Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Bieszczadzki Zespół Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy , ul. Przemysłowa 15 38 - 700 Ustrzyki Dolne
Opis przedmiotu zamówienia: 

iii. opis przedmiotu zamówienia – zał. nr 12 SIWZ

 

Część I. Zaprojektowanie i wykonanie gry z logistyki symulującej procesy logistyczne.

 

Część II.  Dostawa dwóch kompletów  Klocków Lego SERIOUS  Play lub równoważnych:

 

Część III. Zaprojektowanie i wykonanie 3 gier logistycznych -  planszowych   do symulacji  zagadnień logistycznych.

 

Część  IV. Opracowanie pakietu materiałów dydaktycznych dla nauczycieli i uczniów   Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych w Ustrzykach Dolnych.  

 

Część V. Opracowanie i przygotowanie pakietu scenariuszy zajęć i materiałów do zajęć z logistyki. 

Część VI . Dostawa  wyposażenia do pracowni hotelarskiej Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych w Ustrzykach Dolnych

Część  VII.  Dostawa  i montaż   mebli i wyposażenia do pracowni  hotelarskiej i pracowni obsługi turystycznej Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych im. L. Wałęsy  w Ustrzykach Dolnych.  

 

1. Wykonanie  przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w specyfikacji oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

 

2. Dostawa powinna obejmować: transport, ubezpieczenie na czas transportu, rozładunek, wniesienie oraz ustawienie przedmiot zamówienia w  pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także (jeżeli dotyczy) jego instalację i uruchomienie oraz w przypadku sprzętu elektronicznego również wstępne przeszkolenie.

 

3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, w I gatunku, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń oraz zastrzeżeń, pozbawiony praw i obciążeń osób trzecich, a także odpowiadający obowiązującym normom i posiadający niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane  Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.

 

4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny  posiadający  wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp., niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.

 

5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia dopuszczony do obrotu i stosowania w krajach UE.

 

6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z przedmiotem zamówienia instrukcje obsługi w języku polskim (jeśli dotyczy).

 

7. Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do każdego przedmiotu zamówienia objętego gwarancją karty gwarancyjnej (jeżeli dotyczy).

 

8. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na koszt własny.

 

12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne względem opisanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany  wykazać, że oferowany przez niego  sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.

 

13. Minimalny  wymagany  przez Zamawiającego  okres  gwarancji liczony jest od dnia podpisania protokołu odbioru,

 

14. W okresie gwarancji (w ramach zaoferowanych cen jednostkowych)  Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ewentualnych przeglądów okresowych (termin przeglądu musi zostać każdorazowo uzgodniony z Zamawiającym), jeżeli są one wymagane przez producenta sprzętu oraz wykonywania napraw  w  siedzibie  Zamawiającego lub wymieniać na nowy, wolny od wad – w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zgłoszenia telefonicznego/faksem/mailem.

 

15. Zamawiający wskazuje, że Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.

 

16. W  takim przypadku, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom  i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.

 

a) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

b) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy.

 

c) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować  z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

 

d) Przepisy ppkt. 2 i 3 stosuje się wobec dalszych podwykonawców.

 

e) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z  odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.

 

17. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wraz z ofertą wypełnione załączniki nr 4 - 10 do SIWZ wskazując w nich propozycję ceny dla poszczególnych elementów wyposażenia składających się na części zamówienia.

 

 

iv. termin wykonania zamówienia.

 

1. Wymagany przez Zamawiającego termin realizacji zamówienia:

 

dla każdej części do 07.06.2019 rok

 

2. Termin wykonania niniejszego zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny ofert i zostanie podany przez Wykonawcę w ofercie.

 

3. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi w poszczególnych częściach na podstawie  protokołu zdawczo – odbiorczego.

