Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
RYBEXIM Sp. z o.o., Spółka komandytowa, ul. Szarotkowa 11, 35-604 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest budowa hali magazynowej wysokiego składowania  (etap I)  z częścią socjalno – administracyjną, placami manewrowymi i miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w tym w szczególności w ROGOŹNICY k. RZESZOWA dz. nr 1020, 1021, 1023,1024/1, 1024/2, (1025 - 1045), 598/1, 1061, 1062:

 

  1. Wykonanie robót- konstrukcyjno – budowlanych hali magazynowej wysokiego składowania
    (I etap) z częścią socjalno – administracyjną (1 kpl.);
  2. Budowa placu manewrowego i miejsc postojowych (1kpl.),
  3. Wykonanie instalacji systemu PPOŻ w hali magazynowej wysokiego składowania (I etap)
    z częścią socjalno- administracyjną (1 kpl.);
  4. Wykonanie robót związane z wykonaniem instalacji elektrycznej wewnętrznych oraz teletechnicznych w hali magazynowej wysokiego składowania (I etap) z częścią socjalno-administracyjną (1 kpl.);
  5. Wykonanie wewnętrznej instalacje wodociągowej, kanalizacyjnej, cieplnej i gazowej wraz
    z ogrzewaniem, wentylacyjnej w hali magazynowej wysokiego składowania (I etap) z częścią socjalno-administracyjną (1 kpl.);
  6. Wykonanie zewnętrznych przyłączy wodociągowych, kanalizacyjnych (1 kpl.)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa ( tj. załącznik nr: 6 - Projekty budowlane, Załącznik nr: 7 - Przedmiar robót, Załącznik nr: 8 - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Załączniki są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.rybexim.pl/zapytanie-ofertowe/, możliwe do pobrania w wersji elektronicznej przez oferentów.

Kod CPV: 
45000000-7
45223210-1
45330000-9
45331100-7
45331200-8
45310000-3
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do udziału w niniejszym postępowaniu dopuszczeni będą wykonawcy spełniający poniższe wymagania:

1) Wymagania dotyczące doświadczenia wykonawcy:

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie są zobowiązani wykazać, że wykonali w okresie ostatnich
5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie co najmniej 3 roboty budowlane z których każda polegała na  budowie budynków przemysłowych lub hal magazynowo - produkcyjnych o powierzchni użytkowej min. 10 000,00 m2  każda.

2) Wymagania dotyczące dysponowania potencjałem kadrowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia.

Wykonawca winien wykazać że dysponuje:

  1. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
    w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń
  2. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
    w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,
  3. co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi
    w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
    i elektroenergetycznych

    Uwaga!

         Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

4. Z udziału w postępowaniu wykluczeni będą wykonawcy powiązani osobowo i kapitałowo    
      z Zamawiającym.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w mieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Niespełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych kryteriów, skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Termin składania ofert: 
wtorek, Maj 31, 2016 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Wykonawca powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie (paczce);
  2.  Oferty pisemne należy składać w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego:  ul. Szarotkowa 11,
    35-604 Rzeszów (sekretariat) z dopiskiem: Zaproszenie do składania ofert na zadanie pn.  Budowa hali magazynowej wysokiego składowania (I etap) z częścią socjalno – administracyjną, placami manewrowymi i miejscami parkingowymi dla samochodów osobowych, oraz niezbędną infrastrukturą techniczną”.
  3. Termin składania ofert upływa w dniu 31.05.2016 r. o godz. 1000. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po  tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
  4. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu  31.05.2016 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:

  1. Cena – waga 70 pkt. (70%);

    Liczba punktów w kryterium „cena” będzie przyznawana według poniższego wzoru:

        Pi = Cmin/Cix70

                          gdzie

    Pi  - liczba punktów dla oferty w kryterium „cena”

    Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów

    Ci - cena całkowita oferty badanej

  2.   Oferowany okres rękojmi ( podany w miesiącach ) – waga 20 pkt. (20%)

Uwaga!

