Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Transport Ciężarowy "MAT­TRANS" Mateusz Gieroń, ul. Ludwika Chmury 18, 35-­213 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Mateusz Gieroń, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Transport Ciężarowy "MAT­TRANS" Mateusz Gieroń z siedzibą w Rzeszowie, niniejszym zaprasza do złożenia oferty cenowej na realizację zadania dotyczącego wykonania robót budowlanych polegających na budowie budynku stacji diagnostycznej, serwisu i kosmetyki samochodów hybrydowych i elektrycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Uruchomienie innowacyjnej stacji obsługi pojazdów dla samochodów elektrycznych i hybrydowych”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 – 2020 Oś priorytetowa: I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie Typ: 1 Rozwój MŚP, numer naboru: RPPK.01.04.01-IZ.00-18-007/19, wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0173/20.

1. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

2. Nazwa zamówienia: wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku stacji diagnostycznej, serwisu i kosmetyki samochodów hybrydowych i elektrycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Uruchomienie innowacyjnej stacji obsługi pojazdów dla samochodów elektrycznych i hybrydowych”.

3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): kod CPV: 45000000-7 – Roboty budowlane.

4. Miejscem realizacji zamówienia będą części 2 (słownie: dwóch) działek będących własnością właściciela firmy MAT TRANS – Pana Mateusza Gieronia, o numerach ewidencyjnych nr 5934/60 (KW nr RZ1Z/00204048/4) oraz nr 5934/58 (KW nr RZ1Z/00134178/2), położonych w obrębie 222 Przybyszówka 2 miasta Rzeszowa. Miejsce realizacji zamówienia znajduje się w Rzeszowie przy ul. Ludwika Chmury 18. Łączna powierzchnia działek wynosi 10043 m2, z czego 4206 m2 stanowi powierzchnię pod inwestycję.

5. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę nr 26/2020 z dnia 15.01.2020 r. wydane przez Prezydenta Miasta Rzeszowa, znak AR.6740.67.1.2020.MJ67.

6. Budynek będzie budynkiem dwukondygnacyjnym, zaprojektowanym w całości dla funkcji usługowej - stacji diagnostycznej, serwisu i kosmetyki samochodów hybrydowych i elektrycznych. Całość budynku będzie przeznaczona do świadczenia nowych usług diagnostyki i serwisu pojazdów elektrycznych i hybrydowych, z dopuszczeniem samochodów ciężarowych. W części jednokondygnacyjnej budynku zlokalizowana będzie część usługowa - stacja diagnostyczna i serwis samochodów hybrydowych i elektrycznych, natomiast w części dwukondygnacyjnej znajdować się będzie część usługowa: w pomieszczeniach technicznych i pomocniczych będą prowadzone podstawowe czynności napraw, nie przewidziane w pomieszczeniach stacji diagnostycznej, serwisie samochodów hybrydowych i elektrycznych.

7. Powierzchnia zabudowy budynku stanowi 1082 m2. Kubatura budynku wynosi 7175 m3. Powierzchnia użytkowa budynku łącznie liczy 1214,09 m2, z czego powierzchnia użytkowa parteru wynosi 990,55 m2, a 223,54 m2 stanowi powierzchnię użytkową piętra, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym. Budynek będzie dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 lipca 2015 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie poprzez brak progów utrudniających wjazd osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, położenie drzwi wejściowych do budynku oraz kształty i wymiary pomieszczeń oraz brak zróżnicowanych poziomów podłóg.

8. Realizacja robót budowlanych będzie składać się z poszczególnych etapów:

  • geodezyjne wytyczenie obiektu budowlanego w zakresie budowy, roboty ziemne, zbrojarskie i żelbetonowe – wykonanie fundamentów;
  • wykonanie ścian murowanych będących elementami nośnymi i działowymi budynku oraz montaż konstrukcji stalowej budynku wraz z wykonaniem pokrycia dachowego – wykonanie stanu surowego budynku;
  • wykonanie instalacji wewnętrznych tj. instalacji elektrycznej, sanitarnej wraz z przyłączami;
  • wykonanie robót wykończeniowych, m.in. tynkowanie, wykończenie wnętrz i uporządkowanie terenu wokół budynku.

9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, znajdująca się na stronie internetowej Zamawiającego: http://mt-transport.pl/. 

