Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.01-18-0018/16-00
Zamawiający: 
Gmina Żyraków, 39-204 Żyraków
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:
1.    Przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robot objętych nadzorem,
2.    Udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót,
3.    Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności z jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,  
4.    Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i  wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                             i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
5.    Sprawdzanie, archiwizowanie i odbiór  robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń technicznych instalacji, urządzeń technicznych                 i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
6.    Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy,
7.    Sprawdzania pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym faktur składanych przez wykonawców robót, oraz uzgadniania wydatków, kosztów realizowanych robót z Zamawiającym,
8.    Uczestniczenia w naradach związanych z realizacją robót organizowanych przez Zamawiającego,
9.    Niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zmianie wartości robót z tytułu zmiany ich zakresu. Zgłoszenie takie zawiera co najmniej:
a)    Obmiar robót 
b)    Wartość
c)    Wyjaśnienie dotyczące konieczności wykonania tych robót
10.    Dokonania czynności odbioru końcowego robót lub ich odpowiedniej części określonej w umowie   z wykonawcą robót z udziałem przedstawicieli Zamawiającego,
11.    Dokonania protokolarnego odbioru częściowego wykonanych robót w przypadku zaniechania dalszej ich realizacji przez Zamawiającego,
12.    Przygotowania materiałów do przekazania na majątek użytkownika oraz dokonanie rozliczenia finansowego robót w terminie 7 dni, licząc od daty odbioru końcowego robót, 
13.    Udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót.

 

Termin składania ofert: 
środa, Grudzień 21, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 21 grudnia  2016r. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego: tj. Urząd Gminy Żyraków, 39-204 Żyraków 137 pok. 21. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona bez otwierania Wykonawcy i nie będzie podlegała ocenie. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca może także wprowadzić zmiany lub wycofać ofertę złożoną przez siebie pismem przez upływem terminu wyznaczonego na składanie ofert.     Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie złożonych w postępowaniu ofert nastąpi w dniu: 21 grudnia 2016r. w siedzibie Zamawiającego: tj. Urząd Gminy 39-204 Żyraków 137 pok. 13 o godz. 12:15 Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Grzegorz Reguła – 14 68 07 122, adres email zastepca@zyrakow.pl

 

Termin wykonania zamówienia: 
środa, luty 28, 2018
Powiat: 
dębicki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: Cena 100%

Punkty będą liczone wg następującego wzoru:

P1 = (Cn /Cr) x 100%

 

gdzie:

P1 - liczba punktów rozpatrywanych rozpatrywanej ofercie

Cn - najniższa cena brutto zaoferowana

Cr – cena brutto rozpatrywanej oferty

100% - waga kryterium 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.