Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
FIRMA KAMIENIARSKA Zymróz Jacek, ul. Wincentego Witosa 34, 39­-100 Ropczyce
Opis przedmiotu zamówienia: 

FIRMA KAMIENIARSKA Zymróz Jacek, ul. Wincentego Witosa 34, 39­-100 Ropczyce zaprasza dozłożenia oferty na dostawę środka trwałego w postaci sprężarki śrubowej na zbiorniku z osuszaczem powietrza w ramach projektu pn. „Podwyższenie konkurencyjności Firmy Kamieniarskiej poprzez
wprowadzenie do oferty innowacyjnego produktu w ramach przeprowadzonych prac B+R” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa I. Konkurencyjna i innowacyjna gospodarka, Działanie: 1.4 Wsparcie
MŚP, Poddziałanie: 1.4.1 Dotacje bezpośrednie, Wniosek o dofinansowanie projektu nr: RPPK.01.04.01-18-0308/17.

Postępowanie prowadzone jest w formie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w sprawie udzielania zamówień współfinansowanych ze środków EFRR, w stosunku do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych.

Postępowanie ofertowe toczy się z zachowaniem zasad wynikających z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2009 r., Nr 157, poz. 1240 ze zm.), tj. w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasad: uzyskania najlepszych efektów z danych nakładów
i optymalnego doboru metod i środków służących osiągnięciu założonych celów.
 

Niniejsze zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na stronie przedsiębiorstwa FIRMA KAMIENIARSKA Zymróz Jacek pod adresem www.nagrobki-ropczyce.com, na stronie www.zamowieniarpo.podkarpackie.pl, na portalu Baza Konkurencyjności pod adresem www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
 

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Rodzaj zamówienia: dostawy.
2. Nazwa zamówienia: Zakup sprężarki śrubowej na zbiorniku z osuszaczem powietrza.
3. Wymagane minimalne parametry techniczne:
Sprężarka śrubowa na zbiorniku z osuszaczem powietrza – 1 sztuka:
• moc silnika: nie mniej niż 15 KM/ 11 kW;
• ciśnienie max: 10 bar;
• wydajność: nie mniej niż 1310 l/min;
• zbiornik: nie mniej niż 500 l;
• poziom głośności: nie więcej niż 63 dB;
• zasilanie: 400 V/ 50 Hz/ 3 Ph;
• osuszacz ziębniczy w zestawie.

Zamawiający zastrzega, iż złożenie oferty niespełniającej ww. parametrów oznacza odrzucenie oferty na etapie oceny formalnej.
 

Kod CPV: 
42000000-6
42900000-5
Warunki udziału w postępowaniu : 

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:
1. Prowadzą działalność gospodarczą w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
2. Udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 12 miesięcy.
3. Posiadają doświadczenie w zakresie dostawy/ montażu środków trwałych w postaci:
- sprężarki śrubowej na zbiorniku z osuszaczem powietrza – minimum 5 sztuk w okresie ostatnich 3 lat.
4. Oferują urządzenia posiadające certyfikat zgodności CE.
5. Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, tzn. nie występują wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
 uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
 pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny spełnienia wyżej opisanych warunków udziału Wykonawcy w postępowaniu wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów załączonych do formularza ofertowego i oświadczeń. Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało odrzuceniem oferty, z wyjątkiem oferty Wykonawcy powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, który zostanie wykluczony z niniejszego postępowania ofertowego.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostały określone w punkcie V. Wymagane dokumenty zapytania ofertowego.
 

Termin składania ofert: 
środa, Marzec 28, 2018 - 15:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

SPOSÓB SKŁADANIA OFERTY
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, opieczętowanej pieczęcią firmową Oferenta, adresem Zamawiającego (podanym poniżej) oraz zapisem: OFERTA NA ZAKUP ŚRODKA TRWAŁEGO - SPRĘŻARKA ŚRUBOWA NA ZBIORNIKU Z OSUSZACZEM POWIETRZA W RAMACH PROJEKTU
„Podwyższenie konkurencyjności Firmy Kamieniarskiej poprzez wprowadzenie do oferty innowacyjnego produktu w ramach przeprowadzonych prac B+R”:
a) osobiście w siedzibie przedsiębiorstwa FIRMA KAMIENIARSKA Zymróz Jacek, ul. Wincentego Witosa 34, 39­-100 Ropczyce,
b) pocztą, listem poleconym, kurierem na adres firmy: FIRMA KAMIENIARSKA Zymróz Jacek, ul. Wincentego Witosa 34, 39-­100 Ropczyce.
 

TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferta musi zostać złożona w nieprzekraczalnym terminie, do dnia 28.03.2018 r., do godz. 15:00 w siedzibie przedsiębiorstwa FIRMA KAMIENIARSKA Zymróz Jacek, ul. Wincentego Witosa 34, 39-­100 Ropczyce. W przypadku złożenia oferty drogą pocztową, decyduje godzina wpływu oferty.
1. Oferty dostarczone Zamawiającemu po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
2. Skuteczne złożenie oferty oznacza otrzymania oferty przez Zamawiającego przed upłynięciem terminu składania ofert. Zmiany albo wycofanie oferty przez oferenta przed upływem terminu składania ofert jest dopuszczalne.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za przypadkowe otwarcie oferty przed upływem wyznaczonego terminu, w przypadku nieodpowiedniego oznakowania koperty.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia oraz ilość złożonych ofert. Natomiast po otwarciu ofert Zamawiający poda ceny poszczególnych zamówień, okres gwarancji i czas przystąpienia do usunięcia awarii.
5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego po terminie składania ofert. Termin otwarcia ofert: 29.03.2018 r. o godzinie 10:00.
6. Po otwarciu ofert Zamawiający dokona ich oceny. W trakcie oceny ofert Zamawiający może wzywać oferentów do złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych przez nich ofert.
7. Kończąc procedurę oceny ofert Zamawiający podejmie decyzję o wyborze najkorzystniejszych ofert.
8. Zamawiający sporządzi pisemny protokół z wyboru najkorzystniejszej oferty.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
W każdym czasie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy, Zamawiający ma prawo do jego zakończenia bez wyboru jakiegokolwiek oferenta. Oferentom nie przysługują wobec Zamawiającego jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.
10. Zamawiający niezwłocznie powiadomi oferentów oraz ogłosi wyniki na stronach internetowych tj. www.nagrobki-ropczyce.com, www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
 

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

KRYTERIA WYBORU OFERTY
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami:
A. Cena – 80%
B. Gwarancja – 10%
C. Czas przystąpienia do usunięcia awarii – 10%
 

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
Ocena oferty zostanie obliczona z wykorzystaniem następującego wzoru:
Ocena = A + B +C, gdzie:

Ad. A. Kryterium Cena zostanie obliczone wg następującego wzoru:
najniższa zaproponowana cena netto za wykonanie przedmiotu zamówienia / cena badanej oferty netto za wykonanie przedmiotu zamówienia) x 80 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 80 punktów.

Ad. B. Kryterium Gwarancja zostanie obliczone wg następującego wzoru:
a) udzielenie co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości – 10 punktów,
b) udzielenie co najmniej 18 miesięcznej gwarancji jakości – 5 punktów,
c) udzielenie krótszej niż 18 miesięcznej gwarancji – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów jaką może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.

Ad. C. Kryterium Czas przystąpienia do usunięcia awarii zostanie obliczone wg następującego wzoru:
a) przystąpienie do usunięcia awarii do 48 godzin od momentu zgłoszenia – 10 punktów,
b) przystąpienie do usunięcia awarii do 60 godzin od momentu zgłoszenia – 5 punktów,
c) przystąpienie do usunięcia awarii powyżej 60 godzin od momentu zgłoszenia – 0 punktów.
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta w tym kryterium wynosi: 10 punktów.

Łączna ocena ofert:
Punkty uzyskane przez ofertę w ocenie oferty w Kryterium A, Kryterium B i Kryterium C zostaną dodane do siebie i na tej podstawie zostanie obliczona łączna ocena oferty. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta uzyska największą ilość punktów w łącznej ocenie ofert (łączna suma punktów uzyskanych przez Wykonawcę w kryterium A, B i C).
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą, który spełnia wymagania zapytania ofertowego i którego oferta uzyskała kolejno najwyższą liczbę punktów.

W razie opóźnienia dostawy, niepełną/niekompletną dostawę lub dostawę sprzętu niespełniającego założeń zapytania dostawca zobowiązany jest do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,01% wartości zamówienia za każdy dzień opóźnienia.

W razie opóźnienia za przystąpienie do usunięcia awarii dostawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej w wysokości 0,001% zamówienia za każdą godzinę ewentualnego opóźnienia.
 

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Maj 11, 2018
Powiat: 
ropczycko-sędziszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIANY UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie będą dopuszczalne w szczególności w przypadku:
 zmiany jakichkolwiek rozporządzeń i przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, mających wpływ na realizację umowy,
 zmiany terminu realizacji dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
 zmiany terminu płatności,
 zmiany wynagrodzenia (zmiany urzędowej stawki podatku VAT, uzasadnienia ekonomicznego i/lub technicznego).
3. Zmiany muszą być dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0308/17