Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
ECO TARNOBRZEG Sp. z o.o., 39-400 Tarnobrzeg, ul. Sikorskiego 4
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres zamówienia obejmuje przystosowanie pomieszczeń w zakresie robót budowlanych do instalacji kompaktowych węzłów cieplnych wymiennikowych (C.O., C.O.+C.W.U.), wraz z urządzeniami dodatkowymi. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w SIWZ , umieszczonej na stronie  internetowej: https://www.ecosa.pl/przetargi.html

Kod CPV: 
45232142-9
45453000-7
45111220-6
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. O wybór na Wykonawcę Umowy mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
  1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, czynności lub dostaw,
  2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danych prac, czynności lub dostaw
  3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Umowy,
  4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Klauzuli 3.2 Instrukcji dla Oferentów,
  5. złożą ofertę, która nie jest sprzeczna z postanowieniami niniejszej SIWZ,
  1. Z postępowania na wybór Wykonawcy wyklucza się Oferentów:
  1. którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując
    je z nienależytą starannością, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosi odpowiedzialności,
  2. w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
  3. którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
    w całości wykonania decyzji właściwego organu,
  4. osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za popełnione w związku
    z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione
    w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
  5. osoby prawne, których członków władz prawomocnie skazano za popełnione
    w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
  6. którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania publicznego,
  7. którzy nie spełniają warunków określonych w SIWZ, lub w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnianie warunków.

Z postępowania na wybór Wykonawcy Zamawiający może wykluczyć również Oferentów wpisanych do Krajowego Rejestru Długów.

Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 30, 2021 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o. (Sekretariat)

ul. Sikorskiego 4

39-400 Tarnobrzeg

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Kryterium oceny ofert jest cena; Znaczenie 100%

Obliczanie punktów w kryterium cena: Ilość punktów= (cena oferty najtańszej / cena oferty rozpatrywanej) X100

 

 

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Kwiecień 30, 2022
Powiat: 
M. Tarnobrzeg
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do tej umowy wymagają formy pisemnej i muszą być  zaakceptowane przez obie strony pod rygorem nieważności. Możliwość wprowadzenia zmian do umowy będzie podlegała ocenie pod kątem ich dopuszczalności według umowy o dofinansowanie, której stroną jest ZAMAWIAJĄCY oraz obowiązujących w dniu wszczęcia postępowania Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Z zastrzeżeniem poprzednich zdań, dopuszcza się wprowadzanie następujących dodatkowych zmian do umowy, na podstawie pisemnego aneksu do umowy, w przypadku:
  1. zmian nieistotnych – np. zmian adresów stron lub osób wymienionych w § 5 ust. 2 umowy lub oczywistych błędów pisarskich, które nie będą stanowić zmian istotnych;
  2. zmian istotnych – polegających na aktualizacji listy osób stanowiących personel WYKONAWCY, którą WYKONAWCA załączył do oferty na etapie prowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia, którego dotyczy przedmiot umowy;
  3. zmian istotnych, polegających na zmianie terminów realizacji umowy określonych
    w niniejszej umowie, w tym załącznikach do umowy, uwzględniając załączniki do STWiOR – o ile zmiana terminów następuje z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od WYKONAWCY, których WYKONAWCA nie przewidywał w chwili składania oferty lub wynika z zaistnienia niezależnych od WYKONAWCY okoliczności takich np. siła wyższa, zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawnych, nieprzewidywalne warunki atmosferyczne , przy czym przesunięcie terminów o czas dłuższy niż czas trwania powyższej okoliczności możliwy jest wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych i pod warunkiem udokumentowania okoliczności, o których mowa powyżej przez WYKONAWCĘ;
  4. zmian istotnych, wynikających z tego, że wystąpią okoliczności powodujące, że wykonanie umowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową okaże się niemożliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
  5. zmian istotnych, wynikających z tego, że wystąpi  kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, przy czym zmiany te powinny być wprowadzane w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
  6.   w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem pandemii, w tym COVID-19 (wirus  SARS-CoV-2) lub wprowadzeniem w Polsce stanu epidemii lub stanu wyjątkowego, które będą miały wpływ na należyte wykonanie niniejszej umowy, pod warunkiem potwierdzenia wystąpienia tego wpływu przez Wykonawcę stosownymi oświadczeniami lub dokumentami. Zmiana umowy w tym wypadku może w szczególności dotyczyć:
  • zmiany terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowego zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
  • zmiany sposobu wykonywania dostaw, usług lub robót budowlanych,
  • zmiany zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającej jej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
  1. innych zmian istotnych, niepowodujących jednak zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i charakteru umowy, jednak wyłącznie w sytuacjach wyjątkowych, których żadna ze stron umowy nie przewidywała na etapie podpisania umowy, po stosownym udokumentowaniu tych sytuacji.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie stosuje się przepisy  powszechnie obowiązującego prawa, a szczególności ustawy - Kodeks cywilny.

Numer projektu: 
RPPK.03.03.01-18-0009/16