Rodzaj zamówienia: 
Roboty budowlane
Zamawiający: 
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj zaprasza do złożenia oferty na realizację robót budowlanych w postaci rozbudowy oraz przebudowy istniejącego budynku produkcyjnego w Ostrowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną w ramach projektu pn. „Podwyższenie konkurencyjności firmy MATEO poprzez wprowadzenie do oferty innowacyjnych produktów spożywczych” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0636/16.

 

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

Nazwa zamówienia: „Rozbudowy oraz przebudowy istniejącego budynku produkcyjnego w Ostrowie wraz z towarzyszącą infrastrukturą techniczną”. Zamówienie realizowane będzie na działkach ewidencyjnych nr 1406/1 położonych w miejscowości Ostrów, gmina Ostrów.

Zamówienie obejmuje realizacje następujących prac:

  1. Roboty budowlane:
  1. Roboty ziemne

- Roboty ziemne (1 kpl.);

  1. Fundamenty i ściany piwnicy

- Fundamenty (1 kpl.);

- Ściany piwnic (1 kpl.);

- Ściany piwnic (1 kpl.);

- Izolacje (1 kpl.);

- Podciągi i belki (1 kpl.);

  1. Strop parteru

- Płyty kanałowe (1 kpl.);

- Strop żelbetowy – Płyta P1, P2 (1 kpl.);

  1. Ściany parteru

- Ściany parteru bud. produkcyjny (1 kpl.);

- Kominy (1 kpl.);

- Strop pod parterem (1 kpl.);

  1. Dach

- Konstrukcja dachu (1 kpl.);

  1. Stolarka

- Drzwi i okna (1 kpl.);

  1. Roboty wykończeniowe

- Tynki (1 kpl.);

- Okładziny ścian (1 kpl.);

- Posadzki piwnic (1 kpl.);

- Posadzki parteru (1 kpl.);

  1. Ocieplenie ścian

- Elewacja wschodnia (1 kpl.);

- Elewacja zachodnia (1 kpl.);

- Elewacja północ (1 kpl.);

- Elewacja południe (1 kpl.);

- Elementy wykończeniowe (1 kpl.)

 

  1. Instalacje sanitarne:
  1. Instalacja centralnego ogrzewania (1 kpl.);
  2. Instalacja wody (1 kpl.);
  3. Instalacja kanalizacji sanitarnej (1 kpl.);
  4. Instalacja kanalizacji technologicznej (1 kpl.);
  5. Biały montaż (1 kpl.);
  6. Instalacja gazu (1 kpl.);

 

  1. Instalacja elektryczna:
  1. Instalacja elektryczna (1 kpl.);

– Tablice i WLZ’ty (1 kpl.);

– Trasy kablowe (1 kpl.);

– Okablowanie (1 kpl.);

– Oprawy oświetleniowe i osprzęt elektroniczny (1 kpl.);

– Instalacja odgromowa (1 kpl.);

  1. Instalacje niskoprądowe

– Instalacja CCTV (1 kpl.);

– Instalacja sygnalizacji włamania i napadu SSWN (1 kpl.);

Kod CPV: 
45213200-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zapytania (budowa hali produkcyjnej/magazynowej lub produkcyjno-magazynowej) o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN netto każda (słownie: milion złotych netto) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
  2. Posiadają doświadczenie w zakresie wykonania co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zapytania (budowa hali produkcyjnej/magazynowej lub produkcyjno-magazynowej) o powierzchni użytkowej co najmniej 600 m2 każda w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
  3. Posiadają odpowiednie zaplecze kadrowe, w tym: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (kierownik budowy).
  4. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
  5. Nie zalegają z należnościami z tytułu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.
  6. Nie zachodzą wobec Wykonawcy przesłanki do wszczęcia postępowania upadłościowego lub likwidacyjnego.
  7. Wpłacą wadium zgodnie z rozdziałem nr VII niniejszego zapytania ofertowego.
  8. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie VI. Wymagane dokumenty.

