Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.06.04.01-18-0024/16
Zamawiający: 
Miasto Leżajsk, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest zadanie sprawowania na rzecz Zamawiającego: gminy Miasto Leżajsk, usług nadzoru w zakresie instalacji wewnętrznych dla robót budowlanych pod nazwą „Przebudowa Przedszkola Miejskiego Nr 3 w Leżajsku” przy ul. Braci Śniadeckich 8, realizowanych w zakresie Części 1 - Przebudowa budynku przedszkola.

Zadanie jest realizowane w ramach projektu p.n.: „Poprawa jakości systemu oświaty w Leżajsku poprzez przebudowę i doposażenie Przedszkola Miejskiego nr 3” i dofinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020 przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w osi priorytetowej VI Spójność przestrzenna i społeczna, działanie 6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałanie 6.4.1 Przedszkola.

Zamówienie nadzoru obejmuje dwie części zamówienia:

- Część 1 -  nadzór w zakresie wewnętrznych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,

- Część 2 -  nadzór w zakresie wewnętrznych instalacji sanitarnych, c.w.u., instalacji solarnej i co.

W budynku zostanie przebudowana  część pomieszczeń jak również instalacje: elektryczne i słaboprądowe, c.o., c.w.u i wodno-kanalizacyjna. Dobudowana zostanie instalacja solarna z kolektorami słonecznymi (8 szt.) dla celów ciepłej wody użytkowej.  Wykonanie robót ma na celu dostosowanie budynku do odpowiednich warunków użytkowania oraz obowiązujących przepisów BHP i p. poż.  

Szczegółowy zakres oferowanych do nadzoru robót budowlanych wykonywanych przez wykonawcę wyłonionego w przetargu nieograniczonym obejmują przedmiary robót (dla ww. instalacji zawarte w formularzu cenowym pod nazwą załącznik nr 2.1 formularz cenowy z dnia 10.11.2016 r. dostępne na stronie www Zamawiającego pod adresem URL: http://lezajsk.um.bipgmina.pl/wiadomosci/3/wiadomosc/346379/wyjasnienia_zmiana_ogloszenia_o_zamowieniu_i_zmiany_siwz_w_przet

Zakres nadzorowanych robót  zgodnych z zawartą umową o roboty budowlane z dnia 6.12.2016 r. realizowaną przez Wykonawcę: Zakład Remontowo – Budowlany Roman Olszowy, ul. Szkolna 55, 36-147 Kosowy. Wzór ww. umowy pod nazwą załącznik nr 7 –wzór umowy o roboty budowlane z dnia 10.11.2016 r. (który należy odnieść tylko do części przebudowy budynku Przedszkola) znajduje się pod ww. adresem URL.

Dokumentacja techniczna dla całego zakresu robót budowlanych dostępna jest pod nazwą Załącznik nr 9z w pliku skompresowanym na stronie www Zamawiającego pod adresem URL:  http://www.citik.miastolezajsk.pl/uml/Zalaczniknr9.7z

Obecnie trwają rozpoczęte roboty budowlane. W zakresie robót instalacji, dla których  zamawiany jest niniejszy nadzór, planowane jest zakończenie zakresu dotyczącego demontażu osprzętu i rozbiórek, którego nie należy uwzględniać w zakresie zamówienia. Przewidziany termin zakończenia realizacji całości robót budowlanych: do dnia 31 maja 2017r. - zgodnie z ww. umową o roboty budowlane z dnia 6.12.2016 r. Cena umowna robót w branży elektrycznej wynosi 140 605,90 zł, a w branży sanitarnej, co i solarnej – wynosi 279 686,89 zł.

Zakres nadzoru obejmuje między innymi:

  1. współpracę z inspektorami robót dla pozostałego zakresu robót budowlanych,
  2. w porozumieniu z prowadzącym nadzór inspektorem w zakresie robót ogólnobudowlanych:
  1. reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
  2. egzekwowanie od Wykonawcy przedstawienia dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,
  3. nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  4. sprawdzanie i wpis dotyczący odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających do dziennika budowy - w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia,
  5. sprawdzanie książki obmiaru robót prowadzonej przez kierownika budowy/robót dla dotyczącego odbieranego zakresu robót - w terminie do 3 dni roboczych od daty jej przekazania przez ww.,
  6. sprawdzanie i wpis dotyczący zakresu robót podlegającego odbiorowi częściowemu – w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia poprzez wpis do dziennika budowy (w tym na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego będącego załącznikiem do umowy o roboty budowlane),
  7. sprawdzenie robót objętych odbiorem końcowym - w terminie do 7 dni roboczych od daty wpisu o zakończeniu przedmiotu umowy - z potwierdzeniem w dzienniku budowy osiągnięcia gotowości do odbioru,
  8. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, których obowiązek przeprowadzenia wynika z przepisów szczególnych,
  9. wydawanie kierownikowi budowy/kierownikowi robót poleceń dotyczących usuwania zauważonych nieprawidłowości lub zagrożeń,
  10. egzekwowanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,
  11. wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowała niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.
  12. wskazywanie możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w realizacji zadania,
  13. analiza i ocena dotycząca proponowanych przez Wykonawcę sposobów rozwiązywania powstałych problemów oraz przewidywanych zagrożeń,
  14. uczestniczenie w organizowanych przez Zamawiającego radach/naradach budowy,
  15. przyjęcie od Wykonawcy skompletowanej dokumentacji powykonawczej, sprawdzenie jej kompletności poprzez dokonanie stosownej adnotacji i udział w czynnościach odbiorów częściowych i w odbiorze końcowym,
  16. udział w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych.

Zakres nadzoru obejmuje także inne niewymienione powyżej czynności – wymagane przepisami ustawy prawo budowlane.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Styczeń 30, 2017 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Oferty w formie pisemnej należy składać w Sekretariacie (na I piętrze) Urzędu Miejskiego w Leżajsku (ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk) lub przesyłać pocztą w zamkniętej kopercie opisanej nazwą postępowania.

Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Sierpień 10, 2017
Powiat: 
leżajski
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert odrębnie dla obu części zamówienia stosując następujące kryterium wyboru: cena ofertowa  – 100 %. Poszczególnym ofertom zostaną przyznane punkty (z dokładnością do setnych części) za cenę w skali od 1 do 100, obliczone wg wzoru: [najniższa cena oferty] / [cena oferty ocenianej] x 100 pkt.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.