W związku z realizacją projektu w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020”, zwracamy się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty handlowej w ramach realizacji Projektu pt.:
„Wdrożenie innowacyjnego elektronicznego systemu obsługi sprzedażowej/posprzedażowej, będącego autorskim pomysłem Wnioskodawcy”.
Opis przedmiotu zamówienia
Wnioskodawca zamierza wdrożyć rozwiązanie znacząco ułatwiające i usprawniające prowadzenie e-biznesu (e-handlu i e-usług). Intensywny rozwój handlu elektronicznego w Polsce rozpoczął się w pierwszej dekadzie XXI wieku –i nadal sukcesywnie postępuje –co pozwoli Wnioskodawcy na łatwiejsze pozyskanie klientów zainteresowanych wdrażaną innowacją. Proponowane rozwiązanie stanowi nowość w skali światowej – Wnioskodawca będzie oferował swój produkt również za granicą. Rynek sprzedaży elektronicznej w Europie jest pod względem osiąganych obrotów największym tego typu rynkiem na świecie, co potwierdza istnienie potencjalnych klientów.
Wdrożenie innowacyjnego rozwiązania TIK – poza rozwojem szeroko pojętego e-biznesu –umożliwi doskonalenie własnych umiejętności i poszerzy możliwości wykorzystywania Internetu w codziennym życiu –jako narzędzia wspomagającego codzienną egzystencję, w wielu obszarach. Każdy użytkownik będzie miał dostęp do nieograniczonej wiedzy z różnych dziedzin. Wdrożenie systemu obsługi sprzedażowej/posprzedażowej, kompleksowo ujmującej cały proces zakupu/sprzedaży, pozwoli nabyć umiejętność wykorzystywania Internetu jako przewodnika i łącznika zarówno w kontakcie z klientami, jak i partnerami biznesowymi. Innowacyjny system spełni oczekiwania społeczeństwa, gdyż usprawni przede wszystkim korzystanie z Internetu, umożliwi agregację wszystkich danych związanych z zakupem/sprzedażą w jednym miejscu, zapewni ciągły dostęp do wiedzy i pozwoli na poszerzanie prowadzonego e-biznesu przedsiębiorcom z różnych branż.
Wymagania:
- Stworzenie innowacyjnego dostępu do usług i produktów: bankowych, ubezpieczeniowych, promocyjnych, reklamowych –polisy ubezpieczeniowe w formie elektronicznej dokumenty uprawniające do zniżek (karty członkowskie, programy partnerskie, kody rabatowe, bony towarowe, karty klienta), bilety w formie elektronicznej. Obejmująca swoim zakresem międzynarodowy zakres funkcjonowania obejmując między innymi UE, USA, CHINY
- Stworzenie elektronicznego osobistego portfela – cała historia zakupowa w Internecie i transakcje sklepowe, bez względu na czas i miejsce zawierania transakcji.
- Stworzenie elektronicznego archiwum – archiwum dokumentów w procesie zakupu, bez konieczności posiadania ich w formie papierowej (np. dowody zakupu, karty serwisowe, karty gwarancyjne, książki serwisowe).
- Stworzenie nowych nawyków, przestrzeni/środowiska dla zakupów
- Stworzenie systemu płatności elektronicznej.
- Stworzenie historii zakupów, loginów, haseł.
- Stworzenie systemu skalowalnego – nieograniczone możliwości rozwoju na zasadzie plug-in’ów dodawanych przez użytkowników.
- Wykorzystanie wszystkich możliwości nowoczesnych technologii komunikacji np. NFC, techniki BT.
Innowacyjna platforma będzie złożona z trzech zintegrowanych elementów:
Portfel Elektroniczny to część platformy, która scala jej dwa pozostałe elementy, tj.: Portal Sprzedażowy i Portal Intelektualnego Rozwoju. Portfel będzie głównym narzędziem napędowym systemu. Produkt będzie dostępny w formie Aplikacji Mobilnej (ANDROID & OIS) oraz Aplikacji Desktop (WINDOWS/MACOSX WIDGETS/DASHBOARD). Ponadto użytkownicy będą posiadali dostęp do serwisu www. Portfel Elektroniczny będzie stanowił swoisty koszyk zakupowo-sprzedażowy. Będzie również spełniał funkcję archiwum aktywności użytkownika.
Osoba korzystająca z systemu będzie miała wgląd do koszyka zakupów, w którym znajdzie się:
- Historia dokonanych transakcji zakupowych;
- Wachlarz dodatkowych funkcji, np. możliwość wyboru dostawców dodatkowych usług, takich jak: usługi ubezpieczeniowe, serwisowe, bankowe (kredyty, pożyczki gotówkowe, leasingi).
Osoby korzystające z systemu będą miały możliwość zapamiętania każdego kupionego przedmiotu w
formie graficznej i technicznej, poprzez zdjęcia, karty serwisowe, karty gwarancyjne, noty aplikacyjne, manuale. Zdjęcia będą w bazie towarowej. Jeśli będzie to produkt nowy –użytkownik będzie miał możliwość dodania go wraz z instrukcją obsługi, schematem, elektronicznymi płytkami PCB. W przypadku schematów –istnieje duże zapotrzebowanie na taką usługę, gdyż wraz z rozwojem technologicznym coraz więcej osób zajmuje się samodzielnymi konstrukcjami DIY.
