Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.03-18-0088/16
Zamawiający: 
Gmina Miejska Lubaczów, ul. Rynek 2637-600 Lubaczów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Świadczenie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania:

Część I:

1. Remont Sali gimnastycznej

2. Przebudowa zaplecza higieniczno – sanitarnego oraz komunikacji głównej i zaplecza szatniowego

3. Remont gabinetów nauczycieli, gabinetu pielęgniarki, archiwum oraz części komunikacji

4. Remont sal lekcyjnych - sale lekcyjne przy sali gimnastycznej – 2szt.

5. Przebudowa węzła higieniczno – sanitarnego

W zakres prac remontowych wchodzi wykonanie:

- prace rozbiórkowe i przygotowawcze,

- roboty murowe,

- podłogi i posadzki (podłoga sportowa, wykładzina typu tarkett, ceramiczne na płytki gressowe),

- stolarka okienna i drzwiowa,

- tynki, oblicowania i malowanie (uzupełnienie tynków cem.- wap., licowanie scian płytkami, malowanie ściany sufitów),

- wyposażenie sali gimnastycznej i przyległego zaplecza.

- wykonanie instalacji klimatyzacji sal wykładowych wentylacji sali gimnastycznej- mechaniczna nawiewno wywiewna z wysokosprawnym odzyskiem ciepła

- wykonanie wentylacji pomieszczeń komunikacji, sanitariatów, gabinetu pielęgniarki oraz zaplecza szatniowego - mechaniczna nawiewno wywiewna z odzyskiem ciepła

- wentylacja sal wykładowych- mechaniczna nawiewno wywiewna z odzyskiem ciepła

- rozbudowa wewnętrznej części instalacji wodociągowej,

- przebudowa instalacji wody ciepłej w pomieszczeniach,

- przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej w pomieszczeniach,

 

 

Wartość robót Części I według oferty wykonawcy: Zakład Remontowo-Budowlany Robert Polak, ul. Mikołaja Kopernika 48, 37-600 Lubaczów – 971 812,22 zł brutto

Termin zakończenia całego zakresu robót objętego umową ustala się na dzień:15 styczeń 2018 r.

Dokumentacja dotycząca postępowania dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.lubaczow.pl/go.php?/pl/przetargi_inwestycyjne/art706.html

 

Termin składania ofert: 
piątek, Lipiec 7, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą (kurierem) w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie ul. Rynek 26 Ofertę cenową należy złożyć w pokoju nr 16 /Biuro Obsługi Mieszkańców/ do 07.07.2017 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:

Nadzór inwestorski dla zadania Remont 9 sal dydaktycznych, przebudowa sali gimnastycznej oraz zakup pomocy dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 2 oraz Publicznym Gimnazjum nr 2 w Lubaczowie – Część I”

  • Oferty zostaną otwarte dnia: 07.07.2017 r. o godz. 10.15, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, pokój nr B5.

 

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Styczeń 15, 2018
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof- cena oferty badanej nieodrzuconej,

Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.