace budowlane dotyczące wykonania i montażu:
    1. Instalacji wody PPOŻ w powstającym budynku hali produkcyjnej – wody zimnej, ciepłej, wody użytkowej i cyrkulacji,  węzeł wodomierzy, rurociągi i armatura;
    2. Instalacji kanalizacji sanitarnej w powstającym budynku hali produkcyjnej;
    3. Montażu przyborów i armatury sanitarnej;
    4. Instalacji centralnego ogrzewania w powstającym budynku hali produkcyjnej;
    5. Instalacji, montażu kotłów grzewczych i innych elementów (zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego) w wbudowanej kotłowni;
    6. Instalacji gazowej w powstającym budynku hali produkcyjnej;
    7. Instalacji elektrycznej w powstającym budynku hali produkcyjnej – zasilenie budynków w instalację elektryczną z istniejącej stacji trafo.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określają dokumenty stanowiące załączniki do SIWZ:
  1. Przedmiar robót – instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej, instalacji gazowej, instalacji wodnej, instalacji centralnego ogrzewania, montaż przyborów i armatury sanitarnej, wbudowanej kotłowni.
  2. Dokumentacja techniczna i rysunkowa – projekty wykonawcze dotyczące instalacji elektrycznych,
    wod-kan, c.o, gazowej, kotłowni.
  3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – dotyczące instalacji elektrycznych, wod-kan, c.o, gazowej, kotłowni.

 

Dodatkowo zamawiający udostępnia projekt budowlany do wglądu w siedzibie Zamawiającego.

 

Uwaga!

Prace wykonywane będą na terenie, na którym prowadzone są roboty budowlane dotyczące etapu I. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić prace w sposób, który nie zakłóci trwających już robót budowlanych.

Ewentualne wskazane w dokumentacji technicznej i/lub przedmiarze nazwy własne materiałów, urządzeń, producentów itp. określają jedynie minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca może zastosować rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego w załączonych dokumentach, ale obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, elementy wyposażenia itp. spełniają parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego.

 

Dopuszcza się zamianę zastosowanych w projekcie podzespołów, urządzeń, armatury i osprzętu na inne o takich samych własnościach technicznych i użytkowych.

W przypadku zmian oferta powinna zawierać zestawienie oferowanych zamiennych podzespołów, urządzeń, armatury i osprzętu.

Przez urządzenia/materiały równoważne Zamawiający rozumie urządzenia/materiały posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak urządzenia/materiały wskazane przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia lub roboty budowlane/instalacyjne spełniają wymagania Zamawiającego.

Oferta powinna zawierać wykaz materiałów, urządzeń i podzespołów stosowanych przy wykonaniu przedmiotu Umowy.

 

Całość robót Wykonawca powinien prowadzić i wykonać zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP i p. poż. oraz aktualnie obowiązującymi normami i przepisami prawnymi w zakresie wykonawstwa robót budowlano – instalacyjnych.

Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zamówienia zapewni Oferent własnym staraniem i na własny koszt.

 

Wszystkie materiały, urządzenia i osprzęt instalacyjny powinny posiadać aktualne atesty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie, winny odpowiadać stosownym normom PN – ISO i posiadać atesty jakości zgodnie z art. 10 Ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. z 2010r. nr 243 poz. 1623).

 

Do zakresu prac Wykonawcy poza realizacją zasadniczego przedmiotu zamówienia będzie również należeć:

- przeprowadzenie prób funkcjonalnych zamontowanego wyposażenia/instalacji;

- opracowanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej (poświadczenia wykonania, certyfikaty materiałowe, protokoły odbioru technicznego itp.).

 

Szczegóły zamówienia, w tym przedmiar zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Istotnych Warunkach Zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

Warunki i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych:

