Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0354/17
Zamawiający: 
COSMOTTI S.C. ALEKSANDRA EKERT, OSCAR EKERT, ul. Zawiszy Czarnego 26a/5, 35-083 Rzeszów
Opis przedmiotu zamówienia: 

Zakres usług tłumaczeniowych platformy:

- tłumaczenie na język angielski wszystkich modułów systemu informatycznego i zawartych w nich treści;

- tłumaczenie na inne języki wszystkich modułów systemu informatycznego i zawartych w nich treści;

- tłumaczenie regulaminu użytkowania platformy;

 -tłumaczenie umów na zakup dostępu do platformy w formie licencji;

- tłumaczenie innych niezbędnych dokumentów do obsługi i funkcjonowania platformy.

 

Zakres wskazanych usług dotyczy różnych grup językowych.

Ze względu na tłumaczenie dokumentów określających kwestie prawne (regulamin, umowy itp.)usługa zostanie zlecona tłumaczowi przysięgłemu.

Usługa zostanie zrealizowana w wybranych językach spośród poniższych.

 

angielski

czeski

francuski

hiszpański

niemiecki

portugalski

rosyjski

słowacki

ukraiński

węgierski

włoski

Przewidywany czas pracy: 190 rbh

 

Moduły opisane poniżej wchodzą w skład platformy składającej się z:
- części do zarządzania punktami usługowymi w branży beauty i aplikacji mobilnej – Cosmotti Business;

- części do rezerwacji online wizyt w wybranym punkcie usługowym i aplikacji mobilnej – Cosmotti Booking;
- części będącej porównywarką cenową i platformą sprzedaży produktów w marketplace przez `awców i aplikacji – Cosmotti Shopping.

Dla celów przedstawienia oferty przez Oferenta, Zamawiający prezentuje przykładowy spis modułów i funkcjonalności.

Cosmotti Business i aplikacja mobilna będą realizowały następujące funkcje:

  1. Strona sprzedażowa dla zalogowanych i niezalogowanych umożliwiająca m.in. podgląd cennika abonamentów do podsystemu Cosmotti Business i ich zakup
  2. Strony informacyjne
  3. Blog tworzony przez administratora Cosmotti
    1. Zarządzanie kontami i uprawnieniami
    2. Dodawanie/edytowanie/usuwanie danych
  4. System obsługi komunikacji administratora Cosmotti z punktami usługowymi
    1. Zarządzanie zgłoszeniami
    2. Komunikator z punktami usługowymi
    3. Synchronizacja kanałów
    4. CRM
    5. Raportowanie
    6. Zarządzane centrum pomocy
    7. Zarządzanie kontami i uprawnieniami przez administratora Cosmotti
  5. System rejestracji (rejestracja, autoryzacja)
  6. System logowania
    1. Logowanie indywidualne
    2. Zarządzanie użytkownikami
    3. Resetowanie hasła
  7. Pulpit / kokpit menedżerski
  8. Wyszukiwanie w zbiorach, modułach np. wyszukiwanie wybranej Usługi z listy usług, wyszukiwanie wybranego Klienta z listy klientów itd.
  9. Powiadomienia o czynnościach i wydarzeniach z innych modułów i podsystemów
  10. Kalendarz/Rezerwacje
    1. Lista rezerwacji, sortowanie i filtrowanie
    2. Kalendarz rezerwacji, sortowanie i filtrowanie
    3. Rejestrowanie wizyt klientów na wybrane usługi i sprzedaż produktów
    4. Podgląd rezerwacji, wprowadzenie/usuwanie/edycja danych
    5. Dodawanie sprzedaży
    6. Finalizowanie i edycja wizyt/sprzedaży
    7. Zarządzanie rezerwacjami
  11. Klienci
    1. Lista klientów, sortowanie i filtrowanie
    2. Podgląd klienta, wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
    3. Działania masowe na wybranych klientach
    4. Grupowanie klientów
    5. Powiązanie klientów z rabatami, promocjami, karnetami, bonami itd.
    6. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne
    7. Historia dotycząca klientów

 

  1. Usługi
    1. Lista usług, sortowanie i filtrowanie
    2. Podgląd usługi, wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
    3. Działania masowe na wybranych usługach
    4. Grupowanie usług
    5. Powiązanie usług z pracownikami, zasobami, produktami, materiałami, rabatami, promocjami, bonami, karnetami itd.
    6. Automatyczne zdejmowanie ze stanu magazynu produktów i materiałów zużytych w czasie wykonywania usługi
    7. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne
    8. Historia dotycząca usług

