Przedmiotem niniejszej specyfikacji technicznej są wymagania ogólne dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych obejmujących termomodernizację ścian budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Nowej 5 w Ustrzykach Dolnych.
Przez roboty budowlane rozumie się:
- Demontaż rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich , instalacji odgromowej, skucie posadzek na balkonach, demontaż opraw oświetleniowych , demontaż zadaszeń nad wejściami do kl. schodowych.
- Wykonanie obróbek blacharskich z blachy gr. 0,70 mm malowanej proszkowo Wszystkie obróbki powinny być tak wyprowadzone, aby ich krawędź była oddalona od docelowej powierzchni elewacji min. 40,0 mm.
- Wykonanie dodatkowego kotwienia istniejącego ocieplenia ścian - według zał. Nr 2 do Opinii technicznej.
- Wymiana istniejącej stolarki okiennej w piwnicach na okna z PCV (min. pięciokomorowe, dwuszybowe, rozwierno uchylne ).
- Roboty elewacyjne polegające na oczyszczeniu elewacji, zagruntowaniu, zamontowaniu ocieplenia (styropian EPS 70 0,04 gr. 14cm, na cokole styropian FS 15 gr. 5cm) osiatkowaniu ścian z kołkowaniem do podłoża, wykonaniu podkładu wraz z położeniem tynku silikonowo-silikatowego barwionego (baranek) na ścianach oraz tynku żywicznego na cokole. Roboty należy wykonać zgodnie z instrukcją systemu zatwierdzonego przez ITB.
- Montaż zadaszeń nad wejściami do klatek schodowych.
- Roboty w zakresie instalacji elektrycznej polegające na montażu opraw oświetleniowych na uchwytach z blachy nierdzewnej.
- Remont balkonów polegający na uzupełnieniu ubytków w żelbetowej płycie balkonu, wymianie obróbek blacharskich (blacha powlekana gr. 0,7 mm), izolacji przeciwwilgociowej ( 2 x papa termozgrzewalna + folia) i termicznej (styropian FS 15 gr. 3cm) oraz posadzki cementowej. Wykonanie ocieplenia płyty balkonu (styropian FS 15 gr. 3cm, kołkowanie, osiatkowanie, kątownik z kapinosem, tynk silikonowo-silikatowy jak na elewacji), oczyszczenia i 2 x malowania balustrad oraz montaż okładzin z płytek gresowych antypoślizgowych na kleju elastycznym mrozoodpornym.
- Odkopanie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji powłokowej pionowej (Greinplast IBG + CP 41) montaż ocieplenia (styrodur 035 gr. 5cm), foli kubelkowej, zasypanie ścian fundamentowych z warstwowym zagęszczaniem gruntu co 25 cm, oraz wykonanie płyty odbojowej z kostki brukowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Montaż zwodów pionowych schowanych w rurkach i w wyciętych bruzdach w termoizolacji z obsadzeniem drzwiczek z p.c.v. do opomiarowania i konserwacji złącza. Wykonanie pomiarów + protokoły.
- Montaż rynien i rur spustowych z obróbkami z blachy powlekanej gr. 0,7mm..
- Ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją (paroizolacja, wełna twarda gr.27cm, folia).
- Roboty wykończeniowe - dotyczy ogólnej kosmetyki wykonywanych robót tj. uszczelnianie parapetów, obróbek blacharskich, wszelkich poprawek elewacyjnych wraz z usunięciem rumowia i śmieci.
Opis warunków wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki i złożą dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków:
- posiadają stosowną wiedze i doświadczanie zawodowe;
- dysponują potencjałem technicznym;
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- złożą ofertę zgodnie z wymogami niniejszej specyfikacji;
- zaakceptują projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ bez dokonywania w nim jakichkolwiek zmian;
- złożą harmonogram rzeczowo-finansowy objęty przedmiotem zamówienia w ujęciu kwartalnym.
w siedzibie Zamawiającego Spółdzielnia Mieszkaniowa PIONIERSKA ul. Pionierska 1538-700 Ustrzyki Dolne Biuro Spółdzielni do dnia 20.06.2017 roku do godz. 15.00
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy – określenie istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia.
- Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
- Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenia nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy w sytuacji gdy:
- zostaną wprowadzone niezbędne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,
- wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych;
- wystąpi konieczność wykonania robót materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru,
- proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
- wystąpi konieczność rezygnacji z części robot, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia w wartość niewykonanych robót),
- realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego z uwagi na warunki pogodowe, uniemożliwiające realizacje robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
- nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT,
- Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy oraz ewentualne skutki wynikające z wprowadzonych zmian do umowy.