  • utrzymanie i likwidacja placu budowy,
  • uporządkowanie terenu po zakończeniu robót,
  • wykonanie płatnych pomiarów wymaganych do odbioru,
  • wykonanie inwentaryzacji powykonawczej dokładności wykonania i montażu ww. instalacji oraz wykonania i montażu instalacji, kotłów grzewczych i innych elementów w wbudowanej kotłowni,
  • ubezpieczenie i dozorowanie prac na czas realizacji robót oraz przerw w wykonawstwie,
  • prowadzenie robót w sąsiedztwie istniejącej hali produkcyjnej nie może zakłócić transportu materiałów i gotowych wyrobów, warunek ten należy uwzględnić w harmnogramie robót. Przyjete rozwiązania i terminy należy uzgodnic z Zamawiającym,
  • zabezpieczenie warunków BHP i p. poż.,
  • pozostałe roboty, prace towarzyszące, które są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia,
  • utrzymanie urządzeń placu budowy wraz z maszynami,
  • pomiary do rozliczenia robót wraz z wykonaniem lub dostarczeniem przyrządów,
  • działania ochronne zgodnie z warunkami BHP, 
  • doprowadzenie wody i energii do punktów wykorzystania,
  • dostarczenie materiałów eksploatacyjnych,
  • utrzymanie drobnych urządzeń i narzędzi,
  • przewóz materiałów do miejsc ich wykorzystania,
  • usuwanie odpadów z obszaru budowy oraz usuwanie zanieczyszczeń wynikających z robót wykonywanych przez Wykonawcę.
Kod CPV: 
45000000-7
45331100-7
45310000-3
45333000-0
45330000-9
45331110-0
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz podatków
    do Urzędu Skarbowego. Spełnienie warunku weryfikowane będzie na podstawie:
  1. załączonego do oferty aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
    lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż
    3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
  2. aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  1. W stosunku do Wykonawcy nie wszczęto postępowania upadłościowego lub układowego. Zamawiający będzie weryfikował spłenienie przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załączonego do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie
    do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
    lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  2. Wykonawca przedmiotowych robót budowlanych (oferent) posiada doświadczenie w realizacji robót adekwatnych do przedmiotu zamówienia (odpowiadających charakterem przedmiotowi zamówienia
    tj. polegających na wykonaniu i montażu instalacji: elektrycznej, kanalizacji sanitarnej, wody ppoż, centralnego ogrzewania oraz gazowej). W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku Oferent powinien wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum 2 adekwatne do przedmiotu zamówienia roboty budowlane Zamawiający wymaga aby roboty budowlane zostały zrealizowane
    w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawem budowlanym i prawidłowo  ukończone. Spełnienie warunku udziału w postępowaniu ofertowym weryfikowane będzie na podstawie analizy treści dołączonego do oferty wykazu zrealizowanych robót budowlanych (załącznik
    nr 3 do zapytania ofertowego) potwierdzającego posiadane doświadczenie oraz na podstawie przedłożonych kserokopii referencji potwierdzających zrealizowanie robót budowlanych wyszczególnionych w załączonym wykazie określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia prawdziwości podanych informacji.
  3. Wykonawca przedmiotowych robót budowlanych (oferent) dysponuje odpowiednią kadrą, umożliwiającą rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający będzie brał pod uwagę dysponowanie przez oferenta co najmniej jedną osobą przeznaczoną do kierowania robotami budowlanymi:
    1. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity w Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);
    2. w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych przy urządzeniach elektroenergetycznych
      tj. „Zaświadczenie kwalifikacyjne serii D o napięciu do 15 kV w zakresie montażu i prac kontrolno-pomiarowych przy urządzeniach elektroenergetycznych”, lub inne równoważne;
    3. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo Budowlane (tekst jednolity w Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.);
    4. w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych bez ograniczeń, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

 

Jednocześnie zamawiający zaznacza, iż zgodnie z art 12a - ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2010 nr 243 poz. 1623) samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

Zamawiający będzie weryfikował spełnienie przedmiotowego warunku poprzez analizę treści załączonego do oferty wykazu osób (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.

 

UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU PODMIOTÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE

  1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w postaci Konsorcjum.
  2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
    w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
  3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2, musi zostać załączone do oferty złożonej wspólnie przez wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać zakres umocowania: do reprezentowania w postępowaniu lub  do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa.
  4. Oferta składana wspólnie przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące wymagania:
  1. powinna być sporządzona zgodnie z zapytaniem ofertowym;
  2. dokumenty wspólne (np. formularz oferty) składa pełnomocnik Wykonawców w ich imieniu;
  1. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy składający ofertę wspólnie mają obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę Konsorcjum, zawierającą co najmniej:
  1. zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia;
  2. określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy;
  3. czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizację zamówienia.
  1. Wykonawcy składający ofertę wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu umowy.
Termin składania ofert: 
wtorek, Listopad 22, 2016 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy złożyć do dnia 22.11.2016r.  do godziny 9:00 osobiście, pocztą tradycyją lub kurierską. Za termin dostarczenia oferty uważa się datę i godzinę wpływu oferty do siedziby zamawiającego (Zakład Poligraficzny TECHGRAF Piotr Teichman; ul. Przemysłowa 7, 37-100 Łańcut).
  2. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem oferenta z dopiskiem „Oferta na realizację robót budowlanych w ramach zamówienia pn. Budowa hali produkcyjnej - etap II”.
  3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2016 roku o godzinie 10:00 w siedzibie Zamawiającego.
  4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć
    na sfinansowanie zamówienia.
  5. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda informacje o ilości złożonych ofert, nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, ceny poszczególnych ofert oraz informacje dotyczące pozostałych kryteriów oceny ofert.
  6. Wykonawcy mają możliwość zapoznania się z treścią złożonych ofert, z zastrzeżeniem konieczności zachowania przepisów dotyczących ochrony tajemnicy przedsiębiorstwa.
  7. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający powiadomi Wykonawców pisemnie lub drogą elektroniczną.
  8. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i będą zwracane składającemu bez otwierania.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona oceny złożonych ofert kierując się następującymi kryteriami:

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty:

1. Kryterium: Wysokość proponowanej przez Oferenta ceny ryczałtowej za realizację oferowanych robót netto

Waga: 70 pkt

Sposób przyznawania punktacji:  P(K1) = najniższa cena netto/cena netto oferenta X 70 pkt

2. Kryterium: Deklarowany termin zakończenia robót

Waga: 20 pkt

Sposób przyznawania punktacji: P(K2) = najkrótszy termin (w dniach)/termin oferenta (w dniach) X 20 pkt

3. Kryterium: Oferowany okres gwarancji i rękojmi

Waga: 10 pkt

Sposób przyznawania punktacji: P(K3) = okres oferenta (w miesiącach)/najdłuższy okres (w miesiącach) X 10 pkt

Liczba punktów za poszczególne kryteria będzie zaokrąglana w górę do dwóch miejsc po przecinku, następnie zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty według wzoru:

P (oferta końcowa) = P(K1) + P(K2) + P(K2)

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej to jest takiej która uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium nr I, II, III).

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Marzec 31, 2017
Powiat: 
łańcucki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Nie przywiduje się warunków zmiany umowy

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-1236/15