Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-18-0011/16
Zamawiający: 
Gmina Miejska Lubaczów, ul. Rynek 2637-600 Lubaczów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Świadczenie usługi pełnienia kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania:

Część I –Wykonanie ocieplenia i wymiany stolarki w Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Lubaczowie.
-  Ocieplenie 3 838,184 m2 ścian zewnętrznych.
-  Ocieplenie ścian piwnic i fundamentowych na łącznej powierzchni 506,495 m2.
-  Ocieplenie stropodachu wentylowanego na powierzchni 1 747,239 m2.
-  Ocieplenie stropodachu pełnego na powierzchni 641,202 m2
-  Wymiana stolarki okiennej o powierzchni 576,876 m2
-  Wymiana stolarki drzwiowej o powierzchni 28,762 m2.
Część II - Modernizacja instalacji  w Szkole Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Lubaczowie;
- Modernizacja instalacji ogrzewania poprzez demontaż starych grzejników żeliwnych członowych i orurowania stalowego, wykonanie wodnej instalacji ogrzewania wraz  z grzejnikami kolumnowymi stalowymi, montażem zaworów termostatycznych (238 szt.).
- Modernizacja wentylacji mechanicznej na piętrze budynku stołówki (kuchnia, jadalnia) poprzez wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła poprzez montaż central z wymiennikami krzyżowymi o sprawności odzysku nie mniejszym niż 85%.
Część III –Wykonanie ocieplenia i wymiany stolarki w Przedszkolu Nr 2 w Lubaczowie;
- Ocieplenie 967,968 m2 ścian zewnętrznych.
- Ocieplenie ścian piwnic i fundamentowych na łącznej powierzchni 447,081 m2.
- Ocieplenie stropodachu wentylowanego na powierzchni 922,70 m2.
- Wymiana stolarki okiennej o powierzchni 56,741 m2.
- Wymiana stolarki drzwiowej o powierzchni 12,75 m2.

Część IV - Modernizacja instalacji  w  Przedszkolu Nr 2 w Lubaczowie;
- Modernizacja instalacji ogrzewania poprzez demontaż starych grzejników żeliwnych członowych i orurowania stalowego, wykonanie wodnej instalacji ogrzewania wraz z grzejnikami kolumnowymi stalowymi, montażem zaworów termostatycznych (153 szt.).
- Modernizacja wentylacji w kotłowni i piętrze budynku (kuchnia, sala ćwiczeń) poprzez wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła poprzez montaż centrali z wymiennikami krzyżowymi o sprawności odzysku nie mniejszym niż 85%.
–    Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej poprzez demontaż starych rurociągów stalowych i wykonanie nowej instalacji poprzez montaż orurowania typu PEX izolowanego.

Wartość robót:

Część I: PHU REMBUD Roman Siryk, ul. Podwalna 14a, 37-630 Oleszyce - kwota 1 818 535,46 zł,

Część II: Zakład Instalacji Wod.-Kan., C.O. i Gaz Janusz Krasulak, ul. Tadeusza Kościuszki 141/2, 37-600 Lubaczów Kwota: 735 273,64 zł,

Część III: PHU REMBUD Roman Siryk, ul. Podwalna 14a, 37-630 Oleszyce - kwota 575 119,32 zł

Część IV: Zakład Instalacji Wod.-Kan., C.O. i Gaz , Janusz Krasulak, ul. Tadeusza Kościuszki 141/2, 37-600 Lubaczów - kwota 516 474,48 zł

Termin składania ofert: 
środa, Maj 17, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  • Oferty należy złożyć osobiście lub przesłać pocztą (kurierem) w zamkniętej kopercie na adres: Urząd Miejski w Lubaczowie ul. Rynek 26 Ofertę cenową należy złożyć do 17.05.2017 r. do godz. 10.00 z dopiskiem:

Termomodernizacja budynków jednostek oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów – Budynki Szkoły Podstawowej Nr 1, Publicznego Gimnazjum Nr 1 i Miejskiego Przedszkola Nr 2

  • Oferty zostaną otwarte dnia: 17.05.2017 r. o godz. 10.15, w siedzibie Urzędu Miejskiego w Lubaczowie ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, pokój nr B5.

 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 10, 2017
Powiat: 
lubaczowski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium oceny ofert: Wykonawca który złożył ofertę najkorzystniejszą cenowo otrzyma 100 pkt. pozostałym Wykonawcom zostaną przyznane punkty wg poniższego wzoru:
Liczba punktów = (Cmin/Cof)*100*waga gdzie:

Cmin – najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych,

Cof- cena oferty badanej nieodrzuconej,

Jeżeli ofertę złoży osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej w cenie oferty należy wliczyć składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy, które to Zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zobowiązany byłby naliczyć i odprowadzić.

Jeżeli w postępowaniu nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.