 

  1. Magazyn
    1. Lista produktów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
      1. Powiązanie materiałów z usługami
    2. Lista zasobów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
      1. Powiązanie zasobów z usługami i pracownikami
    3. Lista materiałów, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
      1. Powiązanie materiałów z usługami
    4. Stany magazynowe wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
    5. Grafiki dostępności zasobów
    6. Podgląd produktu/materiału/zasobu, wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
    7. Działania masowe na wybranych pozycjach
    8. Powiązanie pozycji z usługami, pracownikami itd.
    9. Lista dostawców, dodawanie, edytowanie, usuwanie, grupowanie, sortowanie, filtrowanie
    10. Podgląd pod ofertę wybranych dostawców (również dostawców Cosmotti Shopping)
    11. Zamawianie pozycji asortymentowych (produkty/materiały/zasoby) - (również dostawców Cosmotti Shopping)
    12. Przychody, rozchody, inwentaryzacja
    13. Dodawanie, edytowanie, usuwanie minimalnych stanów magazynowych wybranych pozycji
    14. Prognozowanie zapotrzebowania na materiały i produkty na podstawie statystyk zużycia, historycznych zamówień i przyszłych wizyt
    15. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne
    16. Historia dotycząca magazynu
  2. Sprzedaż
    1. Lista faktur sprzedażowych, sortowanie, filtrowanie
    2. Lista paragonów, sortowanie, filtrowanie
    3. Lista korekt sprzedaży, sortowanie, filtrowanie
    4. Dodawanie/ edytowanie/ usuwanie dokumentów sprzedaży i korekt
    5. Aktualizacja stanów magazynowych
    6. Działania masowe na wybranych pozycjach
    7. Podgląd pozycji, wprowadzanie/usuwanie/edytowanie danych
    8. Raporty kasowe
    9. Bony i karnety
    10. Historia sprzedaży
  3. Zakupy
    1. Koszty dodawanie/edycja/usuwanie danych
    2. Grupowanie kosztów
    3. Działania masowe na wybranych pozycjach
    4. Wprowadzanie/usuwanie/edytowanie danych
    5. Aktualizacja stanów magazynowych
    6. Prognozowanie zapotrzebowania
    7. Dodawanie zakupu - Synchronizacja Cosmotti Shopping
      1. Lista potrzeb, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
        1. Ręczne i prognozowane przez system zapotrzebowanie na produkty i materiały
      2. Lista zamówień roboczych, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
      3. Lista zamówień wysłanych, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
      4. Lista faktury zakupu, sortowanie, filtrowanie, grupowanie
    8. Historia zakupów
    9. Adresy placówki
  4. Statystyki
    1. Sortowanie, filtrowanie, wyszukiwanie
    2. Raporty i wykresy
      1. Ogólne
      2. Dotyczące poszczególnych modułów, działań i funkcji
    3. Podsumowania
      1. Ogólne
      2. Dotyczące poszczególnych modułów, działań i funkcji
  5. Łączność
    1. Wysyłka SMS, powiadomień, e-mail - wysyłka z danego punktu usługowego do klientów indywidualnych
    2. Komunikator wewnętrzny placówki - użytkownicy punktu usługowego np. pracownicy, właściciel komunikują się między sobą
    3. Komunikator zewnętrzny z użytkownikami Cosmotti Booking - klienci indywidualni komunikują się z wybranymi punktami usługowymi
    4. Zadania poszczególnych użytkowników punktu usługowego
  6. Marketing
    1. Marketing automatyczny
      1. Wysyłanie wiadomości do klientów na podstawie wyznaczonych reguł
    2. Blog
      1. Artykuły punktów usługowych w Cosmotti Booking
    3. Galeria
      1. Materiały graficzne dotyczące punktów usługowych w Cosmotti Booking
    4. Opinie i komentarze punktu usługowego
      1. Opinie i komentarze punktu usługowego w Cosmotti Booking
    5. Media społecznościowe
      1. Facebook - integracja
      2. Instagram - integracja
    6. Kampanie internetowe
      1. Płatne kampanie w Cosmotti Booking
    7. Program lojalnościowy
    8. Zaawansowane reguły rabatów i promocji
    9. Powiadomienia - reguły
  7. Pracownicy
    1. Tworzenie i zarządzania kontami i uprawnieniami pracowników
    2. Prowizje pracowników
    3. Grafiki dostępności pracowników
    4. Powiązanie pracowników z usługami, bonami na usługę, karnetami itd.
  8. Dokumenty udostępnione punktom usługowym przez administratora Cosmotti do pobrania i edycji
  9. Eksportowanie i importowanie danych z i do powyższych modułów
  10. Tutoriale dla użytkowników w powyższych modułach i funkcjonalnościach
  11. Ustawienia poszczególnych modułów, funkcjonalności i użytkowników
  12. Integracje:
    1. z Cosmotti Booking
    2. z Cosmotti Shopping
    3. z pośrednikiem płatności typu Przelewy24, PayU
    4. z trzema wybranymi programami księgowymi typu wFirma, Comarch ERP Optima i Sage Symfonia
    5. z Facebook
    6. z Instagram
    7. z drukarkami fiskalnymi
    8. z bramkami SMS
    9. z kalendarzem Google
    10. widżet do rezerwacji w Cosmotti Booking przez Facebook
  13. Udostępniane API do rezerwacji online
  14. Wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
  15. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach

 

Dotyczy Cosmotti Booking

Klient indywidulany może zalogować się do podsystemu Cosmotti Booking i Cosmotti Shopping przy użyciu tego samego konta.

Cosmotti Booking i aplikacja mobilna będą realizowały następujące funkcje:

  1. System obsługi komunikacji administratora Cosmotti z klientami
    1. Zarządzanie zgłoszeniami
    2. Komunikacja z klientami
    3. Synchronizacja kanałów
    4. CRM
    5. Raportowanie
    6. Zarządzane centrum pomocy
    7. Zarządzanie kontami i uprawnieniami przez administratora Cosmotti
  2. Strona startowa dla zalogowanych i niezalogowanych
    1. podział na kategorie
    2. wyszukiwanie
  3. Strony informacyjne
  4. Komunikator klient - punkt usługowy
  5. Powiadomienia o czynnościach i wydarzeniach
  6. Wyszukiwarka usług/ salonów/ produktów itd.
  7. Wyniki wyszukiwania lista punktów usługowych, sortowanie/filtrowanie
  8. Promocje
    1. lista, sortowanie/filtrowanie/wyszukiwanie
    2. podgląd promocji
    3. zakup przedmiotu promocji
  9. System rejestracji (rejestracja / autoryzacja)
    1. Rejestracja przez Media społecznościowe
    2. Rejestracja bezpośrednia
  10. System logowania
  11. Blog z artykułami tworzonymi przez administratora Cosmotti i punkty usługowe
    1. lista, sortowanie/filtrowanie/wyszukiwanie
    2. podgląd posta, komentowanie itd.
  12. Galeria
    1. Lista zdjęć i filmów
    2. Sortowanie/filtrowanie/wyszukiwanie
    3. Podgląd zdjęcia/ filmu, komentowanie itd.
  13. Podgląd szczegółowy placówki
    1. Oferta
      1. Usługi karnety, wyszukiwanie i zakup
      2. Bony i produkty, wyszukiwanie i zakup
    2. Dane kontaktowe
    3. Galeria salonu
    4. Blog salonu
    5. Opinie
    6. Udogodnienia
    7. Zespół
    8. Program lojalnościowy
    9. Promocje m.in. zakupy grupowe, promocje first minute
  14. Proces rezerwacji wizyt i zakupu asortymentu z oferty dla zalogowanych użytkowników
  15. Pozycje powiązane - system podpowie usługi/ produkty powiązane ustalone przez salon w Cosmotti Business (przykład: “Manicure klasyczny” i usługa powiązana “Masaż dłoni”)
  16. Menu zalogowanego użytkownika
    1. Historia wizyt wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
    2. Historia zakupów produktów wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
    3. Wiadomości z salonami (komunikator) wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
    4. Opinie i komentarze wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
      1. Dodawanie, edytowanie, usuwanie danych
    5. Moja galeria wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
      1. Dodawanie, edytowanie, usuwanie danych
    6. Moje bony/karnety wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
    7. Program lojalnościowy wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
      1. Nagrody filtrowanie wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
      2. Punkty usługowe wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
    8. Płatności
      1. Historia transakcji wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie
      2. Karty płatnicze dodawanie, edytowanie, usuwanie danych
    9. System poleceń
  17. Ustawienia poszczególnych modułów i funkcjonalności
  18. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
  19. Wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
  20.  Integracje z:
    1. Cosmotti Bussines
    2. Cosmotti Shopping
    3. Pośrednikiem płatności typu Przelewy24, PayU
    4. Kontami w mediach społecznościowych
    5. Google Calendar i Google Maps
    6. Bramkami SMS
    7. Automatycznie powiadomienia, SMS, email

