Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.02.01.00-18-0002/16-00
Zamawiający: 
Powiat Mielecki, ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
Opis przedmiotu zamówienia: 

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług doradztwa technicznego przy realizacji projektu „Zintegrowany system świadczenia e-usług publicznych wraz z usługami wewnątrz administracyjnymi niezbędnymi do funkcjonowania e-usług w Powiecie Mieleckim”, w ramach którego powstanie Zintegrowany System Świadczenia e-Usług (wraz ze wszystkimi modułami i funkcjonalnościami) zwany dalej „Systemem” obejmujący następujące moduły:

a)      Portal Intranetowy (PI), e-Rada (eR),

b)      Elektroniczny Obieg Dokumentów (EOD),

c)       Platforma komunikacyjna,

d)      Kadry Płace (KP),

e)      Finanse-Księgowość (FK) - wraz z obsługą zamówień,

f)       Budżetowanie (BU), e-Płatności (eP),

g)      Platforma Raportowa (PR),

h)      Portale internetowe www,

i)        Moduł Administracyjny (MA),

j)        Integracja z systemami zewnętrznymi,

k)      Wirtualne środowisko serwerowe,

l)        System elektronicznych kart pracowniczych,

m)    Opłatomaty.

 

2. Przedmiot zamówienia obejmuje dwa zadania:

Zadanie nr 1: doradztwo techniczne w czasie tworzenia Systemu, które swoim zakresem obejmie:

a)      W ramach zarządzania projektem:

- opracowanie wzorów dokumentacji zarządczej dla projektu realizacji Systemu zgodnie z wybraną przez Wykonawcę metodyką zarządczą,

b)      W czasie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie Systemu:

- przygotowanie ogólnych założeń projektowych na wykonanie Systemu,

 - udzielanie odpowiedzi na zapytania Zamawiającego związane ze SIWZ,

- weryfikacja przygotowanego SIWZ,

- wsparcie Zamawiającego w przygotowywaniu wyjaśnień do SIWZ i odpowiedzi na wszelkie pytania techniczne oferentów,

- ocena złożonych ofert na zgodność ze SIWZ i OPZ.

c)       W czasie wdrażania Systemu:

- weryfikację planów prac i harmonogramów wykonawczych przygotowanych przez Wykonawcę Systemu,

- udział w spotkaniach i naradach Zespołu Zadaniowego Zamawiającego,

- udział w spotkaniach roboczych z Wykonawcą Systemu,

- udział w odbiorach cząstkowych i końcowych Systemu,

- udzielanie odpowiedzi na wszelkie pytania Zamawiającego związane z wdrażaniem Systemu,

- weryfikacja na żądanie Zamawiającego, jakości prac prowadzonych przez Wykonawcę Systemu,

- przygotowywanie na żądanie Zamawiającego rekomendacji w zakresie odbiorów Systemu,

- weryfikacja dokumentacji Systemu.

d)      W ramach raportowania:

- Przygotowywanie raportów miesięcznych z wykonywanych prac w ramach doradztwa.

Szacowana ilość godzin zegarowych świadczenia usług w ramach doradztwa technicznego: 240 godzin.

Zadanie nr 2 : Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji dla:

- Starostwa Powiatowego w Mielcu,

- Domu Pomocy Społecznej im. Ks. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Mielcu (DPS),

- Powiatowego Zarządu Dróg w Mielcu (PZD),

- Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie (PCPR).

Uwaga: W ramach zadania nr 2 wymagane jest dostosowanie polityki bezpieczeństwa do aktualnych norm prawnych oraz zmian wynikających z wprowadzenia systemu wdrażanego w ramach realizacji projektu.

Szacowana ilość godzin zegarowych świadczenia usług w ramach Aktualizacji Polityki Bezpieczeństwa: 160 godzin.

 

3. W ramach doradztwa technicznego osoba skierowana do realizacji zamówienia i świadczenia usług będzie obowiązana do:

a)      osobistego stawiennictwa w ciągu maksymalnie 4 godzin zegarowych od przekazania informacji (wezwania) w siedzibie Zamawiającego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 jeśli przekazanie informacji (wezwania) miało miejsce przed godziną 12:00 lub na następny dzień roboczy do godziny 9:30 jeśli przekazanie informacji (wezwania) miało miejsce po godzinie 12:00,

b)      czas reakcji (zwrotne potwierdzenie przyjęcia wiadomości) do 4 godzin zegarowych od momentu wysłania wiadomości e-mail,

c)       rozliczenia godzin na podstawie podpisanej karty świadczenia usług przez osobę upoważnioną (dotyczy godzin świadczenia usług na terenie siedziby Zamawiającego).

