Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
Zadanie nr 1 – Odtworzenie i udostępnienie zabytkowej Rotundy przy Bazylice Archikatedralnej, obejmujące:
- Odgruzowanie prowadzone pod ścisłym nadzorem archeologicznym, oraz odsłonięcie dodatkowych (w stosunku do stanu istniejącego) wątków murowanych i reliktów, umożliwiające ekspozycję całego obrysu zewnętrznych ścian, celem pełnego zabezpieczenia rotundy – zgodnie z opracowaniem graficznym, obniżenie istniejącego poziomu posadzki z wykonaniem stabilizujących warstw podposadzkowych i posadzki i wykonaniem prawidłowego zabezpieczenia przeciwwodnego w obrębie i poza obrysem ścian rotundy.
- Wykonanie stropów podpierających obecną posadzkę prezbiterium Katedry wraz z jej podbudową. Stropy podpierające zaprojektowano przy założeniu, że ich realizacja będzie przebiegać etapami metodą podsadzania.
- Uporządkowanie przejść technicznych umożliwiających właściwy dostęp do wnętrza rotundy i poziomów użytkowych na planowanej trasie zwiedzania odsłoniętych reliktów.
- Wzmocnienie i zespolenie istniejących fragmentów sklepień i ścian kamiennych i ceglanych krypt, przeznaczonych do pozostawienia poza obrysem ścian rotundy.
- Wykonanie podbicia fundamentów romańskiej Rotundy św. Mikołaja.
- Wykonanie prac konserwacyjno – remontowych dla odkrytych elementów zarysowanych, spękanych oraz elementów zawilgoconych lub zagrzybionych,
- Wykonanie izolacji poziomej i pionowej przeciwwodnej i przeciwwilgociowej ścian i posadzek, dostosowanej do panujących warunków hydrogeologicznych, wspomaganej rozwiązaniami technicznymi umożliwiającymi usuwanie nagromadzonej wody i wilgoci.
- Wykonanie instalacji grzewczej z zapewnieniem prawidłowej wentylacji pomieszczeń i ich klimatyzacji w obrębie ścian rotundy, oraz w obrębie bezpośrednio sąsiadujących krypt.
- Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, oraz niskoprądowej umożliwiające prawidłowe oświetlenie obszaru piwnic pod prezbiterium, oświetlenie ekspozycyjne, oświetlenie awaryjne, sygnalizację i monitoring.
- Wykonanie technicznych podestów i ramp w konstrukcji stalowej na fundamencie punktowym.
- Wykonanie oznaczenia i plansz informacyjnych dla zwiedzających
Zadanie nr 2 - Renowacja i odnowienie obiektu Bazyliki Archikatedralnej poprzez remont elewacji i zewnętrznych elementów wykończenia obiektu, obejmujące:
- Remont wypraw tynkowych będzie obejmował renowację tynków zewnętrznych.
- Remont elementów wapiennych – w ramach zadania wszystkie elementy zewnętrzne, wykonane z wapienia, zostaną odsłonięte, oczyszczone, uzupełnione oraz zabezpieczone.
- Remont elementów wykonanych z piaskowca - wszystkie elementy zewnętrzne, wykonane z piaskowca, zostaną odsłonięte, oczyszczone, uzupełnione oraz zabezpieczone.
- Remont elementów metalowych - remont obejmuje m.in. żaluzje na wieży, kotwy spinające.
- Remont stolarki drzwiowej –w ramach prac związanych z remontem elewacji przewiduje się konserwację i zabezpieczenie elementów stolarki drzwiowej zewnętrznej.
- Remont drewnianych elementów stolarki okiennej (wieża).
- Remont elementów miedzianych (z wyłączeniem pokrycia dachu) - w ramach prac związanych z remontem elewacji przewiduje się konserwację i zabezpieczenie elementów miedzianych (blacha, rynny).
-
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą posiadać niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności muszą wykazać:
a) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem przebudowę lub rozbudowę lub remont, o wartości robót minimum 1 500 000,00 zł brutto.
b) wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem remont elewacji i/lub termomodernizację obiektu użyteczności publicznej, o wartości robót minimum 1 000 000,00 zł brutto.
2. dysponowanie wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:
a) co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,
b) co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) co najmniej 1 osoba posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł)
Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela przy Bazylice Archikatedralnej
Ul. Zamkowa 3
37-700 Przemyśl
- Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
- Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
3. Zasady oceny kryterium "Oferowana cena" (PC) – 60%.
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Najniższa cena z ofert niepodlegających odrzuceniu
PC= ----------------------------------------------------------------------- x 60
Cena badanej oferty
gdzie: PC -ilość punktów, jaką dana oferta otrzyma za cenę oferty brutto.
4. Zasady oceny kryterium " Długość okresu gwarancji " (PG) – 20%.
W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Ilość miesięcy z badanej oferty
PG= -------------------------------------------------------------x 20
Największa ilość miesięcy
Minimalny okres gwarancji, jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy, zostanie odrzucona.
W przypadku podania przez Wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 m-cy.
5. Zasady oceny kryterium " Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych " (PKR) – 20%.
PKR = wysokość kary umownej określonej w zakresie zwłoki w wykonywaniu robót budowlanych,
W powyższym kryterium oceniana będzie wysokość kar umownych za przekroczenie czasu wykonania zamówienia dokumentacji projektowej. Oferty będą oceniane według następującego wzoru:
Kary umowne liczone będą w % (podanych w ofercie wykonawcy) od kwoty wynagrodzenia wykonawcy. Termin wykonania zamówienia jest wskazany w § 4 ust. 1 pkt. 4) umowy wzoru umowy.
6. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą iloczynów punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach i wag danego kryterium.
PO = PC + PG + PKR
gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie,
PC – punkty w kryterium Cena,
PG – punkty w kryterium Długość okresu gwarancji,
PKR - punkty w kryterium Wysokość kary umownej w zakresie zwłoki
w wykonywaniu robót budowlanych.
7. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:
- przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie dłuższym niż 10 następujących po sobie dni kalendarzowych – potwierdzonego pisemnie przez Inżyniera Kontraktu przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o tyle dni, przez ile trwało ich wstrzymanie,
- przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,
- przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku skierowania przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,
- przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2, może nastąpić w przypadku wystąpienia kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy na usunięcie kolizji z sieciami zewnętrznymi lub instalacjami nieujawnionymi w dokumentacji projektowej,
- zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,
- konieczności dokonania wymiany osób, o których mowa w treści umowy, po stronie którejkolwiek ze stron umowy.