Jednocześnie Zamawiający udostępnia ww. dokumentację do wglądu Wykonawcom w swojej siedzibie - w terminie upublicznienia niniejszego zapytania ofertowego, w dniach od poniedziałku do piątku, godzinach od 08:00-16:00.

10. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych produktów (np. materiałów, urządzeń) znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło, szczególny proces, który charakteryzuje produkt, należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło, szczególny proces, który charakteryzuje produkt, określają minimalne parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem produktów o równoważnych parametrach, technicznych, eksploatacyjnych, użytkowych, jakościowych.

11. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbyć się zgodnie z dokumentacją projektową, opracowaną dla potrzeb niniejszego zadania, zalecaniami nadzoru autorskiego, obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, aktualnie obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego, innymi obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną.

12. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymaganiami BHP, organizacją i realizacją umowy bez zakłóceń.

13. Zaleca się, aby Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia przed złożeniem oferty dokonał wizji placu budowy, w celu poznania uwarunkowań prowadzenia robót, za uprzednim powiadomieniem Zamawiającego – od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 – 16.00.

14. Termin realizacji umowy: roboty budowlane muszą być wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20 listopada 2020 r.

15. Rozpoczęcie robót nastąpi w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy o roboty budowlane.

16. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z określonego zakresu robót, bez odszkodowania dla Wykonawcy lub wprowadzenia robót zamiennych, za powiadomieniem Wykonawcy złożonym z odpowiednim wyprzedzeniem, w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu płatności wynagrodzenia w razie opóźnień związanych z przekazaniem środków finansowych przez instytucję finansującą. W takim przypadku płatność nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego. W przypadku, o którym mowa wyżej Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty na rzecz Wykonawcy odsetek ustawowych.

18. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia na roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy co najmniej 3 - letniej (36 miesięcy) rękojmi i gwarancji. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego usuwania wad i usterek ujawnionych po odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia, które wynikną z nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia albo jego części, lub z jakiegokolwiek działania lub zaniedbania Wykonawcy. Rzeczywisty okres rękojmi i gwarancji (nie krótszy niż 36 miesięcy) zostanie ustalony na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie.

19. Podana przez Wykonawcę cena ofertowa jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Uznaje się, że cena oferty w całości pokrywa wynagrodzenie Wykonawcy, za które zobowiązuje się on wykonać całość przedmiotu zamówienia, w tym również wszelkie inne koszty towarzyszące wykonaniu robót. Kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę będzie miał znaczenie pomocniczo – informacyjne uzasadniające merytorycznie wysokość ceny podanej w ofercie. Ewentualne pominięcia lub braki w kosztorysie ofertowym nie będą stanowiły podstawy do żądania dodatkowego wynagrodzenia i przyjmuje się, że Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty opisane w dokumentacji w cenie ryczałtowej.

20. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.

21. Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy wypłacane w następujący sposób: miesięcznie według procentowego zawansowania robót protokołu przerobowego zatwierdzonego przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego.

22. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie robót budowlano-montażowych od wszelkich ryzyk (all risiks) z tytułu prowadzenia robót objętych niniejszym zapytaniem ofertowym do wysokości równej co najmniej cenie brutto za realizację przedmiotu zamówienia.

Kod CPV: 
45000000-7
Warunki udziału w postępowaniu : 

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się następujący Wykonawcy:

a) osoby fizyczne,

b) osoby prawne,

c) jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którzy:

 

a. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , tj.

  • wykażą, że należycie wykonali w okresie ostatnich 5 (słownie: pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności Wykonawcy jest krótszy – w tym okresie – co najmniej 2 (słownie: dwie) roboty budowlane polegające na budowie budynku usługowego o wartości co najmniej 4 000 000,00 złotych brutto każda (słownie: cztery miliony złotych) o pow. użytkowej co najmniej 1 000 m2.

Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu zrealizowanych robót budowlanych (wg załącznika nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót przedstawionych w załączniku nr 3, np. kserokopie referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru.

 

b. zapewnią odpowiedni potencjał kadrowy (dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na podstawie umowy o pracę, umów cywilnoprawnych, umowy z podwykonawcami), tj.

