Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
NUMBER 369 Tadeusz Bach, ul. Kordiana 10/31, 37-700 Przemyśl
Opis przedmiotu zamówienia: 

W związku z realizacją projektu w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020”, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty handlowej w ramach realizacji Projektu pt.:

„Wdrożenie innowacyjnego elektronicznego systemu obsługi sprzedażowej/posprzedażowej, będącego autorskim pomysłem Wnioskodawcy”.

Opis przedmiotu zamówienia

Wnioskodawca zamierza wdrożyć rozwiązanie znacząco ułatwiające i usprawniające prowadzenie e-biznesu (e-handlu i e-usług). Intensywny rozwój handlu elektronicznego w Polsce rozpoczął się w pierwszej dekadzie XXI wieku –i nadal sukcesywnie postępuje –co pozwoli Wnioskodawcy na łatwiejsze pozyskanie klientów zainteresowanych wdrażaną innowacją. Proponowane rozwiązanie stanowi nowość w skali światowej – Wnioskodawca będzie oferował swój produkt również za granicą. Rynek sprzedaży elektronicznej w Europie jest pod względem osiąganych obrotów największym tego typu rynkiem na świecie, co potwierdza istnienie potencjalnych klientów.

 

Wdrożenie innowacyjnego rozwiązania TIK – poza rozwojem szeroko pojętego e-biznesu –umożliwi doskonalenie własnych umiejętności i poszerzy możliwości wykorzystywania Internetu w codziennym życiu –jako narzędzia wspomagającego codzienną egzystencję, w wielu obszarach. Każdy użytkownik będzie miał dostęp do nieograniczonej wiedzy z różnych dziedzin. Wdrożenie systemu obsługi sprzedażowej/posprzedażowej, kompleksowo ujmującej cały proces zakupu/sprzedaży, pozwoli nabyć umiejętność wykorzystywania Internetu jako przewodnika i łącznika zarówno w kontakcie z klientami, jak i partnerami biznesowymi. Innowacyjny system spełni oczekiwania społeczeństwa, gdyż usprawni przede wszystkim korzystanie z Internetu, umożliwi agregację wszystkich danych związanych z zakupem/sprzedażą w jednym miejscu, zapewni ciągły dostęp do wiedzy i pozwoli na poszerzanie prowadzonego e-biznesu przedsiębiorcom z różnych branż.

 

Wymagania:

- Stworzenie innowacyjnego dostępu do usług i produktów: bankowych, ubezpieczeniowych, promocyjnych, reklamowych –polisy ubezpieczeniowe w formie elektronicznej dokumenty uprawniające do zniżek (karty członkowskie, programy partnerskie, kody rabatowe, bony towarowe, karty klienta), bilety w formie elektronicznej. Obejmująca swoim zakresem międzynarodowy zakres funkcjonowania obejmując między innymi UE, USA, CHINY

- Stworzenie elektronicznego osobistego portfela – cała historia zakupowa w Internecie i transakcje sklepowe, bez względu na czas i miejsce zawierania transakcji.

- Stworzenie elektronicznego archiwum – archiwum dokumentów w procesie zakupu, bez konieczności posiadania ich w formie papierowej (np. dowody zakupu, karty serwisowe, karty gwarancyjne, książki serwisowe).

- Stworzenie nowych nawyków, przestrzeni/środowiska dla zakupów

- Stworzenie systemu płatności elektronicznej.

- Stworzenie historii zakupów, loginów, haseł.

- Stworzenie systemu skalowalnego – nieograniczone możliwości rozwoju na zasadzie plug-in’ów dodawanych przez użytkowników.

- Wykorzystanie wszystkich możliwości nowoczesnych technologii komunikacji np. NFC, techniki BT.

 

Innowacyjna platforma będzie złożona z trzech zintegrowanych elementów:

 

Portfel Elektroniczny to część platformy, która scala jej dwa pozostałe elementy, tj.: Portal Sprzedażowy i Portal Intelektualnego Rozwoju. Portfel będzie głównym narzędziem napędowym systemu. Produkt będzie dostępny w formie Aplikacji Mobilnej (ANDROID & OIS) oraz Aplikacji Desktop (WINDOWS/MACOSX WIDGETS/DASHBOARD). Ponadto użytkownicy będą posiadali dostęp do serwisu www. Portfel Elektroniczny będzie stanowił swoisty koszyk zakupowo-sprzedażowy. Będzie również spełniał funkcję archiwum aktywności użytkownika.

