Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Piszczek Maria, Piszczek Dariusz s.c. Firma Budowlana, Dębowiec 560, 38-220 Dębowiec
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące całościowo zadanie inwestycyjne pn.: „Rozwój i wzrost konkurencyjności Firmy Budowlanej s.c. w Dębowcu poprzez budowę innowacyjnej stacji paliw wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz jej załącznikach, załączonych do niniejszego ogłoszenia oraz informacji zawartych na stronie Zamawiającego pod adresem: http://firmabud.pl/index.php/zamowienia/budowa-stacji-paliw.

Kod CPV: 
09331200-0
30213100-6
30236000-2
31158100-9
38424000-3
42511110-5
44611000-6
45223720-9
45261300-7
45311000-0
45330000-9
45331100-7
45331200-8
45333000-0
45421000-4
45442110-1
48000000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

Wiedza i doświadczenie:
Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 7 do SIWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.1

Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik Nr 8 do SIWZ).

Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń:
1. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawa nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień (Załącznik Nr 6 do SIWZ).

2. Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 5 do SIWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.1.

3. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 4 do SIWZ) – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.2.2.

4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dopuszczającego Wykonawcę do obrotu prawnego, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

6. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności, uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

Termin składania ofert: 
piątek, Grudzień 3, 2021 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Piszczek Maria, Piszczek Dariusz s.c. Firma Budowlana, Dębowiec  560, 38-220 Dębowiec.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

L. p.

Kryterium

Znaczenie procentowe kryterium

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium

1.

Oferowana cena netto (C)

80%

80 pkt.

2.

Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały (G)

20%

20 pkt.

Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

            C = ( PC / PB ) x 80 pkt.

gdzie:

PC - ilość punktów za kryterium cena,
PN - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,
PB – cena oferty badanej.

W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 80 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.

Kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały” liczona w okresach miesięcznych:

W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 72 miesiące, Wykonawca otrzyma dwadzieścia (20) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 36 a 72 miesiące wykonawca otrzyma pkt. wg wzoru:

G = ( GO / GMAX ) x 20 pkt.

gdzie: 

G - liczba punktów uzyskanych w niniejszym kryterium,
GMAX. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,
GO   -  okres gwarancji podany w badanej ofercie.

Uwaga:

Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesięcy do 72 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 36 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższą niż wyznaczony maksymalny 72 miesiące, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 72 m-ce - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych miesiącach (w przedziale od 36 do 72 miesiące).

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (O) obliczoną na podstawie następującego wzoru:

O = C + G

gdzie:

O - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz wbudowane materiały”.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Grudzień 14, 2022
Powiat: 
jasielski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Warunki zmiany umowy zostały szczegółowo opisane w załączonym projekcie umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) będącym załącznikiem do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0247/19