Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0041/16
Zamawiający: 
Gmina Brzyska, 38-212 Brzyska 1
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego w trzech branżach:

- konstrukcyjno-budowlanej

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych .

2. Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

  • merytoryczny nadzór nad wykonywaniem robót i konsultacja korekt projektów wdrażanych do realizacji,
  • koordynowanie wszystkich specjalności branż w zakresie odbioru poszczególnych rodzajów robót wynikających z dokumentacji projektowej,
  • pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
    (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), a szczególności czynności wymienione w art. 25 ustawy,
  • protokolarne przekazanie placu budowy Wykonawcy,
  • dokładne zapoznanie się z warunkami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą
    i rzetelne egzekwowanie zapisów przedmiotowych dokumentów,
  • nadzór nad kompletowaniem i kontrola wszelkich dokumentów wymaganych od Wykonawcy robót budowlanych koniecznych do odbioru,
  • właściwa dyspozycyjność wobec Wykonawcy robót i Inwestora – Zamawiającego niezwłoczne od powiadomienia stawianie się na uzasadnione wezwanie telefoniczne lub inne Wykonawcy robót,
  • uczestnictwo w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego,
  • pełna koordynacja działań, w zakresie współpracy z projektantami, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek trudności w realizacji robót budowlanych wg zatwierdzonej dokumentacji technicznej
    i konieczności zatwierdzania rozwiązań zamiennych,
  • nadzór nad terminowością realizacji zadania w szczególności w zakresie dotrzymywania  terminu zakończenia prac,
  • pisemne zgłaszanie Zamawiającemu informacji dotyczących ewentualnych zakłóceń związanych
    z realizacją prac, w tym również informacji o wszelkich opóźnieniach w realizacji zadania z określeniem ich przyczyn,
  • rozliczenie finansowe Wykonawcy robót zgodnie z umową wykonawczą,
  • bez zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy polecenia wykonywania robót dodatkowych lub zamiennych,
  • Inspektor nadzoru dokonuje rozliczeń budowy pod względem ilościowym tzn. w zakresie zgodności rachunków wystawionych Zamawiającemu z rzeczywistym wykonaniem zakresu robót oraz pod względem ilościowym i jakościowym wykonanych robót,
  • zapoznanie się z terenem inwestycji, jego uzbrojeniem i istniejącymi urządzeniami,
  • ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wyjaśnień i udzielenia odpowiedzi przy składaniu przez Zamawiającego wniosków o  płatność oraz kontroli projektu,
  • Inspektor nadzoru będzie nadzorował budowę (w trakcie jej realizacji) w takich odstępach czasu aby była zapewniona skuteczność nadzoru nie rzadziej jednak niż dwa razy w tygodniu oraz na wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego. Wykonawca zapewni ponadto, że na wezwanie Zamawiającego, w sprawach nie cierpiących zwłoki, zobowiązany będzie do stawienia się na budowie w przeciągu 3 godzin od chwili otrzymania wiadomości o potrzebie jego obecności i podjęcia czynności objętych umową.
  • udział w przeglądach gwarancyjnych.

3. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia jednego spośród Inspektorów nadzoru jako Inspektora wiodącego, który koordynuje działania pozostałych Inspektorów.

4. Szczegółowy opis robót budowlanych, nad którymi sprawowany będzie nadzór inwestorski określa dokumentacja (dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) która  jest udostępniona w siedzibie Urzędu Gminy w Brzyskach 38-212 Brzyska oraz na stronie www.bip.brzyska.pl zakładka Zamówienia publiczne / rozpoznania cenowe / „Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego (…).

5. Przedmiot umowy obejmuje nadzór inwestorski całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanego projektu budowlanego oraz z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 290), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26 czerwca 2002 r. w sprawie dziennika budowy, montażu i rozbiórki, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2002 r. Nr 108 poz. 953 z późn. zm.) i umowy z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności:

a) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem, umową, przepisami prawa, obowiązującymi normami państwowymi, wytycznymi branżowymi oraz zasadami wiedzy technicznej,

b)  sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania,

c)  sprawdzanie, odbiór (częściowy/końcowy) robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania,

d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy i prawidłowości zafakturowania wykonanych robót zgodnie z wytycznymi dotyczącymi rozliczania otrzymanych dofinansowań.

6. Inspektor nadzoru inwestorskiego (Inspektor wiodący)  ma prawo:

  1. wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych,
  2. żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego   wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem,
  3. bez pisemnej zgody Zamawiającego, Inspektor nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian
    w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych,
  4. zakres robót i wymagania jakościowe, określa dostarczona dokumentacja projektowa wraz
    z pozwoleniem budowlanym, obowiązujące przepisy prawa oraz zawarta umowa o roboty budowlane.

Dokumentacja projektowa wraz ze szczegółowym opisem zadania pn. „Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzyska (Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Błażkowej i Dom Ludowy w Kłodawie)” jest udostępniona w siedzibie Urzędu Gminy w Brzyskach 38-212 Brzyska oraz na stronie www.bip.brzyska.pl zakładka Zamówienia publiczne / rozpoznania cenowe / „Kompleksowe pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego (…)".

Termin składania ofert: 
czwartek, Styczeń 19, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 19 stycznia 2017r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: tj. Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pok. nr 16.

Otwarcie złożonych w postępowaniu ofert nastąpi w dniu: 19 stycznia 2017r w siedzibie Zamawiającego:  tj. Urząd Gminy Brzyska 38-212 Brzyska pok. nr 11 sala konferencyjna o godz. 10:30

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Wrzesień 29, 2017
Powiat: 
jasielski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. CENA OFERTY, kryterium wagowe: 100%. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę najniższą cenę zaoferowaną za wykonanie całego zakresu zamówienia.
  2. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.

Cena przedstawiona w ofercie będzie oceniana zgodnie z zależnością:

P1 = (Cn /Cr) x 100x100%

   gdzie:

P1 - liczba punktów rozpatrywanych rozpatrywanej ofercie

Cn - najniższa cena brutto zaoferowana

Cr – cena brutto rozpatrywanej oferty

100% - waga kryterium 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.