Osoba korzystająca z systemu będzie miała wgląd do koszyka zakupów, w którym znajdzie się:

- Historia dokonanych transakcji zakupowych;

- Wachlarz dodatkowych funkcji, np. możliwość wyboru dostawców dodatkowych usług, takich jak: usługi ubezpieczeniowe, serwisowe, bankowe (kredyty, pożyczki gotówkowe, leasingi).

 

Osoby korzystające z systemu będą miały możliwość zapamiętania każdego kupionego przedmiotu w

formie graficznej i technicznej, poprzez zdjęcia, karty serwisowe, karty gwarancyjne, noty aplikacyjne, manuale. Zdjęcia będą w bazie towarowej. Jeśli będzie to produkt nowy –użytkownik będzie miał możliwość dodania go wraz z instrukcją obsługi, schematem, elektronicznymi płytkami PCB. W przypadku schematów –istnieje duże zapotrzebowanie na taką usługę, gdyż wraz z rozwojem technologicznym coraz więcej osób zajmuje się samodzielnymi konstrukcjami DIY.

 

Portal Sprzedażowy będzie umożliwiał zaawansowane wyszukiwanie towarów i usług oraz wymianę kupno-sprzedaż. Będzie to produkt dostępny zarówno dla klienta biznesowego, jak i indywidualnego. 

Portal wprowadzi na rynek wiele udogodnień, oferując:

- Stworzenie nowatorskiego prostego sposobu integracji portalu sprzedażowego z pozostałymi elementami systemu;

- Użycie nowych jednostek miar sprzedażowych takich jak: CZAS, ZAPOTRZEBOWANIE NA TOWAR;

- Zwiększenie potencjalnego obszaru zdobycia klienta;

- Błyskawiczne reklamowanie swojej usługi, skrócenie czasu potrzebnego na wykonanie reklamy oraz optymalizacja kosztów związanych z tym procesem;

- Zwiększenie bezpieczeństwa.

 

Portal Intelektualnego Rozwoju będzie stanowił funkcjonalne narzędzie, które:

- Pozwoli wesprzeć biznesowe idee start-up’ów;

- Ułatwi realizację inicjatyw kulturalnych;

Wykonawca zobowiązany jest do wykonania poniżej przedstawione czynności, dla zapewnienia poprawnej implementacji systemu.

1. Instalacja portalu webowego

Portal webowy będzie dysponował najszerszym zakresem funkcjonalnym w środowisku tj. będzie niejako nadzbiorem nad aplikacjami webowymi, które będą zintegrowane z jego warstwą logiki ibazy danych.

2. Przygotowanie wersji mobilnych aplikacji webowych

Przekształcenie części kodu aplikacji webowej do postaci mobilnej z użyciem wybranej platformy konwersji kodu.

3. Weryfikacja i skonfigurowanie time-out'ów 

Empiryczne sprawdzenie definicji limitów czasu przewidywanego, w związku z oczekiwaniemna rezultaty wybranych rodzajów operacji w aplikacji.

4. Założenie konta na platformie Google Play i wdrożenie aplikacji mobilnej dla OS Android / Założenie konta w sklepie App Store i wdrożenie aplikacji mobilnej dla OS iOS

Udostępnienie aplikacji w sklepach wiąże się wypełnieniem formularza opisującego założenia aplikacji oraz opłaceniem abonamentu –kilkadziesiąt USD/rok. Dodatkowo, w przypadku wdrożenia dla iOS –należy założyć okres +/-2 tygodni, w którym aplikacja będzie weryfikowana przez Apple (i dopiero po takiej weryfikacji zostanie opublikowana)

 

5. Specyfikacja wymaganych zasobów dyskowych

Specyfikacja wielkości i parametrów wydajnościowych zasobów dla różnych typów aktywności użytkowników aplikacji.

6. Przygotowanie danych do testów

Dane będą wpisywane do tabel zgromadzonych w plikach csv. Pliki te będą konsumowane przez narzędzie ETL w celu odpowiedniego przeczyszczenia i załadowania do tabel baz danych aplikacji.

7. Przygotowanie skryptów wydajnościowych

Napisanie skryptów imitujących zachowania reprezentatywnej grupy użytkowników aplikacji –co dotyczy portalu oraz wersji mobilnych.

8. Przygotowanie scenariuszy testów wydajnościowych

Przygotowanie zdarzeń do zasymulowania w testach oraz danych do testów performance, w tym wartości brzegowych obrazujących skrajne warianty zdarzeń.

