Rodzaj zamówienia: 
Dostawy
Zamawiający: 
Firma Handlowo-Usługowa Bartek Tatowicz Bartłomiej, Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski
Opis przedmiotu zamówienia: 
  1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy na realizację przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy form – 3 komplety, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski.
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt 3.9 niniejszego ZiS.
  3. Wykonawca zapewni realizację zamówienia w terminie do 10.05.2018r., przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej jego realizacji, ale nie wcześniej niż 1.03.2018r.
  4. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować co najmniej 12-miesięczną gwarancję i rękojmię na oferowany przedmiot zamówienia, liczone od dnia następnego po dacie odbioru końcowego, zgodnie z warunkami przewidzianymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS.
  5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 14-dniowy termin płatności, liczony od dnia doręczenia faktur.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku oferta powinna zawierać ich wykaz wraz z zakresem powierzonych im zadań (części zamówienia).
  7. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w ZiS.
  8. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV:      

42994000-0 Maszyny do obróbki gumy i tworzyw sztucznych

  1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający elementy składowe o następujących parametrach i wymaganiach technicznych oraz funkcjonalnych, bądź ich zakresach, w odniesieniu do całości zamówienia:
    1. Komplet form dla łączników krótkich (2 szt.):

1) 70 i 100 mm – 1 szt.

2) 120 i 140 mm – 1 szt.

  1. Komplet form dla łączników średnich (2 szt.):

1) 160 i 180 mm – 1 szt.

2) 200 i 220 mm – 1 szt.

  1. Komplet form dla łączników długich (2 szt.):

1) 240 i 260 mm – 1 szt.

2) 280 i 300 mm – 1 szt.

(Rysunki techniczne wszystkich wskazanych powyżej dwunastu łączników zostały przedstawione w załączniku nr 5 do niniejszego ZiS pn. „Rysunki techniczne detali”)

  1. Parametry techniczne (zakres punktu wspólny dla każdego kompletu form):

1) min. 8 gniazd (każda z form),

2) wtrysk tunelowy obrywany automatycznie,

3) materiał kołków - PP copo,

4) dysza grzana centralna + rozejście typu „gałązka”,

5) stal narzędziowa o twardości przynajmniej 50 HRC,

6) siłowniki hydrauliczne do napędu suwaków bocznych,

7) kontrola położenia suwaków bocznych,

8) kontrola położenia płyty wyrzutnika,

9) czas pełnego cyklu – max. 30 s.,

10) chłodzenie – wkładki konformalne.

  1. Oferty niezgodne z wymaganiami technicznymi i funkcjonalnymi zostaną odrzucone.
  2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do ZiS .

 

Szczegółowa dokumentacja zawierająca wszystkie informacje dotyczące niniejszego zamówienia znajduje się na stronie Baza Konkurencyjności pod adresem ogłoszenia:

https://bazakonkurencyjnosci.gov.pl/publication/view/1070190

 

 

Kod CPV: 
42994000-0
Warunki udziału w postępowaniu : 
  1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:
  • posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia:

Warunki wymienione w punkcie 4.1.1 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty (pkt 5).

  • dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (tj. osobami, które będą nadzorować instalację urządzenia i jego uruchomienie) oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia:

Warunki wymienione w punkcie 4.1.2 zostaną uznane za spełnione na podstawie oświadczenia Wykonawcy w formularzu oferty (pkt 6). 

  • nie podlegają wykluczeniu z  postępowania:

Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy są powiązani kapitałowo lub osobowo z Zamawiającym, przy czym przez powiązania kapitałowe lub osobowe należy rozumieć wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,

2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,

3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,

4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym, według wzoru załączonego do ZiS (Załącznik nr 3).

  1. Wykonawcy, którzy nie spełniają warunków, o których mowa w pkt 4.1. podlegają wykluczeniu z postępowania.
  2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Wszelka korespondencja z wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ww. pełnomocnikiem.
  3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni łącznie spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków.
  4. Postanowienia i warunki określone w ZiS dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, czyli konsorcjów.
Termin składania ofert: 
czwartek, Grudzień 28, 2017 - 12:00
Miejsce składania oraz otwarcia ofert: 
  1. Oferty należy składać w formie papierowej w siedzibie Zamawiającego, pod adresem Rogoźnica 307; 36-060 Głogów Małopolski, w terminie do dnia 28 grudnia 2017 r., do godz. 12:00.
  2. Wykonawca winien umieścić ofertę w kopercie zaadresowanej do Zamawiającego, na adres podany w pkt 10.1. ZiS, która będzie posiadać następujące oznaczenia: „Oferta w zakresie dostawy form – 3 komplety, dla Firmy Handlowo-Usługowej "Bartek" Tatowicz Bartłomiej z siedzibą w Rogoźnicy, 36-060 Głogów Małopolski Znak sprawy: ZO-4/2017 - nie otwierać przed dniem 28 grudnia 2017 r. godz. 12:05." oraz opatrzy kopertę pieczęcią adresową Wykonawcy.
Kryteria oceny ofert, ich znaczenie (waga) oraz opis sposobu przyznawania punktacji: 
  1. Zamawiający będzie oceniał wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów:
    1. Cena – 80 pkt
    2. Gwarancja – 20 pkt

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie wszystkich  w/w kryteriów wynosi 100.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cnaj : Co) x 80

gdzie:

C - liczba punktów przyznana danej ofercie,

Cnaj – najniższa cena spośród ważnych ofert,

Co - cena podana przez Wykonawcę dla którego wynik jest obliczany,

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „cena”, wynosi 80.

  1. Punkty przyznawane za kryterium „gwarancja” dla całości zamówienia będą liczone wg następującego wzoru:

G = ((Go-12)/12) x 10

gdzie:

G - ilość punktów przyznana danej ofercie za udzieloną gwarancję,

Go - gwarancja podana w miesiącach przez Wykonawcę, dla którego wynik jest obliczany.

Okres gwarancji na całość zamówienia udzielony ponad 36 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, a do wzoru zostanie podstawiony jako 36.

Zatem maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać w zakresie kryterium „gwarancja”, wynosi 20.

  1. Po dokonaniu oceny ofert, zostaną zsumowane punkty przyznane przez komisję przetargową dla każdego z kryteriów. Suma ta stanowić będzie końcową ocenę danej oferty.
  2. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Oferta Wykonawcy, która uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów, uznana zostanie za najkorzystniejszą. W przypadku równych wyników decyduje wysokość ceny, tj. za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy z najniższą ceną.
  4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, bądź też pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego ww. oświadczenia i dokumenty, bądź też pełnomocnictwa zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 3 dni roboczych, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  6. Zamawiający poprawia w ofercie omyłki pisarskie, rachunkowe lub inne, zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę.
  7. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania.
  8. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
  9. Zamawiający odrzuca ofertę w szczególności, jeżeli:
    1. jej treść nie odpowiada treści niniejszego zapytania ofertowego, w szczególności oferowany przedmiot zamówienia jest niezgodny w wymaganiami opisanymi w ZiS, z zastrzeżeniem zapisów niniejszej ZiS;
    2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
    3. zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić;
    4. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  10. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
Termin wykonania zamówienia: 
czwartek, Maj 10, 2018
Powiat: 
rzeszowski
Informacja na temat zakresu wykluczenia : 

W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

  1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
  3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Warunki zmiany umowy: 
  1. Zmiana postanowień zawartych w Umowie może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności (aneks do Umowy) w następujących przypadkach:
  1. w przypadkach wskazanych w „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020”;
  2. w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy – w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towaru i usług;
  3. zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wpływająca na przedmiot i sposób realizacji Umowy;
  4. gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będzie przedłużenie terminu realizacji przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku opóźnień w realizacji Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji Umowy;
  5. w przypadku gdy w skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, konieczne będą zmiany parametrów Urządzeń lub sposobu wykonania przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku:
  • możliwości zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy;
  • konieczności zmiany miejsc dostaw oraz świadczeń w ramach gwarancji jakości w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego.
  1. W sytuacji, gdy Wykonawca występuje z inicjatywą zmiany Umowy przedstawia on Zamawiającemu wniosek o zmianę Umowy wraz z uzasadnieniem.
  2. Zamawiający każdorazowo ocenia możliwość i dopuszczalność zmiany Umowy pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa i zasadami wydatkowania środków pochodzących z funduszy unijnych.
  3. Wykonawca nie może, bez uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego, przenieść na osobę trzecią wierzytelności z niniejszej umowy względem Zamawiającego.
Numer projektu: 
RPPK.01.04.01-18-0494/16