Termin składania ofert: 
piątek, Marzec 9, 2018 - 16:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ROZBUDOWĘ ORAZ PRZEBUDOWĘ ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU PRODUKCYJNEGO W OSTROWIE WRAZ Z TOWARZYSZĄCĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ W RAMACH PROJEKTU „PODWYŻSZENIE KONKURENCYJNOŚCI FIRMY MATEO POPRZEZ WPROWADZENIE DO OFERTY INNOWACYJNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH”:

  1. osobiście w siedzibie firmy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowego "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica,
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowego "MATEO" Stanisław Cabaj, ul. Metalowców 33, 39-200 Dębica.

Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu tj. 12.03.2018 r. o godzinie 12:00.

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:

  1. Cena – 40%
  2. Termin realizacji – 40%
  3. Gwarancja – 20%

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY

Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:

Ocena = A + B + C, gdzie:

Ad A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najniższa zaproponowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia x 40 punktów.

Przy czym, jeżeli cena oferty wyda się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzić będzie wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego lub wynikającego z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartość zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert, Zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień
w określonym terminie dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w szczególności oszczędność metody wykonania zamówienia, wybrane rozwiązania techniczne, wyjątkowo sprzyjające warunki wykonania zamówienia dostępne dla Wykonawcy, oryginalność projektu wykonawcy oraz wpływ pomocy publicznej udzielonej na podstawie odrębnych przepisów. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 40 punktów.

Ad B. Kryterium Termin realizacji zostanie obliczone wg następującego wzoru:

najkrótszy zaproponowany termin wykonania przedmiotu zamówienia / termin badanej oferty wykonania przedmiotu zamówienia x 40 punktów.

Termin rozpoczęcia realizacji to termin przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego placu budowy.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 40 punktów.

Ad. C. Kryterium Gwarancja zostanie ocenione w następujący sposób:

  1. udzielenie przez Wykonawcę krótszej niż 48-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty
    budowlane – 0 punktów,
  2. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 48-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 10 punktów,
  3. udzielenie przez Wykonawcę co najmniej 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane – 20 punktów.

Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 20 punktów.

Łączna ocena ofert:

Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B i Kryterium C zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C). Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

W przypadku zaistnienia sytuacji, gdzie dwóch Wykonawców uzyskało tę samą liczbę punktów zostanie wyłoniona oferta Wykonawcy z dłuższym terminem gwarancji.

W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 31, 2018
Powiat: 
ropczycko-sędziszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z firmą Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między firmą Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj lub osobami wykonującymi w imieniu firmy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "MATEO" Stanisław Cabaj czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Potwierdzeniem braku powiązań kapitałowych lub osobowych jest złożenie przez oferenta oświadczenia o braku występowania w/w powiązań na obowiązującym wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego. 

W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym.

Z postępowania wyklucza się również Wykonawców, którzy:

  1. treść oferty nie odpowiada treści niniejszego pisma zapytania ofertowego,
  2. oferta złożona przez Wykonawcę nie spełnia wymogów określonych w niniejszym piśmie zapytaniu ofertowym,
  3. oferta została złożona po wyznaczonym terminie,
  4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
  5. nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający może wykluczyć z postępowania:

  1. Wykonawców, w odniesieniu do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego.
  2. Wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, kiedy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
Warunki zmiany umowy: 

OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

  1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
  2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
  • zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
  • zmiany terminu realizacji robót budowlanych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
  • zmiany terminu płatności,
  • zmiany organizacyjnej polegającej na zmianie osób, podwykonawców, grup wykonawców i innych podmiotów współpracujących przy realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają podmioty zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych pod warunkiem, że osoby podwykonawcy, grupy wykonawców i innych podmiotów spełniają wszystkie wymogi wynikające z zapytania ofertowego i złożonej oferty,
  • zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego, ograniczenia zakresu robót, zmiany umówionego zakresu robót),
  • zmiany umówionego zakresu robót – w przypadku (koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia, konieczności lub techniczno-ekonomicznej zasadności zastosowania materiałów i urządzeń równoważnych, konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych, ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego z przyczyn od niego niezależnych).

3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Wykonawcą muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0636/16