Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.02.01.00-18-0005/20
Zamawiający: 
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku, ul. Kościuszki 1, 37-400 Nisko
Opis przedmiotu zamówienia: 

Świadczenie usługi nadzoru w ramach funkcji Inżyniera Kontraktu podczas realizacji projektu pn.: „Rozwój e-usług medycznych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020. Oś priorytetowa II Cyfrowe Podkarpacie. Działanie 2.1. Podniesienie efektywności i dostępności e-usług.

Obowiązki Wykonawcy obejmują świadczenie usługi nadzoru w ramach funkcji Inżyniera Kontraktu posiadającego wiedzę techniczna i organizacyjną w obszarze TIK podczas realizacji projektu pn.: „Rozwój e‑usług medycznych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku”, w tym:

  • nadzór nad jakością i terminowością wykonywania prac,
  • nadzór techniczny nad sposobem wykonywania wszystkich zadań i czynności w projekcie,
  • na bieżąco uczestniczenie we wdrażaniu projektu we wszystkich oddziałach szpitala,
  • bieżący monitoring ryzyka projektu i podejmowanie działań zaradczych w aspekcie technicznym.

W ramach pełnionej funkcji Inżyniera Kontraktu Zamawiający wymaga od Wykonawcy:

  • zapoznania się ze zgromadzoną dokumentacją dotycząca Projektu, w tym w szczególności z wnioskiem i umową o dofinansowanie Projektu, Koncepcją Techniczną Projektu, itp.
  • sprawowania nadzoru nad realizacją i wdrożeniem Projektu w zakresie zgodności z założeniami określonymi we wniosku o dofinansowanie projektu z załącznikami, dokumentacji technicznej, umowie o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami i aneksami do umowy o dofinansowanie, w tym systematycznej kontroli rzeczowej realizacji Projektu,
  • potwierdzania lub nie potwierdzania merytorycznej zgodności - w porozumieniu z osobami koordynującymi po stronie Zamawiającego - przedmiotu objętego umową z Wykonawcą - odpowiedniej do deklarowanej w ofercie jakości zastosowanych rozwiązań, liczby, klas urządzeń i instalacji, poprawności ich montażu oraz konfiguracji zgodnej z zamierzonym efektem działania, starannego przygotowania zbudowanego systemu do wdrożenia, przeprowadzenia procesu wdrożenia systemu, potwierdzenia uzyskania efektów, szkolenia pracowników Zamawiającego, dokonania czynności odbioru końcowego, przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia umowy z wykonawcą Projektu.
  • ścisłej współpracy i komunikacji z osobą odpowiedzialną za realizację umowy po stronie Wykonawcy oraz z osobami koordynującymi po stronie Zamawiającego, zapewniającej organizacyjną i terminową zgodność projektu z przyjętym harmonogramem rzeczowo‑finansowym,
  • przestrzegania obowiązków i zaleceń wynikających z umowy o dofinansowanie Projektu,
  • bieżącego uczestnictwa we wdrażaniu i koordynacji wszystkich procesów wymaganych do współdziałania dla osiągnięcia zaplanowanych rezultatów,
  • udziału w spotkaniach zespołu co najmniej raz w miesiącu, a także stosownie do potrzeb w sytuacjach wymagających podejmowania kluczowych decyzji w Projekcie.
  • sprawowania nadzoru nad uruchomieniem poszczególnych etapów Projektu.
  • uczestniczenia w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego zrealizowanego Projektu i jego wdrożenia oraz sporządzenia z Zamawiającym protokołów zdawczo‑odbiorczych.
  • kompletowania i przekazania Zamawiającemu dokumentacji uprawniającej do korzystania ze świadczeń gwarancyjnych w zakresie dostarczanego przez Wykonawcę sprzętu, wykonanych prac oraz wdrożonych rozwiązań teleinformatycznych,
  • nadzoru nad integracją systemów/modułów dziedzinowych z e-usługami,
  • koordynacji prac związanych z dostosowaniem i weryfikacją baz danych migrowanych systemów dziedzinowych,
  • kontrolowania wykonania usług w zakresie zgodności z dokumentacją techniczną zapisami wniosku o dofinansowanie oraz warunkami umowy o dofinansowanie,
  • nadzoru nad procesem testowania systemu przed odbiorem końcowym,
  • wykonywania innych czynności i zadań nie wymienione w niniejszym zakresie, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji Projektu (osiągnięcia założeń i celów Projektu).
Termin składania ofert: 
środa, Kwiecień 20, 2022 - 09:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Miejsce składania ofert: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku ul. Kościuszki 1, 37-400 Nisko, Pokój nr 12 lub e-mail: przetargi@szpital-nisko.pl

Miejsce otwarcia ofert: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku ul. Kościuszki 1, 37-400 Nisko, Pokój nr 17

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Listopad 30, 2023
Powiat: 
niżański
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Cena (koszt) - 100%

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.