Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Justyna Warzocha P.P.H.U. "CALTI", ul. Topolowa 1, 36-100 Kolbuszowa
Opis przedmiotu zamówienia: 

Budowa hali produkcyjno-magazynowej z zapleczem administracyjno-socjalnym wraz z placem manewrowym, zespołami miejsc postojowych, infrastrukturą techniczną i urządzeniami budowlanymi na działce nr 73/60 położonej w obrębie ewidencyjnym 0001-Kolbuszowa, zwanej dalej obiektem.

Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia:

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik do zapytania.
  2. Zakres rzeczowy obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji technicznej i sztuki budowlanej. Stosownie do treści art. 652 K.C. Wykonawca ponosi odpowiedzialność, na zasadach ogólnych, za szkody wynikłe na terenie budowy od chwili przejęcia terenu budowy aż do chwili oddania obiektu. Koszty z tego tytułu są ujęte w kosztach pośrednich wykonawcy robót.
  3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również przeprowadzenie przez Wykonawcę stosownej procedury oddania obiektu do użytkowania ( jako pełnomocnik Zamawiającego) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, za dzień ukończenia robót uznaje się dzień w którym decyzja o pozwoleniu na użytkowanie obiektu stanie się ostateczna.
  4. W ramach prac związanych z przygotowaniem oferty i prac wykonawczych, wykonawcę obowiązuje wiedza budowlana i sztuka budowlana. Dlatego oczywiste materiały do wykonania obiektu objętego niniejszym projektem należy doliczyć na etapie oferty i wykonać w czasie prac. W zakres zamówienia wchodzi również wykonanie niezbędnej zdaniem wykonawcy dokumentacji technicznej, w tym niezbędnych projektów wykonawczych.
  5. Roboty dodatkowe mogą być realizowane, tylko za pisemną zgodą Zamawiającego. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, których na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta.
  6. Przed przystąpieniem do robót należy uzyskać wszystkie wymagane zezwolenia (np. na zajecie pasa drogowego, wejście w teren, itp.) w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający na dzień ogłoszenia postępowania dysponuje pozwoleniem na budowę.
  7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentów dot. realizacji obiektu i zakończenia robót budowlanych.
  8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów.
  9. W końcowej fazie budowy, należy umożliwić montaż przez Zamawiającego w hali produkcyjnej urządzeń i maszyn przewidzianych do montażu, w sposób nie kolidujący z pracami wykończeniowymi i w zgodności z obowiązującym prawem.

Dokumentacja Techniczna

  • Dokumentacja techniczna zostanie udostępniona Oferentowi drogą elektroniczną lub do wglądu w siedzibie Zamawiającego, po podpisaniu przez Oferenta oświadczenia o poufności, stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego.
  • Podpisane oświadczenie o poufności należy zeskanować i przesłać na adres calti@op.pl, a oryginał pocztą na adres siedziby Zamawiającego

Informacja o sposobie porozumienia się zamawiającego z Wykonawcami oraz o osobach uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do udzielania odpowiedzi w ramach niniejszego zapytania jest: Marek Warzocha

2. Zapytania w sprawie niniejszego zapytania można składać wyłącznie pisemnie na adres siedziby Zamawiającego lub  za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres calti@op.pl  

3. Pytania zadane w inny sposób pozostaną bez odpowiedzi ze strony Zamawiającego

4. Pytania do treści zapytania:

  • Oferenci mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie na pytania, które spłyną do niego do dnia 28 lutego 2020 r. W przypadku pytań otrzymanych przez Zamawiającego po tym terminie Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić pytanie bez odpowiedzi.
  • Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający przekaże Oferentom, którym przekazał niniejsze zapytanie, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści odpowiedzi na stronie internetowej, na której udostępnił niniejsze zapytanie
  • Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieudzielenie odpowiedzi na pytania przekazane mu w sposób inny niż opisany powyżej, w szczególności Zamawiający nie odpowiada na pytania za pośrednictwem telefonu .

5. Zmiany w treści zapytania:

  • W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść niniejszego zapytania. Dokonane w ten sposób modyfikacje Zamawiający publikuje na stronie internetowej na której udostępnił niniejsze zapytanie. Oferenci są związani wyjaśnieniami Zamawiającego od momentu ich publikacji na stronie https://zamowieniarpo.podkarpackie.pl/ogłoszenia. Oferenci zobowiązani są śledzić informacje publikowane na stronie jak powyżej.
  • modyfikacje są każdorazowo wiążące dla Oferentów.
  • Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert z uwzględnieniem czasu niezbędnego do wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji treści niniejszego zapytania. O przedłużeniu terminu składania ofert informuje poprzez zamieszczenie odpowiedniej informacji na stronie internetowej na której udostępnił niniejsze zapytanie

6. Zamawiający nie będzie odpowiedzialny i nie poniesie żadnych kosztów spowodowanych wydatkami lub stratami poniesionymi przez Oferenta w związku z jakimikolwiek aspektami związanymi z przygotowaniem oferty.