Portal Sprzedażowy będzie umożliwiał zaawansowane wyszukiwanie towarów i usług oraz wymianę kupno-sprzedaż. Będzie to produkt dostępny zarówno dla klienta biznesowego, jak i indywidualnego.
Portal wprowadzi na rynek wiele udogodnień, oferując:
- Stworzenie nowatorskiego prostego sposobu integracji portalu sprzedażowego z pozostałymi elementami systemu;
- Użycie nowych jednostek miar sprzedażowych takich jak: CZAS, ZAPOTRZEBOWANIE NA TOWAR;
- Zwiększenie potencjalnego obszaru zdobycia klienta;
- Błyskawiczne reklamowanie swojej usługi, skrócenie czasu potrzebnego na wykonanie reklamy oraz optymalizacja kosztów związanych z tym procesem;
- Zwiększenie bezpieczeństwa.
Portal Intelektualnego Rozwoju będzie stanowił funkcjonalne narzędzie, które:
- Pozwoli wesprzeć biznesowe idee start-up’ów;
- Ułatwi realizację inicjatyw kulturalnych;
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy z Wykonawcą w zakresie terminu realizacji w przypadku, gdy dotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest niemożliwe i wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, a także gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy jest konsekwencją opóźnienia przez Zamawiającego w realizacji prac koniecznych do prawidłowego odbioru (przyjęcia) przedmiotu umowy.
W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty.
Przygotowanie oferty
a. Każdy z Oferentów składa jedną ofertę. Oferta powinna zawierać:
• w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta na podstawie udzielonego mu pełnomocnictwa (upoważnienia), niezbędnym elementem takiej oferty jest oryginał bądź odpowiednio kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem takiego pełnomocnictwa (upoważnienia),
• formularza oferty – wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
• oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
• oświadczenia o braku powiązań pomiędzy podmiotami współpracującymi Zamawiającym – wzór stanowi załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
b. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
c. Oferent poda kwotę oferty w polskich złotych (PLN), a płatności odbędą się na zasadach szczegółowo określonych w umowie.
d. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Oferentów w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
W ofercie należy podać kwotę netto oraz brutto w złotych polskich (PLN) za aplikację mobilną i desktop obejmująca swoim zakresem międzynarodowy zakres funkcjonowania obejmując między innymi UE, USA, CHINY
e. Cena oferty obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia (w tym m.in. koszty dojazdów i/lub noclegów związanych z realizacją usługi przez Oferenta), o którym mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferent podaje wszystkie kwoty z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. W cenie brutto należy uwzględnić podatek od towarów i usług (VAT) w obowiązującej na dzień otwarcia ofert stawce (jeśli dotyczy).
f. Cena oferty określona przez Oferenta zostanie ustalona na okres ważności umowy i nie będzie podlegać zmianom ani okresowej waloryzacji przez okres obowiązywania umowy.
g. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Oferentem dokonywane będą w złotych polskich. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania umowy, kwota brutto określona w ofercie oraz umowie nie ulegnie zmianie, a Zamawiający/Oferent zawrą aneks do umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług (jeśli dotyczy).
Warunki
- Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne i rozwiązań technologicznych o standardach nie gorszych od zaproponowanych w zapytaniu, z takim zastrzeżeniem, iż zaproponowane rozwiązania muszą spełniać założenia i być zaakceptowane przez Zamawiającego.
- Wszędzie tam, gdzie przy opisie przedmiotu zamówienia powołane są normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, bądź wskazane są znaki towarowe, patenty lub źródło pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), postanowienia te należy odczytywać jako przykładowe, a Wykonawca ma każdorazowo prawo zastosowania rozwiązania równoważnego.
- Dla udowodnienia Zamawiającemu równoważności zaproponowanego rozwiązania Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu dokumenty, które w sposób jednoznaczny potwierdzą, iż zaproponowane rozwiązanie jest rozwiązaniem równoważnym lub lepszym od opisanego w zapytaniu ofertowym jako system odniesienia.
- Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty częściowej.
- Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej.
- Termin związania ofertą: minimum 30 dni.
- Oferent przed datą wyboru dostawcy może zmienić lub wycofać swoją ofertę.
- W przypadku, gdy złożona oferta nie będzie zawierała informacji o spełnieniu parametrów przedmiotu zamówienia, określonych w zapytaniu ofertowym, Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty z przyczyn formalnych.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania/ unieważnienia postępowania ofertowego.
- Planowany termin realizacji: do 31.10.2018r.
1. Oferta może być dostarczona za pośrednictwem:
- Poczty, kurierem lub osobiście
NUMBER 369 Tadeusz Bach
ul. Kordiana 10/31
37-700 Przemyśl
- Poczty elektronicznej na adres e-mail: kontakt@number369.com
2. Oferty należy składać do dnia 22.02.2018r.
3. Wybór oferenta nastąpi w dniu 23.02.2018r.
4. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt. 2 nie będą rozpatrywane.
IV. Kryteria oceny ofert
Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie porównania:
• cen (netto), ocena polega na obliczeniu ilorazu ceny najniższej do ceny oferowanej gdzie oferta z najniższą ceną otrzyma 1 punkt, następnie ocena jest przemnażana razy wagę 100%
Oferent, który uzyska najwyższą liczbę punktów zostanie wybrany, jako Wykonawca Zamówienia.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zakres wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z beneficjentem osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
• posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli