Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Transport i Spedycja Lachowski i Syn Konrad Lachowski, 39-400 Tarnobrzeg ul. Warszawska 178
Opis przedmiotu zamówienia: 

Budowa budynku usługowego - myjni samochodowej TIR wraz z częścią biurowo-socjalną oraz niezbędną infrastrukturą na działce nr 1193/2, obręb 9 Wielowieś, Tarnobrzeg ul. Warszawska.

 

Powierzchnia zabudowy budynku myjni: 623,63 m2.

Powierzchnia użytkowa pomieszczeń (myjnia, pom. gospodarcze, socjalne itp.: 642,30 m2.

Kubatura: 4945,03 m3.

Liczba kondygnacji: w części zabudowy przewidzianej na myjnię - jedna kondygnacja, w części biurowo-socjalnej - dwie kondygnacje.

 

Działka posiada dostęp do dróg publicznych tj. do drogi publicznej wojewódzkiej nr 723. W budynku przewidziano dwa stanowiska myjni samochodowej TIR wraz z pomieszczeniami gospodarczym, zapleczem higieniczno-sanitarnym z natryskami, szatniowym, socjalnym dla pracowników. Uzupełnieniem funkcji jest recepcja dla klientów oczekujących z osobną toaletą oraz pomieszczenie biurowe na piętrze z toaletą i pomieszczeniem socjalnym. Parter budynku będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich poprzez wzniesienie utwardzenia terenu przed wejściem głównym (wysokość wzniesienia 10cm).

 

Etapy planowanych robót budowlanych:

1. Roboty ziemne, fundamenty.

2. Konstrukcje ścian, stropów, schodów wewnętrznych, konstrukcja i pokrycie dachu.

3. Ściany działowe, tynki, stolarka, podłogi i posadzki, elewacje.

4. Instalacje - wodna i kanalizacyjna, sanitarna, oczyszczania, ogrzewania, energii elektrycznej, instalacja odgromowa, wentylacji i klimatyzacji.

5. Przyłącza wodne, kanalizacyjne i energetyczne, pozostałe.

6. Wykończenie zewnętrzne - utwardzenie gruntu.

 

Dokumentacja projektowa (tj. projekt budowlany, przedmiar robót, pozwolenie na budowę) jest dostępna do wglądu:  w siedzibie zamawiającego: Transport i Spedycja „Lachowski i Syn” Konrad Lachowski, ul. Warszawska 178, 39-400 Tarnobrzeg.

 

Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych w stosunku do materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej.

Wymienione w przedmiarze robót nazwy towarowe mają charakter przykładowy,  a ich określenie ma na celu wskazanie oczekiwanych parametrów technicznych i zapewnienie zachowania zgodności przedmiaru z projektem budowlanym.

 

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

 

Szczegółowe informacje pod nr tel. 502 556 516

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:

Zdolność techniczna lub zawodowa

- Wykonawca wykaże, że w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie prowadzenia działalności, wykonał należycie minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie budynku o wartości brutto robót (wraz z podatkiem VAT) co najmniej 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych) w ramach jednego zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

 Wykonawca wykaże, że dysponuje:

- co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu wg. formuły spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów potwierdzających, załączonych do oferty.

 

Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

- nazwę i adres oferenta

- opis nawiązujący do cech wyszczególnionych w zapytaniu ofertowym

- termin wykonania przedmiotu zamówienia,

- wartość przedmiotu zamówienia (netto oraz brutto w PLN)

- termin ważności oferty,

- podpis i pieczęć oferenta

- kosztorys ofertowy obejmujący wycenę poszczególnych elementów wchodzących w zakres prac

- dokumenty potwierdzające spełnienie określonych warunków udziału w postępowaniu

 

Nie będą rozpatrywane oferty:

- niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia

- nie spełniające warunków udziału w postępowaniu

- złożone przez podmiot podlegający wykluczeniu

- złożone po terminie składania ofert

 

W razie wątpliwości co do zapisów w ofercie, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z właściwymi Oferentami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.

Termin składania ofert: 
czwartek, Listopad 7, 2019 - 00:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

osobiście lub poprzez wysyłkę na adres firmy: 

Transport i Spedycja „Lachowski i Syn” Konrad Lachowski, ul. Warszawska 178, 39-400 Tarnobrzeg

lub na adres e-mail: lachowski_i_syn@poczta.fm

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryterium 1 – Cena –  80 pkt.

Sposób przyznawania punktacji:

            najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 80 pkt.

 

Kryterium 2 – Termin realizacji zamówienia – 20 pkt

Sposób przyznawania punktacji:

            najkrótszy zaoferowany czas realizacji / czas realizacji oferty badanej x 20 pkt

 

Termin zakończenia realizacji zamówienia rozumiany jest jako czas wykonania robót liczony od dnia zawarcia umowy z wykonawcą.

 

Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę oferty.

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej tj. takiej, która uzyska największą ilość punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Sierpień 31, 2020
Powiat: 
M. Tarnobrzeg
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, po obustronnych konsultacjach i wyrażonej przez niego zgodzie, w formie aneksu do umowy.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0139/19