  • dysponują co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą (Kierownik budowy) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie budynku usługowego o wartości co najmniej 2 000 000 złotych brutto (słownie: dwa miliony złotych) oraz o powierzchni budynku min. 1 000 m2.
  • dysponują co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą (Kierownik robót elektroenergetycznych) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
  • dysponują co najmniej 1 (słownie: jedną) osobą (Kierownik robót sanitarnych) odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi posiadającą wymagane kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej, w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane lub im odpowiadające, ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanego przez Wykonawcę Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (wg załącznika nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego), do którego załączyć należy dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane (odpowiednio kierownika budowy, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych), oraz doświadczenie (dot. kierownika budowy) - np. kserokopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, referencji, protokołów odbioru.

 

c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która zapewnia prawidłowe wykonanie robót budowlanych objętych niniejszym zapytaniem, tj.:

  • wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż
    4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych).
  • wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych).

Powyższy warunek będzie weryfikowany na podstawie składanych przez Wykonawcę:

  • dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych).
  • informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych).

 

d. nie są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielne podmiotom powiązanym osobowe lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Powyższy warunek dotyczący braku powiązań kapitałowych lub osobowych weryfikowany będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.

 

2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia – nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym, będzie skutkowało odrzuceniem oferty Wykonawcy, z wyjątkiem wystąpienia powiązań kapitałowych lub osobowych między Wykonawcą a Zamawiającym/Partnerem projektu, kiedy to Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu.

 

3. Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza oferty (załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego), należy dołączyć:

  • Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert (Zamawiający dopuszcza wydruki pobrane z właściwych stron internetowych).
  • Wykaz zrealizowanych robót budowlanych (załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z kserokopiami referencji, listów intencyjnych, protokołów odbioru lub innych dokumentów potwierdzających wykonanie robót przedstawionych w załączniku nr 3).
  • Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego) wraz z kserokopiami dokumentów potwierdzających ich kwalifikacje oraz uprawnienia budowlane (odpowiednio kierownika budowy, kierownika robót elektroenergetycznych, kierownika robót sanitarnych), oraz doświadczenie (dot. kierownika budowy) - np. kserokopie umów o pracę, umów cywilnoprawnych, referencji, protokołów odbioru.
  • Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100).
  • Informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, w wysokości nie mniejszej niż 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych 00/100).
  • Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego).
  • Oświadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO (załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego).
  • Kosztorys ofertowy – sporządzony metodą szczegółową.
  • Kserokopię wpłaty wadium.
  • Pełnomocnictwo – jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona.

Wszystkie składane przez Wykonawcę dokumenty powinny zostać złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę poprzez opatrzenie każdej strony kopii dokumentów klauzulą „Za zgodność z oryginałem”, aktualną datą oraz własnoręcznym podpisem Wykonawcy. Powyższy sposób poświadczenia za zgodność dotyczy każdej strony dokumentu osobno, przedstawianego jako kserokopia. Potwierdzenia za zgodność dokonuje osoba do tego upoważniona, która podpisuje ofertę.

Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedstawienia oryginałów dokumentów/dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem.

Zamawiający na etapie przed podpisaniem umowy z wybranym w postępowaniu ofertowym Wykonawcą, może żądać przedstawienia od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Lipiec 27, 2020 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Oferty składane w odpowiedzi na zapytanie ofertowe powinny zawierać wszystkie wymagane treścią niniejszego zapytania ofertowego dokumenty i załączniki.
  3. Miejsce składania ofert:

Ofertę wraz załącznikami należy złożyć:

  • osobiście lub pocztą tradycyjną lub przesyłką kurierską w zamkniętej kopercie opatrując dopiskiem: „Oferta na wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku stacji diagnostycznej, serwisu i kosmetyki samochodów hybrydowych i elektrycznych na potrzeby realizacji projektu pn. Uruchomienie innowacyjnej stacji obsługi pojazdów dla samochodów elektrycznych i hybrydowych””.

Na adres:

  • Mateusz Gieroń, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą:

Transport Ciężarowy "MAT-­TRANS" Mateusz Gieroń

ul. Ludwika Chmury 18, 35-­213 Rzeszów

 

4. Termin składania ofert upływa dnia: 27 lipca 2020 r. o godz. 12:00. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane (bez względu na przyczynę opóźnienia) i zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

5. Miejsce oraz termin otwarcia ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 lipca 2020 r. o godz. 12:30, w siedzibie Zamawiającego.

 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru:

Kryterium I Cena: 80 %

Kryterium II Długość okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane: 20%

 

Wyszczególnienie

Znaczenie

Kryterium I

Cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia

(tj. wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku stacji diagnostycznej, serwisu i kosmetyki samochodów hybrydowych i elektrycznych na potrzeby realizacji projektu pn. „Uruchomienie innowacyjnej stacji obsługi pojazdów dla samochodów elektrycznych i hybrydowych).

