Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Zamawiający: 
Zespół Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie, ul. Dąbrowskiego 10, 38-100 Strzyżów
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu zamiennego, w którego zakres wchodzi:
  • wykonanie projektu budowlanego wraz z uzgodnieniami (architektura, konstrukcja , ) w zakresie pozwalającym na uzyskanie pozwolenia na budowę, w tym zewnętrzna stolarka okienna i drzwiowa, elewacja, wewnętrzne roboty wykończeniowe,
  • projekt zagospodarowania terenu,
  • pełnienie nadzoru autorskiego od dnia odbioru przedmiotu zamówienia do dnia uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
  1. Celem projektu zamiennego jest zamiana konstrukcji kolumnowej na zabudowę funkcjonalną w segmencie D, z przeznaczeniem na:

- kondygnacja -1 – pomieszczenia archiwum ZOZ Strzyżów,

- kondygnacja 0 – pomieszczenia pracowni RTG, w szczególności: pracownia USG, pracownia RTG, pokój opisu zdjęć RTG, pomieszczenie socjalne techników RTG - zgodnie z wymaganiami w tym zakresie.

- kondygnacja 1 – rozbudowa Oddziału Chirurgii z Pododdziałem Ortopedii z przeznaczeniem na sale chorych.

  1. W skład dokumentacji objętej zamówieniem wchodzi:

a) projekt budowlany (architektura i konstrukcja) – 5 egzemplarzy

b) kosztorys inwestorski – 2 egzemplarze

c) przedmiar robót – 2 egzemplarze

d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze

Wszystkie ww. części dokumentacji technicznej mają zostać dostarczone również w wersji elektronicznej (płyta CD/DVD).

  1. Dokumentacja stanowiąca przedmiot zamówienia musi zawierać wszelkie informacje dotyczące przyszłego zadania inwestycyjnego w sposób precyzyjny, jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia
  2. Dokumentacja projektowa (projekt budowlany i wykonawczy) przy określaniu niezbędnych robót oraz środków do ich wykonania musi uwzględniać postanowienia ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania przyszłych wykonawców robót wynikających z tej dokumentacji. Przedmiot przyszłych zamówień musi być opisany bez wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, chyba że będzie to uzasadnione specyfiką zamówienia, a wskazaniu takiemu towarzyszyć będą wyrazy lub równoważny i będą wskazane zasady uznania równoważnych rozwiązań.
  3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w punkcie 22 Wytycznych IZ, polegających na udzieleniu ich dotychczasowemu Wykonawcy w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Kod CPV: 
71223000-7
71322000-7
71248000-8
Warunki udziału w postępowaniu : 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

1.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia,

1.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

    1. Sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
    2. Wykonawca nie może być powiązany osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniu i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3) pełnieniu funkcji członka organu zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o ww zamówienie dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń.

Termin składania ofert: 
poniedziałek, Październik 10, 2016 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ,  38-100 STRZYŻÓW, UL. DĄBROWSKIEGO 10

Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Kryteria oceny ofert w niniejszym postępowaniu:

A. Cena ( koszt ) – Ranga 95

Ocena za pomocą proporcji matematycznej: (najniższa oferowana cena/cena oferty badanej)*95

B. Termin wykonania zamówienia – ranga 5

Ocena punktowa zgodnie z zasadą:

Wykonanie przedmiotu zamówienia do 30.11.2016 – 5 pkt.

Wykonanie przedmiotu zamówienia od 01.12.2016 – 09.12.2016 – 0 pkt.

Termin wykonania zamówienia: 
piątek, Grudzień 9, 2016
Powiat: 
strzyżowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 

Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.