 

Dotyczy Cosmotti Shopping

Klient indywidualny może zalogować się do podsystemu Cosmotti Booking i Cosmotti Shopping przy użyciu jednego, tego samego konta.

Klient indywidualny i uprawniony użytkownik podsystemu Cosmotti Business danego salonu, mogą zamówić w Cosmotti Shopping produkty i materiały u wielu dostawców i dokonać jednorazowej płatności.
Podsystem Cosmotti będzie automatycznie naliczał i pobierał prowizję od sprzedaży asortymentu danego dostawcy.

Klientem może być uprawniony użytkownik podsystemu Cosmotti Business (danego punktu usługowego) realizujący zamówienie dla swojej placówki lub klient indywidualny.

 

Cosmotti Shopping i aplikacja mobilna będą realizowały następujące funkcje:

  1. Strony informacyjne
  2. System zarządzania uprawnieniami i kontami przez administratora Cosmotti
  3. System obsługi komunikacji administratora Cosmotti z dostawcami, klientami indywidualnymi i salonami (uprawnionymi użytkownikami danego punktu usługowego z Cosmotti Business)
    1. Zarządzanie zgłoszeniami
    2. Komunikacja z dostawcami, klientami indywidualnymi i salonami
    3. Synchronizacja kanałów
    4. CRM
    5. Raportowanie
    6. Zarządzane centrum pomocy
    7. Zarządzanie kontami i uprawnieniami przez administratora Cosmotti
  4. System rejestracji i autoryzacji
    1. dla dostawców
    2. dla klientów
  5. System logowania
    1. dla dostawców
    2. dla klientów
    3. dla uprawnionych użytkowników punktu usługowego z Cosmotti Business
  6. Strefa dla niezalogowanych i zalogowanych
    1. Wyszukiwarka produktów i materiałów,
    2. Lista produktów, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
    3. Podgląd produktu
    4. Proces zakupowy (koszyk) - w pewnym etapie dla zalogowanych
      1. Kody rabatowe
      2. Bony
    5. Promocje, bestsellery
    6. Zestawy promocyjne
    7. Produkty powiązane - np. wyświetlanie produktów substytucyjnych
    8. Kursy, materiały i filmy szkoleniowe dostawców
  7. Dokonywanie zakupów               przez zalogowanych klientów indywidulanych i uprawnionych użytkowników punktu usługowego z Cosmotti Business
  8. System rozdzielania jednej płatności między dostawców
  9. System naliczania prowizji od sprzedaży dostawców (dla administratora Cosmotti)
  10. Konto zalogowanego dostawcy
    1. Import i eksport produktów i materiałów dostawców
    2. Wprowadzanie, edytowanie, usuwanie produktów i materiałów
      1. Warianty, cechy, filtry
      2. Produkty powiązane np. “Szampon do włosów” i “Odżywka do włosów”
    3. Integracja ze sklepem internetowym dostawcy
    4. Lista produktów wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
    5. Kategorie produktów i materiałów
    6. Zarządzanie produktami i materiałami
    7. Reguły promocji
    8. Reguły kodów rabatowych
    9. Dodawanie, edytowanie, usuwanie bonów rabatowych
    10. Stany magazynowe wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
    11. Zamówienia wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
    12. Zwroty i reklamacje wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
    13. Klienci indywidualni i salony
      1. Lista, wyszukiwanie, filtrowanie, sortowanie, edytowanie
      2. Grupowanie klientów
    14. System wiadomości - komunikacja z klientami indywidualnymi i salonami
    15. Statystyki i plany dostawcy wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
    16. Opinie i oceny
    17. Lista płatności, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
    18. Udostępnione kursy i materiały szkoleniowe
    19. System powiadomień np. o nowym zamówieniu
    20. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
    21. Zarządzanie kontami i uprawnieniami pracowników dostawcy
  11. Konto zalogowanego klienta (klienta indywidualnego i salonu)
    1. Moje zamówienia, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
    2. Śledzenie zamówienia
    3. Moje zwroty i reklamacje, wyszukiwanie/filtrowanie/sortowanie
    4. Moje życzenia i porównania (produktów i materiałów)
    5. Moje adresy
    6. Moje oceny, opinie i komentarze
    7. System wiadomości - komunikacja z dostawcami
    8. Moje punkty lojalnościowe
    9. Mój profil/ konto
    10. Moje płatności - np. możliwość dodania karty płatniczej
    11. Integracja z podystemem Cosmotti Business - dotyczy salonu (uprawnionych użytkowników danego punktu usługowego z Cosmotti Business)
  12. Dodawanie różnych załączników np. zdjęcia, filmy, pliki tekstowe i tabelaryczne w wielu modułach i funkcjonalnościach
  13. Ustawienia poszczególnych modułów, funkcjonalności i użytkowników
  14. Wprowadzanie/usuwanie/edycja danych
  15. Integracje z:
    1. Cosmotti Booking
    2. Cosmotti Business
    3. Pośrednikiem płatności typu Przelewy24, PayU
    4. trzema sklepami internetowymi dostawców kosmetyków typu PrestaShop, Shoper, Magento
    5. dwoma sklepami internetowymi dostawców wieloasortymentowych typu Selgros24, Frisco, Makro
Termin składania ofert: 
wtorek, Listopad 6, 2018 - 00:15
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Opis sposobu przygotowania oferty:             

Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do zapytania ofertowego).
Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona
do reprezentowania  Oferenta przy czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w zapytaniu ofertowym, a ponadto oferent powinien dołączyć do oferty wszystkie wskazane w treści zapytania ofertowego dokumenty. Oferent w ramach przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków dopuszczających.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych, rozpatrywane będą wyłącznie oferty obejmujące pełny zakres przedmiotu zamówienia.

Oferty nie spełniające warunków formalnych i/lub nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.

Sposoby składania ofert:

  1. osobiście pod adresem: Cosmotti s.c. Aleksandra Ekert, Oscar Ekert, ul. Niedzielskiego
    2E m. 8, 01-875 Warszawa, w godzinach: 8.00-16.00
  2. pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: Cosmotti s.c. Aleksandra Ekert, Oscar Ekert,
    ul. Niedzielskiego 2E m. 8, 01-875 Warszawa
  3. pocztą elektroniczną na adres mailowy: oscar.ekert@cosmotti.com

Osoba do kontaktu: Oscar Ekert, e-mail: oscar.ekert@cosmotti.com, tel. +48 781-81-11-11

Termin dostarczania ofert upływa w dniu: 06.11.2018 r., do godziny 00:15

Decyduje data wpływu oferty.

Termin wykonania zamówienia: 
poniedziałek, Grudzień 3, 2018
Powiat: 
M. Rzeszów
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Warunki udziału w postępowaniu:

Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający następujące warunki:

  1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  2. Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we wskazanych terminach.
  3. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie, odpowiedni potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
  4. Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań (wzory oświadczeń
    w Załączniku nr 1 – Formularz ofertowy).
  5. Założenie Oświadczenia, że firma dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. tłuczenia mają być wykonane przez tłumacza przysięgłego – Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania Ofertowego.
  6. Złożenie min. trzech listów referencyjnych.

Kryteria oceny ofert na wszystkie elementy zapytania ofertowego:

 kryteria oceny ofert: cena netto (podana w PLN lub walucie obcej*)

waga: 100%

maksymalna liczba punktów: 100

* w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs sprzedaży ogłaszanego przez NBP w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym dzień sporządzenia protokołu wyboru ofert.

Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:

  1. Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN (podana w PLN lub walucie obcej*) będą przyznawane wg następującej formuły:         

    C min

A n = ----------------- x 100 x 100%

                C r

C min – cena minimalna w zbiorze

C r – cena oferty rozpatrywanej

A n – liczba punktów przyznana ofercie

 

SZCZEGÓŁY ZAPYTANIA OFERTOWEGO I ZAŁĄCZNIKI  nr 1, 2, 3 ZNAJDUJĄ SIĘ POD LINKIEM: https://drive.google.com/drive/u/0/folders/1W_JElLokQpOepEMCIJEDMHhZz6-z...

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.