Okres rękojmi nie może być krótszy niż 36 miesięcy

Ofercie z najdłuższym okresem rękojmi zostanie przyznane 20 punktów, pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów wg poniższego wzoru:

 Pc=Gb/Gn x 20

             Pc          -   ocena punktowa oferty „n” za kryterium „Okres rękojmi”,

             Gb             – okres rękojmi badanej oferty

             Gn             – najdłuższy okres rękojmi  spośród wszystkich ofert

3. Termin realizacji – waga 10 pkt (10%)

Oferta Wykonawcy z (najkrótszym terminem realizacji) wskazanym w dniach, otrzyma 10 punktów, pozostałe oferty otrzymają proporcjonalną ilość punktów wg poniższego wzoru:

Px = Tm/Tb x 10

 gdzie :

Px - liczba punktów dla oferty w kryterium „termin realizacji”

Tm –najkrótszy termin realizacji spośród wszystkich złożonych ofert

Tb – termin realizacji zaproponowany w ofercie badanej

2) Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu.

3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, której zostanie przyznana najwyższa liczba punktów na podstawie ww. kryteriów.

4) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zaproszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Termin wykonania zamówienia: 
niedziela, Kwiecień 30, 2017
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z podmiotem wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia wyłącznie w formie pisemnego aneksu z następujących powodów:

  • Z uwagi na fakt że termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert Zamawiający dopuści możliwość jego aneksowania tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach niezależnych od Wykonawcy.

    Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:

  • w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
  • w przypadku opóźnienia Zamawiającego w rozstrzygnięciu postępowania prowadzonego w trybie zapytania ofertowego oraz opóźnienia Zamawiającego w podpisaniu umowy,
  • w przypadku opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu placu budowy,
  • w przypadku zawinionego przez Zamawiającego nieprzekazania Wykonawcy dokumentów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, o ile Zamawiający zobowiązany był do przekazania takich dokumentów Wykonawcy,
  • opóźnień Zamawiającego w zakresie dokonania odbioru końcowego;
  • zawieszenia robót przez Zamawiającego,
  • .wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót. Wykonawca powołując się na niesprzyjające warunki atmosferyczne powinien wykazać, że warunki pogodowe były nietypowe dla danej pory roku (np. wystąpiła powódź, huragan, ekstremalne temperatury lub opady itp.). Jednocześnie Wykonawca powinien tak rozplanować harmonogram plac aby uwzględnić charakterystyczne dla danej pory roku warunki atmosferyczne;
  • wykopalisk lub innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada wykonawca,
  • konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej na skutek okoliczności których wykonawca nie mógł obiektywnie przewidzieć o czas niezbędny do naniesienia zmian.
  • wystąpienia okoliczności, których obiektywnie nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  • zawieszenia robót przez Zamawiającego, z powodów wystąpienia przyczyn technicznych lub organizacyjnych okresowo uniemożliwiających kontynuowanie wykonania przedmiotu umowy. O zawieszeniu robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę wskazując przyczynęzawieszenia;
  • zmian dokumentacji technicznej, dokonanej na wniosek Zamawiającego lub uzasadniony względami techniczno-projektowymi wniosek Wykonawcy;
  • wstrzymania prac z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
  • przedłużenia procedury udzielenia zamówienia z winy Zamawiającego.
  • 2 Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
  • zmiana stawki urzędowej podatku VAT o kwotę wynikającą z tej zmiany.
  • rezygnacji z części robót, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy lub których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych robót.
  • 3 Inne zmiany:
  • w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze,
  • w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
  • powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy,
  •  zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót,
  • w zakresie kolejności i terminów wykonywania robót wskazanych w harmonogramie,
  • w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
  • uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia,
  • zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy,
  • otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których zamawiający zostanie zobowiązany.
  • 4 Warunki zmian:
  • inicjowanie zmian – na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
  • uzasadnienie zmian – prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
  • forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0301/15