9. Testy wydajnościowe

Pomiar wydajności wybranych akcji aplikacji w automatycznych testach wysyceniowych (procesor, pamięć, dyskowe operacje wejścia-wyjścia), co dotyczy wersji webowej oraz mobilnych aplikacji.

10. Przygotowanie scenariuszy testów funkcjonalnych

Przygotowanie zdarzeń do zasymulowania w testach akceptacyjnych.

11. Akceptacyjne testy funkcjonalne

Weryfikacja jakości biznesowej aplikacji, co dotyczy wersji webowej i wersji mobilnych.

Przeprowadzone zostaną konsultacje wewnętrzne oraz warsztaty, w celu prawidłowej instalacji, konfiguracji, weryfikacji i wdrożenia systemu.
 

 

 

 

Kod CPV: 
72000000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do   przewidzenia i  niezależnych  od  nich, a także gdy niedotrzymanie  pierwotnego  terminu  realizacji  umowy  jest  konsekwencją  opóźnienia  przez Zamawiającego  w  realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru  (przyjęcia)  przedmiotu umowy.

W przypadku wystąpienia powyższych  okoliczności,  w  zakresie  mającym  wpływ  na  przebieg realizacji  zamówienia,  termin  wykonania  umowy  może  ulec  odpowiedniemu  przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.

Przygotowanie oferty

a. Każdy z Oferentów składa jedną ofertę. Oferta powinna zawierać:
• w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa (upoważnienia), niezbędnym elementem takiej oferty jest oryginał bądź odpowiednio kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem takiego pełnomocnictwa (upoważnienia),
• formularza oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
• oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
• oświadczenia o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi Zamawiającym – wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
 

b. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
 

c. Oferent poda kwotę oferty w polskich złotych (PLN), a płatności odbędą się na zasadach szczegółowo określonych w umowie.
 

d. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,

niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
W ofercie należy podać kwotę netto oraz brutto w złotych polskich (PLN) za aplikację mobilną i desktop obejmująca swoim zakresem międzynarodowy zakres funkcjonowania obejmując między innymi UE, USA, CHINY

 

e. Cena oferty obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia (w tym m.in. koszty dojazdów i/lub noclegów związanych z realizacją usługi przez Oferenta), o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferent podaje wszystkie kwoty z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) w obowiązującej na dzień otwarcia ofert stawce (jeśli dotyczy).
 

f. Cena oferty określona przez Oferenta zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianom ani okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania umowy.
 

g. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Oferentem dokonywane będą w złotych polskich. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania umowy, kwota brutto określona w ofercie oraz umowie nie ulegnie zmianie, a Zamawiający/Oferent zawrą aneks do umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług (jeśli dotyczy).

Warunki

  1. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i rozwiązań technologicznych o standardach nie gorszych od zaproponowanych w zapytaniu, z takim zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania muszą spełniać założenia i być zaakceptowane przez Zamawiającego.
  2. Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.
  3. Dla udowodnienia Zamawiającemu równoważności zaproponowanego rozwiązania Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty, które w sposób jednoznaczny potwierdzą, iż zaproponowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym lub lepszym od opisanego w zapytaniu ofertowym jako system odniesienia.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  5. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
  6. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
  7. Termin związania ofertą: minimum 30 dni.
  8. Oferent przed datą wyboru dostawcy może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  9. W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała informacji o spełnieniu parametrów przedmiotu zamówienia, określonych w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty z przyczyn formalnych.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania/ unieważnienia postępowania ofertowego.
  11. Planowany termin realizacji: do 31.10.2018r.
Termin składania ofert: 
czwartek, luty 22, 2018 - 22:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Oferta może być dostarczona za pośrednictwem:

- Poczty, kurierem lub osobiście

NUMBER 369 Tadeusz Bach

ul. Kordiana 10/31

37-700 Przemyśl

- Poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@number369.com

2. Oferty należy składać do dnia 22.02.2018r.

3. Wybór oferenta nastąpi w dniu 23.02.2018r.

4. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

IV. Kryteria oceny ofert

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie porównania:

• cen (netto), ocena polega na obliczeniu ilorazu ceny najniższej do ceny oferowanej gdzie oferta z najniższą ceną otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 100%

Oferent, który uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie wybrany, jako Wykonawca Zamówienia.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, Październik 31, 2018
Powiat: 
przemyski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zakres wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

•                uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

•                posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

•                pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

•                pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-IZ.00-18-003/17