 

4. Data podpisania ostatniego protokołu będzie datą zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia.

 

5. Miejsce dostawy:

 Bieszczadzki Zespół Szkół Zawodowych im L. Wałęsy w Ustrzykach Dolnych

38-700  Ustrzyki Dolne, ul.  Przemysłowa 15,

 

Kod CPV: 
39162100-6
37524200-9
37524100-8
39512000-4
39514100-9
39511000-7
39531300
39112000-0
39100000-3
44411000-4
44410000-7
39299300-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. Wykonawca spełni warunek posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej jeżeli:

 

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

 

2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli:

 

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

 

3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli:

 

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

Termin składania ofert: 
czwartek, Maj 16, 2019 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

1. Miejsce i termin składania ofert: 

 

 Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Bieszczadzkim Zespole Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy w Ustrzykach Dolnych , 38-700  Ustrzyki Dolne, 

ul. Przemysłowa 15   (Sekretariat I piętro) do  16.05.2019 roku do godz.10.00

2. Miejsce i termin otwarcia ofert: Bieszczadzki Zespół Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy w Ustrzykach Dolnych , 38-700  Ustrzyki Dolne,  ul. Przemysłowa 15 w dniu  16.05.2019 roku   o godz.10:30.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Ad. a. Kryterium „Cena” w PLN

 

L cena =  (C min / C b) x 0,6

gdzie:

L cena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty

C min - cena w ofercie z najniższą ceną

C b - cena w ofercie badanej

 

Ad. b. Skrócenie terminu dostawy

Dla wszystkich  części :

 

do dnia  23 maja 2019 roku – 40 pkt

do dnia 31 maja 2019 roku – 20 pkt

do dnia  7 czerwca 2019 roku – 0 pkt

 

4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

5. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

6. Zgodnie z art. 91 ust. 1 Pzp zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
 

7. Zgodnie z art. 2 pkt 5 lit. a Pzp najkorzystniejszą oferta będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i kryteriów odnoszących się do przedmiotu zamówienia publicznego.

 

8. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Czerwiec 7, 2019
Powiat: 
bieszczadzki
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w poniższych sytuacjach:

 

  • wystąpienia zmiany zakresu umowy, jeżeli te zmiany spowodują konieczność obniżenia wynagrodzenia wykonawcy - również obniżenia wynagrodzenia z zastrzeżeniem, że zmiana zakresu nie może wykraczać poza określenie przedmiotu umowy zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (siwz);
  • zmiany materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia w sytuacji ich niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, o ile zmiana ta nie powoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy;
  • zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, jeśli zmiany te wpływają na zakres lub przedmiot umowy w sprawie zamówienia publicznego;
  • zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w przypadku konieczności realizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych;
  • zmiany wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT;
  • zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na warunki pogodowe/ konieczność usunięcia udokumentowanych błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; w takiej sytuacji termin realizacji umowy może ulec przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty, zgodny z poprawioną/zmienioną dokumentacją,/konieczność wykonania robót dodatkowych/wprowadzenie robót zamiennych wynikających z art. 20 ust. 1 pkt 3 i pkt 4b ustawy Prawo budowlane, których wykonanie będzie wymagało wydłużenia terminu realizacji umowy/ konieczność przeprowadzenia badań archeologicznych;
  • zmiany terminu wykonania zamówienia ze względu na działanie siły wyższej rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, takiej jak np. wojna, atak terrorystyczny, pożar, powódź, epidemie, trzęsienie ziemi, strajki itp.;
  • zmiany osób reprezentujących zamawiającego/wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych, lub wynikłych z przyczyn losowych;
  • zmiany osób realizujących zadanie, których wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem że proponowane przez wykonawcę nowe osoby będą spełniały wymagania określone w siwz,
  • zmiany podwykonawcy po uzyskaniu zgody (akceptacji) zamawiającego;
  • zamawiający zastrzega sobie prawo zawieszenia wykonania umowy w przypadku ograniczeń budżetowych jednostki lub też w przypadku odstąpienia od realizacji części umowy; w takim przypadku wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy.
Numer projektu: 
RPPK.09.04.00-IP.01-18-012/17