 

4. W ramach świadczenia usługi doradca będzie obowiązany do opracowania i dostarczenia Zamawiającemu następującej dokumentacji:

a)      Opracowanie wzorów dokumentacji zarządczej,

b)      Aktualizacja Polityki Bezpieczeństwa Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu oraz wskazanych jednostek organizacyjnych,

c)       Raportów miesięcznych z wykonywanych prac.

Termin składania ofert: 
środa, Listopad 2, 2016 - 11:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Powiat Mielecki 39-300 Mielec ul. Wyspiańskiego 6 (kancelaria ogólna - pokój nr 2)

Zamawiający otworzy koperty z ofertami w siedzibie Zamawiającego - Powiat Mielecki 39-300 Mielec ul. Wyspiańskiego 6 (pokój nr 334), w dniu 02.11.2016 r. o godzinie 11.30.

Termin wykonania zamówienia: 
środa, luty 28, 2018
Powiat: 
mielecki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Celem wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający zastosuje następujące kryteria oceny ofert i ich wagi:

kryterium cena - znaczenie 85%

kryterium metodyka zarządcza – znaczenie 10%

kryterium skrócenie czasu reakcji – 5%

 

1. Wartość punktowa w kryterium „cena” będzie liczona wg wzoru:

Kc = Cn/Co x 100 x 85% gdzie:

Kc- liczba punktów w kryterium cena,

Cn - najniższa cena wśród złożonych ofert,

Co - cena badanej oferty,

100 - wskaźnik stały

85% - waga kryterium

 

2. Wartość punktowa w kryterium „metodyka zarządcza” będzie liczona w skali 0,10, przy czym 1% odpowiada 1 pkt

Zmawiający przy ocenie tego kryterium będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy złożoną w ofercie dotyczącą zastosowanej metodyki zarządczej przy zarządzaniu projektem. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami:

- w przypadku deklaracji Wykonawcy zarządzania projektem przy zastosowaniu metodyki zarządczej innej niż PRINCE2 – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt

- w przypadku deklaracji Wykonawcy zarządzania projektem przy zastosowaniu metodyki zarządczej PRINCE2 – oferta Wykonawcy otrzyma 10 pkt

 

3. Wartość punktowa w kryterium „skrócenie czasu reakcji” będzie liczona w skali 0, 5, przy czym 1% odpowiada 1 pkt

Zamawiający przy ocenie tego kryterium będzie brał pod uwagę deklaracje Wykonawcy złożona w ofercie dotyczącą czasu reakcji Wykonawcy, o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 lit a i b niniejszego zapytania odnośnie osobistego stawiennictwa doradcy technicznego w siedzibie Zamawiającego oraz przekazania zwrotnego potwierdzenia przyjęcia wiadomości. Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami:

- w przypadku deklaracji Wykonawcy, że czas reakcji wynosi maksymalnie 4 godziny zegarowe – oferta Wykonawcy otrzyma 0 pkt w tym kryterium

- w przypadku deklaracji Wykonawcy, że czas reakcji wynosi maksymalnie 2 godziny zegarowe – oferta Wykonawcy otrzyma 5 pkt w tym kryterium

 

4. Łączna liczba punktów uzyskanych przez ofertę będzie liczona wg. Wzoru:

Po=Kc+Km+Kr

Po – łączna liczba punktów uzyskanych przez daną ofertę

Kc – liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę w kryterium „cena”

Km – liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę w kryterium „metodyka zarządcza”

Kr – liczba punktów uzyskanych przez dana ofertę w kryterium „skrócenie terminu reakcji”

 

5. W prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która według formuły oceny ofert uzyska największą ilość punktów oraz spełni wszystkie wymagania Zapytania ofertowego. Ceną braną pod uwagę przy ocenie ofert jest łączna cena brutto oferty (za wykonanie przedmiotu zamówienia w ramach zadania nr 1 i zadania nr 2) - cena za realizację całości zamówienia.

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

 

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę:

- który nie wykazał spełnienia warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia,

- który jest powiązany kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym.