Rodzaj zamówienia: 
Usługi
Numer projektu: 
RPPK.03.02.00-IZ.00-18-001/15
Zamawiający: 
Gmina Żyraków, 39-204 Żyraków 137
Opis przedmiotu zamówienia: 

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad termomodernizacją budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Żyraków:

  1. Termomodernizacja budynku OSP w  Bobrowej,
  2. Termomodernizacja budynku PSP w Woli Wielkiej,
  3. Termomodernizacja budynku OSP w Zasowie,
  4. Termomodernizacja budynku ZSP w Wiewiórce,
  5. Termomodernizacja budynku OSP w Korzeniowie,
  6. Termomodernizacja budynku ZSP w Nagoszynie.

Zakres czynności inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje:

  1. Przybycie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robot objętych nadzorem,
  2. Udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji o stanie realizacji robót,
  3. Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności z jej realizacji z projektem, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 
  4. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i  wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych  i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  5. Sprawdzanie, archiwizowanie i odbiór  robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach urządzeń technicznych instalacji, urządzeń technicznych  i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,
  6. Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy,
  7. Sprawdzania pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym faktur składanych przez wykonawców robót, oraz uzgadniania wydatków, kosztów realizowanych robót z Zamawiającym,
  8. Uczestniczenia w naradach związanych z realizacją robót organizowanych przez Zamawiającego,
  9. Niezwłoczne pisemne informowanie Zamawiającego o zmianie wartości robót z tytułu zmiany ich zakresu. Zgłoszenie takie zawiera co najmniej:
  1. Obmiar robót
  2. Wartość
  3. Wyjaśnienie dotyczące konieczności wykonania tych robót
  1. Dokonania czynności odbioru końcowego robót lub ich odpowiedniej części określonej w umowie   z wykonawcą robót z udziałem przedstawicieli Zamawiającego,
  2. Dokonania protokolarnego odbioru częściowego wykonanych robót w przypadku zaniechania dalszej ich realizacji przez Zamawiającego,
  3. Przygotowania materiałów do przekazania na majątek użytkownika oraz dokonanie rozliczenia finansowego robót w terminie 7 dni, licząc od daty odbioru końcowego robót,
  4. Udział w przeglądach gwarancyjnych wykonanych robót.
Termin składania ofert: 
środa, Marzec 8, 2017 - 10:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia: 8 marca  2017r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: tj. Urząd Gminy Żyraków, 39-204 Żyraków 137 pok. 21.

Otwarcie złożonych w postępowaniu ofert nastąpi w dniu: 8 marca  2017r. w siedzibie Zamawiającego: tj. Urząd Gminy 39-204 Żyraków 137 pok. 13 o godz. 10:15

Termin wykonania zamówienia: 
sobota, Wrzesień 30, 2017
Powiat: 
dębicki
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryterium/iami:

  1. CENA OFERTY, kryterium wagowe: 100%. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę biorąc pod uwagę najniższą cenę zaoferowaną za wykonanie całego zakresu zamówienia.
  2. Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.

Cena przedstawiona w ofercie będzie oceniana zgodnie z zależnością:

 

P1 = (Cn /Cr) x 100%

 

gdzie:

P1 - liczba punktów rozpatrywanych rozpatrywanej ofercie

Cn - najniższa cena brutto zaoferowana

Cr – cena brutto rozpatrywanej oferty

100% - waga kryterium

 

Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.