Informacja o zamówieniach uzupełniających

1. Zamawiajcy nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Klauzule dotyczące możliwości unieważnienia postępowania

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku, gdy zajdzie jedna z poniższych okoliczności:

  1. nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
  2. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
  3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
  4. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego,

Załączniki  do zapytania ofertowego dostępne są pod linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1RO8C88cPH4CGOs1RXALkS3iJ3lnwXt2u

  1. Formularz oferty
  2. Oświadczenia Wykonawcy
  3. Doświadczenie Wykonawcy
  4. Lista osób wskazanych do realizacji projektu
  5. Oświadczenie o zachowaniu poufności
  6. Tabela elementów scalonych

 

Kod CPV: 
45000000-7
45210000-2
45330000-9
45310000-3
45400000-1
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:

1.1 posiadania wiedzy i doświadczenia;

  • Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu, określony w punkcie 1 ppkt 1.1, zostanie oceniony Wykonawca, który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy — w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zamówienia obejmujące budowę budynku przemysłowego,  budynek handlu, gastronomii i usług lub budynku służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej  - o wartości minimum 2.000.000,00 zł  (dwa miliony złotych ) netto każde zamówienie.

Jako budynek przemysłowy Zamawiający traktuje obiekt budowlany kategorii XVIII - budynki przemysłowe, jak: budynki produkcyjne, służące energetyce, montownie, wytwórnie, rzeźnie oraz obiekty magazynowe, jak: budynki składowe, chłodnie, hangary, wiaty, a także budynki kolejowe, jak: nastawnie, podstacje trakcyjne, lokomotywownie, wagonownie, strażnice przejazdowe, myjnie taboru kolejowego określone w załączniku do Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Jako budynek handlu, gastronomii i usług Zamawiający traktuje obiekt budowlany kategorii XVII - handlu, gastronomii i usług, jak: sklepy, centra handlowe, domy towarowe, hale targowe, restauracje, bary, kasyna, dyskoteki, warsztaty rzemieślnicze, stacje obsługi pojazdów, myjnie samochodowe, garaże powyżej dwóch stanowisk, budynki dworcowe określone w załączniku do Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

Jako budynek służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej Zamawiający traktuje obiekt budowlany kategorii XI - budynki służby zdrowia, opieki społecznej i socjalnej, jak: szpitale, sanatoria, hospicja, przychodnie, poradnie, stacje krwiodawstwa, lecznice weterynaryjne, domy pomocy i opieki społecznej, domy dziecka, domy rencisty, schroniska dla bezdomnych oraz hotele robotnicze,  określone w załączniku do Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane

  • Przez dwie roboty budowlane o charakterystyce jak powyżej, Zamawiający rozumie roboty budowlane zrealizowane w ramach dwóch różnych umów/kontraktów.
  • Dla robót rozliczanych w innych walutach niż PLN za wartość zamówienia zostanie przyjęta równowartość robót według średniego kursu NBP na dzień zawarcia danej umowy na roboty budowlane, na którą powołuje się Wykonawca celem wykazania  spełniania warunku doświadczenia.
  • Dla udokumentowania spełnienia warunku, Wykonawca przedstawi referencje inwestorów potwierdzające w sposób jednoznaczny warunki opisane powyżej. W sytuacji wątpliwości Zamawiającego co do oryginalności przedstawionych referencji, ma on prawo do zażądania przedstawienia do wglądu oryginału dokumentu.

1.2 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu, określony w punkcie 1 ppkt 1.2, zostanie oceniony Wykonawca, który wykaże, że dysponuje następującymi osobami do realizacji zamówienia:

Kierownik Budowy posiadający:

  • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. 2014 r., poz. 1278 ) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

1.3 sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Jako spełniający warunek udziału w postępowaniu, określony w punkcie 1 ppkt. 1.3, zostanie oceniony Wykonawca, który wykaże, że:

  • Nie zalega z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na realizację zadania.

Dla udokumentowania spełnienia warunków, Wykonawca przedstawi :

  • oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne stanowiące załącznik do oferty
  • oświadczenie o postępowaniu likwidacyjnym lub upadłościowym

2. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w pkt. 10 zapytania.

3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone w ofercie w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

4. Wykonawca jest zobowiązany w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, wykazać nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków i brak podstaw do wykluczenia.

5. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną wykluczeni Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz Wykonawcy, wobec których wystąpią przesłanki wykluczenia. Z postępowania o udzielenie zamówienia zostaną również wykluczeni Wykonawcy, którzy:

  • wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
  • nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
  • złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
  • nie udokumentowali spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  • nie złożyli wyjaśnień na pytania Zamawiającego zadane w trakcie oceny oferty;

6. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia:

  • w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców dokumenty będące załącznikami do oferty muszą być złożone przez każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną
  • każdy z warunków określonych w punkcie 1 ppkt. 1.1 — spełniać musi co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • w zakresie warunku określonego w punkcie 1 ppkt. 1.2. — oceniany będzie łączny potencjał.

7. Wadium

1. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 25.000,00 (dwadzieścia  pięć tysięcy) złotych.

2. Wadium może zostać wniesione w następujących formach:

  • Pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego  o  numerze 13 1240 2627 1111 0010 3217 3250
  • Poręczeniach bankowych
  • Gwarancjach bankowych
  • Gwarancjach ubezpieczeniowych

3. Wadium musi zostać wniesione do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

W przypadku wpłacania wadium w pieniądzu, za dzień wniesienia wadium uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego, przy czym dla ważności wadium obciążenie to musi nastąpić przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie oferty.

 

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Marzec 9, 2020 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy złożyć do dnia 9 marca 2020. do godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego w Kolbuszowej ul. Topolowa 1.
  2. Oferty należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej w następujący sposób: adres Wykonawcy, adres Zamawiającego, dopisek „Oferta na wykonanie robót budowlanych. Nie otwierać do dnia 9 marca 2020 r. do godz. 12:00"
  3. Oferty można składać osobiście, przesyłką pocztową lub kurierską. Oferty złożone w inny sposób, w tym drogą elektroniczną zostaną odrzucone.
  4. Za datę złożenia oferty uznaje się datę jej wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty, które spłyną po terminie wyznaczonym na składanie ofert nie będą rozpatrywane.
  5. Każdy Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty i/lub oferty częściowej i/lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie przez Zamawiającego wszystkich złożonych ofert.
  6. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków opisanych w pkt. 6 niniejszego zapytania, a także opisujące oferowany zakres robót i dostaw w sposób pozwalający stwierdzić ich zgodność z wymogami minimalnymi opisanymi w przedmiocie zamówienia. Dla robót budowlanych obowiązkowo należy dołączyć kosztorys ofertowy uwzględniający wszystkie roboty, zgodny z załączoną tabelą elementów scalonych. W przypadku, gdy zdaniem Wykonawcy jego wycena zawiera elementy nie ujęte w tabeli, dołącza stosowne pozycje do kosztorysu. Załączoną tabelę elementów scalonych  należy traktować informacyjnie, podstawą wyceny jest projekt i wytyczne wykonawcze.
  7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 9 marca 2020 r. o godz. 12:15 w siedzibie Zamawiającego w Kolbuszowej, ul. Topolowa 1. Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.
  8. Okres związania z ofertą wynosi 60 dni licząc od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego jako termin złożenia oferty.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. W ocenie udział będą brały oferty nieodrzucone złożone przez Wykonawców niewykluczonych z przedmiotowego postępowania.

2. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:

Kryterium: 1. CENA (KC) - 63 punkty

Oferent podaje cenę netto zamówienia.

Liczba punktów obliczana wg wzoru: ( cena najniższa / cena rozpatrywana) X 63 = liczba punktów oferty rozpatrywanej

Kryterium: 2. OKRES GWARANCJI ( KG ) - 17 punktów

Oferent podaje okres obowiązywania umowy gwarancyjnej.

Liczba punktów obliczana wg zestawienia:

Okres gwarancji              Liczba punktów

do 1 roku                           0

do 2 lat                              4

do 3 lat                              7

do 4 lat                              14

5 lat i więcej                      17

Okres 12 miesięcy liczony jest jako 1 rok

Kryterium: 3. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY ( KW ) - 20 punktów

Oferent podaje wysokość wnoszonego zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Liczba punktów obliczana wg wzoru:

( zabezpieczenie rozpatrywane / zabezpieczenie najwyższe) X 20= liczba punktów oferty rozpatrywanej

Oferty z zabezpieczeniem wynoszącym mniej niż 6% wartości oferty netto uzyskają 0 punktów.

Zabezpieczenie należy wnosić w pieniądzu. Nie dopuszcza się wnoszenia zabezpieczenia w innych formach.

Wartość uzyskanych punktów poszczególnych ofert określona zostanie wg wzoru:

Wartość punktowa oferty = ( KC ) + ( KG ) + ( KW )

Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej, tj takiej która uzyska najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Listopad 15, 2021
Powiat: 
kolbuszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

Oferty w ramach niniejszego postępowania nie mogą złożyć podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 5 % udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4.  pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Na potwierdzenie braku opisanego powiązania Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty podpisanego, stosownego oświadczenia. Oświadczenie stanowi załącznik do oferty

Warunki zmiany umowy: 

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:

  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),
  • zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0010/20