Spółdzielnia Mieszkaniowa „AUTOSAN” z siedzibą w Sanoku
kod pocztowy 38-500 Sanok, przy ul. Robotnicza 19
telefon: (13) 46 42 755
REGON: P(0004892290-75000000/51-1-741-37241)
NIP: 687-000-55-85
Email : smautosan@pro.onet.pl
Strona internetowa: www.sm-autosan.pl
O G Ł A S Z A P R Z E T A R G nieograniczony z zastosowaniem przepisów Kodeksu Cywilnego oraz wytycznych IZ RPO WP (Zał. Do Uchwały nr
281/5609/17 Zarządu Województwa Podkarpackiego w Rzeszowie z dnia 07.03.2017r.) w ramach projektu:
„Modernizacja sieci i węzłów cieplnych lokalnego systemu ciepłowniczego Spółdzielni Mieszkaniowej AUTOSAN”
Projekt obejmuje: Modernizację (likwidację i budowę) sieci cieplnej preizolowanej długości 392,4 mb wraz z przyłączami do budynków wielomieszkaniowych przy ul. Lipińskiego i ul. Topolowej w Sanoku
W ramach zadania planuje się:
- wykonanie wykopów wąsko przestrzennych za pomocą sprzętu zmechanizowanego oraz ręcznie wraz z zasypaniem i zagęszczeniem;
- wykonanie podsypki i obsypki piaskowej rurociągów;
- montaż rurociągów i elementów preizolowanych w wykopie;
- spawanie elektryczne rurociągów;
- badania radiologiczne spawów;
- montaż muf na rurociągach preizolowanych;
- montaż elementów instalacji alarmowej;
- montaż rur ochronnych dwudzielnych przy skrzyżowaniu sieci cieplnej z istniejącymi kablami energetycznymi;
- demontaż istniejących elementów betonowych i żelbetowych (przebicia przez ściany budynków, demontaż kanału ciepłowniczego) oraz likwidacja napowietrznej sieci cieplnej;
- roboty murarskie i betonowe
- wypełnienie przebić ścian, przemurowanie istniejącego kanału;
- płukanie rurociągów, próby ciśnieniowe wykonanej sieci cieplnej, uruchomienie i próba na gorąco
Modernizację grupowego węzła cieplnego przy ul. Stróżowskiej 20C w Sanoku
W ramach zadania planuje się:
- demontaż istniejących rur i urządzeń istniejącego węzła,
- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
- wykonanie posadzki w pomieszczeniu węzła,
- wymianę drzwi i okien,
- uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu,
- montaż urządzeń oraz montaż rurociągów technologicznych,
- płukanie i wykonanie próby ciśnieniowej instalacji urządzeń i rurociągów,
- czyszczenie i malowanie rurociągów,
- wykonanie instalacji elektrycznej i AKP,
- wykonanie izolacji cieplnej urządzeń i rurociągów,
- uruchomienie i regulacja,
- opracowanie instrukcji obsługi grupowego węzła cieplnego
1. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki:
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie:
Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, o których mowa w § 6 Regulaminu przetargu obowiązującego w spółdzielni Mieszkaniowej „AUTOSAN”
Zamawiający odrzuca ofertę, która:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny,
- jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie Spółdzielni Mieszkaniowej „AUTOSAN”, 38-500 Sanok, ul. Robotnicza 19, pokój nr 3, nie później niż do dnia 26 kwietnia 2017r do godz. 12:00.
Oferent powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie.
Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana na adres zamawiającego oraz oznaczona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy wraz z dopiskiem:
„Modernizacja sieci i węzłów cieplnych lokalnego systemu ciepłowniczego Spółdzielni Mieszkaniowej AUTOSAN”
Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.
Otwarcie ofert :
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 kwietnia 2017r o godz. 13:00 w siedzibie Zamawiającego 38-500 Sanok, ul. Robotnicza 19,.
Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwa i siedziba wykonawcy, którego oferta jest otwierana, cena, a także terminy wykonania zamówienia.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna.
Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem należnego podatku VAT. Cena może być tylko jedna.
Kryteria i sposób dokonywania oceny spełnienia warunków zamówienia stawianych oferentom:
- Oferty które nie będą spełniać warunków określonych w niniejszej „Specyfikacji” – zostaną odrzucone.
- Oferty przyjęte jako ważne będą oceniane z uwzględnieniem preferencji krajowych.
- Oferty mogą składać firmy specjalizujące się w realizacji robót związanych z dostawą i montażem sieci i urządzeń ciepłowniczych i posiadające kadrę pracowniczą o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych.
- Komisja Przetargowa do oceny ofert przyjmować będzie maksymalny poziom punktacji w wysokości 100 pkt., przy czym zerową ilość punktów stosować będzie w następujących kryteriach i przypadkach, gdy w ofercie oferent nie udokumentuje sytuacji finansowej firmy oraz posiadania odpowiedniego potencjału kadrowego, technicznego oraz doświadczenia wykonawczego.
Do oceny przyjętych i ważnych ofert stosowane będą głównie (po uwzględnieniu preferencji krajowych) następujące kryteria:
1. Kryterium cenowe - waga kryterium max 80 pkt.
2. Kryterium dotyczące sytuacji finansowej oferenta – waga kryterium max 10 pkt.
3. Kryterium dot. potencjału kadrowego
oraz doświadczeń wykonawczych – waga kryterium max 10 pkt.
W toku oceny ofert zamawiający może żądać od oferenta pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich uczestników postępowania, zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych poprzez: ogłoszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, pisemne powiadomienie wszystkich oferentów.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy zawartej w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1 Zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w sytuacji, gdy:
1) zostaną wprowadzone niezbędne zmiany w opisie przedmiotu zamówienia, bez których wprowadzenia nie będzie możliwe wykonanie umowy,
2) proponowane przez Wykonawcę zmiany będą miały wpływ na przyspieszenie ukończenia robót, zmniejszenie kosztów, poprawę sprawności lub wartości robót lub w inny sposób dostarczą Zamawiającemu pożytku,
3) Wystąpi konieczność rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy (zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót),
4) realizacja robót zostanie przerwana na czas określony, za zgodą Zamawiającego, z uwagi na warunki pogodowe uniemożliwiające realizację robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej,
5) wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych, wynikająca z:
- zmiany technologii wykonania robót, rodzaju materiałów, zaleconych przez inspektora nadzoru,
6) wystąpi zmiana obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych,
7) wystąpi zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia po stronie Wykonawcy i osób nadzorujących wykonanie zamówienia po stronie Zamawiającego
8) nastąpi zawieszenie robót przez zamawiającego,
9) nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT.
2 Wprowadzone zmiany, za zgodą obu stron mogą skutkować zmianą terminu realizacji umowy oraz zmianą wynagrodzenia wykonawcy.
3 Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
Zmiany j/w wymagają pisemnej akceptacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podkarpackiego.