Przedmiotem zamówienia są roboty ziemne i budowlane dotyczące przebudowy - modernizacji osiedlowej sieci ciepłowniczej kanałowej na os. "Przywiśle" w Tarnobrzegu wraz z przyłączami do budynków wraz z kompleksową obsługą geodezyjną, utylizacją powstałych odpadów (gruz, beton, izolacja, opakowania po materiałach itp.) , z wyłączeniem prac związanych z dostawą rur preizolowanych oraz montażem ciepłociągu, które to Zamawiający wykona we własnym zakresie.
Zadanie jest realizowane pn. „Likwidacja węzła grupowego W-7 przy ul. Niepodległości - sieć cieplna osiedlowa wraz z przyłączami – ETAP 2, Tarnobrzeg, os. Przywiśle”.
Zadanie jest realizowane w ramach projektu „Modernizacja infrastruktury ciepłowniczej
w Tarnobrzegu”.
1. O wybór na Wykonawcę Umowy mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności, czynności lub dostaw, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonywania danych prac, czynności lub dostaw, co udokumentują zgodnie z zapisami SIWZ,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Umowy,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Klauzuli 3.2 Instrukcji dla Oferentów,
- złożą ofertę, która nie jest sprzeczna z postanowieniami niniejszej SIWZ,
2. Z postępowania na wybór Wykonawcy wyklucza się Oferentów:
- którzy w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili Zamawiającemu szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je
z nienależytą starannością, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba, że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Oferent nie ponosi odpowiedzialności, - w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
- którzy zalegają z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za popełnione w związku
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - osoby prawne, których członków władz prawomocnie skazano za popełnione
w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, - którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania publicznego,
- którzy nie spełniają warunków określonych w SIWZ, lub w wyznaczonym terminie nie złożyli, nie uzupełnili lub nie wyjaśnili dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
Oferty muszą być dostarczone w wersji papierowej na adres: ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 4,
39-400 Tarnobrzeg (sekretariat, I piętro).
Otwarcie ofert: ECO Tarnobrzeg Sp. z o.o., ul. Sikorskiego 4 pok nr 7
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteriami oceny Ofert będą:
a) cena – znaczenie 94 %
b) okres gwarancji – znaczenie 6%
13.2. Sposób oceny Ofert:
a) w kryterium cena wg
Ilość punktów = (Cena oferty najtańszej/Cena oferty rozpatrywanej ) X 94
b) w kryterium gwarancja punkty zostaną przyznane w skali punktowej do 6 pkt.
W przypadku zaoferowania gwarancji na minimalny wymagany przez Zamawiającego okres 36 miesięcy, Wykonawca otrzyma 0 pkt. Wykonawca otrzyma 3 pkt. za każde dodatkowe 12 miesięcy gwarancji powyżej minimum wymaganego przez Zamawiającego. Maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
1. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści wybranej oferty
w zakresie:
- wykonania świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy.
- zmniejszenie zakresu rzeczowego: w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- zmniejszenie zakresu rzeczowego: w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
- zmniejszenie zakresu rzeczowego jeżeli po wykonaniu kompletnych odkrywek projektant stwierdzi brak konieczności wykonywania zaprojektowanych robót w całości.
- rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
- wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.
- dopuszcza się wszelkie zmiany niniejszej umowy pod warunkiem, że będą one służyły prawidłowej realizacji zobowiązań zgodnie z wytycznymi instytucji zarządzającej regionalnym programem operacyjnym województwa podkarpackiego na lata 2014-2020 w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR.
- wydłużenie terminu realizacji umowy.
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających w kwocie nieprzekraczającej 50 % wartości zamówienia podstawowego zgodnie z wytycznymi wyżej wymienionego załącznika.
3. Wszystkie postanowienia z ust. 2. stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.