Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Firma "KAM" Usługi Tartaczno-Stolarskie, Dybków 127, 37-530 Sieniawa
Opis przedmiotu zamówienia: 

Budowa budynku suszarni drewna opałowego wraz z kotłownią grzewczą, o wydajności 2250 m3/rok oraz wiaty do składowania drewna tj.: 

Suszarnia na drewno - powierzchnia zabudowy 94,38 m2; Powierzchnia użytkowa 56, 32 m2; Kubatura 401,15 m3. Zakres robót:
- roboty ziemne i fundamentowanie,

- budowa i wykończenie parteru,

- wykonanie więżby dochowej i pokrycie dachu,

- obróbki blacharskie,

docieplenie ścian zewnętrznych wraz z zagospodarowaniem powierzchni wokół budynku.

Wyposażenie komory suszarni z profili stalowych z zamontowaniem w niej wymiennika ciepła powietrze- powietrze. Technologia suszenia: Ekogenerator do wytwarzania energii cieplnej - spalanie biomasy (trociny zrębki, odpady z drewna).

Wiata na drewno suszone- powierzchnia zabudowy 128,16 m2; powierzchnia użytkowa 89,60 m2; Kubatura 441,44 m3. Zakres robót:

- roboty ziemne i fundamentowanie,

- budowa i wykończenie parteru,

- wykonanie więźby dachowej i pokrycie dachu,

- obróbki blacharskie,

- zagospodarowanie powierzchni wokół budynku,

Oferent przedstawi kosztorys ofertowy  z podziałem na rodzaje robót i elementy wg. zakresu powyższych robó, w oparciu o przedmiar robót i projekt budowlany, dostępny w siedzibie zamawiającego.

Dokumentacja projektowa ( projekt budowlany, przedmiar robót itp.) jest dostępna do wglądu w siedzibie firmy pod adresem Andrzej Mieszkowicz Firma "KAM" Usługi Tartaczno - Stolarskie, Dybków 127, 37-530 Sieniawa.

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności  lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 

- posiadają doświadczenie odpowiadające przedmiotowi zamówienia 

- dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zamówienia

( za spełnienie powyższych warunków Zamawiającyuzna dołączone podpisane oświadczenie ) 

Termin składania ofert: 
wtorek, Maj 24, 2016 - 15:30
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Siedziba Firmy "KAM" Usługi Tartaczno - Stolarskie, Dybków 127, 37 - 530 Sieniawa .

Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie, osobiście lub poprzez wysyłkę na adres : Andrzej Mieszkowicz Firma "KAM" Usługi Tartaczno- Stolarskie, Dybków 127, 37 - 530 Sieniawa 

Termin otwarcia ofert 24.05.2016r godzina 16.00 Oferenci mogą być obecni przy otwarciu ofert .

Szczegółowych informacji można uzyskać pod nr tel 698 210 122

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Najkorzystniejsza oferta spośród ofert złożonych przez wykonawców spełniające określone wymagania zostanie wybrana w oparciu o następujące kryteria 

1. Cena 80% (80 pkt) - Liczba punktów w kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru: najniższa zaoferowana cena / cena oferty badanej x 80pkt.

2 Deklarowany termin zakończenia robót 20 % ( 20pkt ) - Liczba pumktów w kryterium zostanie obliczona według następującego wzoru: najkrótszy zaoferowany termin / termin ofertybadanej x 20 pkt

Termin wykonania zamówienia: 
wtorek, Grudzień 20, 2016
Powiat: 
przeworski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy zawartej  z wykonawcą wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia, za zgodą obu stron w formie aneksu do umowy

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0033/15