80%

Kryterium II

Długość okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane

20%

 

Sposób oceny ofert:

Ocenie podlegają jedynie oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z ubiegania się o udzielenie zamówienia, które następnie nie zostały odrzucone (zostały złożone w terminie i spełnią wymogi określone w zapytaniu ofertowym).

 

  • Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w Kryterium I Cena (brutto za realizację całego przedmiotu zamówienia) – stosując poniższe zasady:

Oferta z najniższą ceną otrzyma 80,00 punktów, pozostałe oferty otrzymują ilość punktów wyliczoną według następującego wzoru:

najniższa cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia wynikająca ze złożonych ofert

C= ---------------------------------------------------------------------------------- x 80 pkt

cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia oferty badanej

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w Kryterium Cena wynosi: 80 punktów.

 

  • Zamawiający dokona oceny poszczególnych ofert w Kryterium II Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane – stosując poniższe zasady:

Oferta z rękojmią i gwarancją w przedziale od 37 do 45 miesięcy – otrzyma 5 pkt

Oferta z rękojmią i gwarancją w przedziale od 46 do 54 miesięcy – otrzyma 10 pkt

Oferta z rękojmią i gwarancją w przedziale od 55 do 63 miesięcy – otrzyma 15 pkt

Oferta z rękojmią i gwarancją w przedziale od 64 do 72 miesięcy – otrzyma 20 pkt

Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w tym Kryterium Długość okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane wynosi: 20 punktów.

Zamawiający zastrzega, że długość okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane musi być liczbą całkowitą wyrażoną w miesiącach - nie mniejszą jednak niż 36 miesiące i nie większą niż 72 miesiące. Oferty z gwarancją jakości i rękojmią dłuższą niż 72 miesiące dla celów oceny w tym kryterium będą traktowane jednolicie poprzez uznanie, że zawierają najdłuższą gwarancję jakości i rękojmie (tj. 72 miesiące). W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 36 miesiące, Zamawiający odrzuci ofertę, gdyż jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. Natomiast w przypadku, w którym Wykonawca nie wskaże długości okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, Zamawiający uzna, że Wykonawca udziela gwarancji jakości i rękojmi na 36 miesiące – w takim wypadku Wykonawca otrzyma 0 punktów w kryterium Długość okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane.

2. Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez Wykonawcę w zakresie przedmiotu zamówienia w łącznej ocenie oferty w Kryterium I Cena, Kryterium II Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane, zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty.

Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów
w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w Kryterium I Cena, Kryterium II Długość okresu gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Listopad 20, 2020
Powiat: 
M. Rzeszów
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielne podmiotom powiązanym osobowe lub kapitałowo.

Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,

c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Powyższy warunek dotyczący braku powiązań kapitałowych lub osobowych weryfikowany będzie na podstawie oświadczenia Wykonawcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy: 

1. Dopuszczalne będą zmiany postanowień umowy, zarówno termin wykonania umowy, termin płatności, wysokość wynagrodzenia jak i technologia wykonania prac budowlanych, wynikające w szczególności z:

1) zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy;

2) siły wyższej polegającej na nieprzewidzianych wydarzeniach będącym poza kontrolą oraz gdy w chwili zawarcia umowy niemożliwe było przewidzenie zdarzenia i jego skutków, które wpłynęły na zdolność strony do wykonania umowy, oraz gdy niemożliwe było uniknięcie samego zdarzenia a także jego skutków;

3) konieczności wykonania jakichkolwiek robót nieprzewidzianych które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową;

4) konieczność wykonania robót dodatkowych, które Zamawiający zleci pisemnie Wykonawcy;

5) koniecznością zaniechania (do 10%) niektórych robót, gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowe będzie wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową;

6) nieotrzymania w terminie dofinansowania przez Zamawiającego.

2. Zmiany terminu wykonania umowy, wysokości wynagrodzenia oraz technologii prac mogą wynikać również z panującej obecnie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej epidemii oraz nieprzewidzianych na chwilę obecną jej skutków.

3. Zmiany organizacyjne polegające na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia można dokonać pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty;

4. Dokonywanie wszelkich zmian i uzupełnień dotyczących niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.